-
Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2004. 248 sidor.
Nära nyskick. Hel och fin.
Slitage av låg grad.
Läst ex.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147074426
- Titel
- Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring
- Författare
- Gummesson, Evert
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 488 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I den här boken bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens praktik och teori, och ställer one-to-one marketing mot many-to-many marketing. Det senare är ett marknadsföringsbegrepp för dagens nätverksekonomi.
Hedersomnämnande som Årets marknadsföringsbok 2004 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Om författarna
Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet och Sveriges internationellt mest etablerade marknadsforskare.
Liber 1 9789147074426 -
Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2004. 248 sidor.
Nära nyskick. Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I den här boken bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens prak läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147074426
- Titel
- Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring
- Författare
- Gummesson, Evert
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 488 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I den här boken bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens praktik och teori, och ställer one-to-one marketing mot many-to-many marketing. Det senare är ett marknadsföringsbegrepp för dagens nätverksekonomi.
Hedersomnämnande som Årets marknadsföringsbok 2004 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Om författarna
Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet och Sveriges internationellt mest etablerade marknadsforskare.
Liber 1 9789147074426 -
Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2004. 248 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147074426
- Titel
- Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring
- Författare
- Gummesson, Evert
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 488 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I den här boken bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens praktik och teori, och ställer one-to-one marketing mot many-to-many marketing. Det senare är ett marknadsföringsbegrepp för dagens nätverksekonomi.
Hedersomnämnande som Årets marknadsföringsbok 2004 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Om författarna
Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet och Sveriges internationellt mest etablerade marknadsforskare.
Liber 1 9789147074426 -
Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2004. 248 sidor.
Mycket gott skick. Tuschsignatur på framsidan annars i nyskick!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147074426
- Titel
- Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring
- Författare
- Gummesson, Evert
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 488 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I den här boken bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens praktik och teori, och ställer one-to-one marketing mot many-to-many marketing. Det senare är ett marknadsföringsbegrepp för dagens nätverksekonomi.
Hedersomnämnande som Årets marknadsföringsbok 2004 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Om författarna
Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet och Sveriges internationellt mest etablerade marknadsforskare.
Liber 1 9789147074426 -
Many-to-many marketing. Från one-to-one till...
Inbunden bok. Liber ekonomi. 1:1 uppl. 2004. 244 s. Inbunden. 488 gram.
Gott skick. Illustrerad. Överstrykningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147074426
- Titel
- Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring
- Författare
- Gummesson, Evert
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 488 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I den här boken bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens praktik och teori, och ställer one-to-one marketing mot many-to-many marketing. Det senare är ett marknadsföringsbegrepp för dagens nätverksekonomi.
Hedersomnämnande som Årets marknadsföringsbok 2004 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Om författarna
Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet och Sveriges internationellt mest etablerade marknadsforskare.
9147074426
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn