Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Perception and Imaging - Photography-A Way of Seeing

Perception and Imaging - Photography-A Way of Seeing

How do you experience a photograph? What do you want a viewer to feel when they look at your image? Perception and Imaging explains how we see and what we don't see. Relevant psychological principles will help you predict your viewer's emotional reaction to your photographic images, giving you more power, control, and tools for communicating your desired message. Knowing how our minds work helps photographers, graphic designers, videographers, animators, and visual communicators both create and critique sophisticated works of visual art. Benefit from this insight in your work. Topics covered in this book: gestalt grouping, memory and association, space, time, color, contours, illusion and ambiguity, morphics, personality, subliminals, critiquing photographs, and rhetoric.
FOCAL PRESS.2007.Häftad.410 sidor.Laminatband. Fotograf /Illustrationer: Approx. 350 illustrations (100 in full color) .Format 246 x 188 x 23 mm Vikt: 1080 g.Språk: Engelska.Absolut nyskick.Paket via Schenker 65 kronor.(Sverige).

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780240809304
Titel
Perception and imaging : photography - a way of seeing
Författare
Zakia, Richard D.
Förlag
Oxford : Focal
Utgivningsår
2007
Språk
English