-
Marknadsföring av böcker, En introduktion
Häftad bok. TLA, Malmö. 3 uppl. 2007. 155 sidor.
Gott skick. Två delar:
Del ett är en kort intro till modern marknadsföringsteori, av Thomas Björklund.
Del två beskriver företagets resursbehov och intressenter samt marknadsföringsarbete gm praktiska exempel, av Hanserik Tönnheim. … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789189236059
- Titel
- Marknadsföring av böcker : en introduktion
- Författare
- Björklund, Thomas - Tönnheim, Hanserik
- Förlag
- Malmö : Tönnheim Literary Agency (TLA)
- Utgivningsår
- 2007
- Språk
- Svenska
TLA, Malmö 3 9789189236059
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn