-
Vårdens chans - en modell för morgondagens vå...
Inbunden bok. Ekerlids förlag . 1:2 uppl. 2001. 138 s. Inbunden. 22x14cm. 300 gram.
Gott skick. Ett 2 mm tjockt streck draget över nedre tredjedelen av omslaget. Ryggkanterna lite stötta. Hur skulle en idealisk sjukvård och äldreomsorg vara beskaffad om vi vore i den lyckliga situationen att vi kunde bortse från de förutsättningar och det regelverk läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9188595838
- Titel
- Vårdens chans
- Författare
- Levin, Bert, 1939-
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 138 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 220 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 310 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
Ytterligare författare: Levin, Bert, 1939-
9188595838 -
Service management : ledning och strategi i t...
Malmö : LiberFörlag 1992 Upplaga 3:1. Helt omarbetad och utökad upplaga. Hårda pärmar, trådbunden, 211s. 550g.
Mycket gott skick. Svensk text. ISBN 9121601283 SERVICE MANAGEMENT - en klassiker för strategi och ledarskap i framgångsrika serviceföretag.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9121601283
- Titel
- Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen
- Författare
- Normann, Richard
- Förlag
- Malmö : Liber ekonomi
- Utgivningsår
- 1992
- Språk
- Svenska
9121601283 -
Den nya affärslogiken
Liber-Hermods, 1994. Upplaga 1:1. ISBN 9123013222. Inbunden, 201 s. 430 gram. Några gula överstrykningar i förordet.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9123013222
- Titel
- Den nya affärslogiken
- Författare
- Normann, Richard
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1995
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 430 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken visar på ett nytt sätt att tänka affärsmässigt. Enligt författarna är distinktionen mellan varor och tjänster förlegad och irrelevant för dagens företagande. En ny synvinkel som fokuserar på hur värde samproduceras av olika aktörer behövs för att förstå det nya affärslivet. Det innebär att hela värdeskapande system måste förändras, och därmed också värdeskapandets logik.
Läs mer
Boken visar på ett nytt sätt att tänka affärsmässigt. Enligt författarna är distinktionen mellan varor och tjänster förlegad och irrelevant för dagens företagande. En ny synvinkel som fokuserar på hur värde samproduceras av olika aktörer behövs för att förstå det nya affärslivet. Det innebär att hela värdeskapande system måste förändras, och därmed också värdeskapandets logik.
Boken för på ett lättförståeligt sätt fram dessa tankar och texten varvas rikligt med exempel från verkliga företag. I en avslutande del beskrivs utförligt fyra företags tillvägagångssätt.
9123013222 -
Service management : ledning och strategi i t...
Malmö : LiberFörlag 1992 Upplaga 2:9. Hårda pärmar, trådbunden, 191s. 500g. Gott skick, några blyertsnoteringar och blyertsunderstrykningar, namnteckning, lätt tummade pärmar. ISBN 9138612399 … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9138612399
- Titel
- Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktion
- Författare
- Normann, Richard - Karlsson, Sune
- Förlag
- Malmö : LiberFörlag
- Utgivningsår
- 1983
- Språk
- Svenska
9138612399 -
Den nya affärslogiken.
Bättre Ledarskap Liber-Hermods 1995. 201 sid. Förlagsband.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn