Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing metaphoria - what deep metaphors reveal about the minds of consumers

Marketing metaphoria - what deep metaphors reveal about the minds of consumers

Inbunden bok. Harvard Business Press. 2008.

Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781422121153
Titel
Marketing metaphoria - what deep metaphors reveal about the minds of consumers
Författare
Zaltman, Gerald
Förlag
Harvard Business Press
Utgivningsår
2008