Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Brottslig kärlek (lättläst)

Brottslig kärlek (lättläst)

Häftad bok. LL-förlaget. 2010. 111 sidor.

Nära nyskick. Biblioteksetikett på baksidan.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789170533365
Titel
Brottslig kärlek (lättläst)
Författare
Zola, Émile
Förlag
LL-förlaget
Utgivningsår
2010
Omfång
111 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
109 x 177 mm Ryggbredd 8 mm
Vikt
118 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Therese Raquin är gift med Camille, men hon avskyr honom. Therese och Camille har inte gift sig av kärlek. I hemlighet älskar hon Camilles gode vän Laurent. Therese och Camille inleder ett förhållande. Till slut ser de ingen annan utväg än att mörda Camille för att kunna leva lyckliga tillsammans. Men inget blir som de har tänkt.Brottslig kärlek är en spännande roman om otrohet och hat, kärlek och skräck, liv och våldsam död.

Émile Zola skrev berättelsen om Thérèse Raquin i slutet av 1800-talet. Johan Werkmäster har bearbetat den till lättläst.