-
ENGAGERAD I KUNDEN. REPORTAGE OM FÖRETAG SOM...
Inbunden bok.
Mycket gott skick. ISL Förlag AB . 1995. 115 s. Inbunden. 540 gram. . Skyddsomslag finns i gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9176980685
- Titel
- Engagerad i kunden! : reportage om företag som odlar lönsamma relationer
- Författare
- Lindbom, Tomas - Östman, Nina - Institutet för säljträning och ledarutveckling
- Förlag
- Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling)
- Utgivningsår
- 1995
- Språk
- Svenska
9176980685 -
Vinnande kundvård : hur man behåller och vård...
ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling), 1992 Förlagsband med skyddsomslag, 139s. 23x16cm, 400g. ISBN 9176980294.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9176980294
- Titel
- Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
- Författare
- Lindbom, Tomas - Jonsson, Thomas - Institutet för säljträning och ledarutveckling
- Förlag
- Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling)
- Utgivningsår
- 1992
- Språk
- Svenska
9176980294
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn