-
Vinnande kundvård : hur man behåller och vård...
Inbunden bok. Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling). 1992.
Nyskick. ISL Förlag. 1 uppl. 1994. 139 s. Inbunden. nyskick. Skyddsomslag finns i nära nyskick.REA We only accept orders domestic Sweden. Alla våra kunder betalar mot faktura, m a o ingen förskottsbetalning. B-post.. Ekonomi näringsliv om servicegrad och lönsamh läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9176980294
- Titel
- Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
- Författare
- Lindbom, Tomas - Jonsson, Thomas - Institutet för säljträning och ledarutveckling
- Förlag
- Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling)
- Utgivningsår
- 1992
- Språk
- Svenska
Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling) 9176980294 -
Vinnande kundvård : hur man behåller och vård...
Inbunden bok. Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling). 1992. 139 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9176980294
- Titel
- Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
- Författare
- Lindbom, Tomas - Jonsson, Thomas - Institutet för säljträning och ledarutveckling
- Förlag
- Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling)
- Utgivningsår
- 1992
- Språk
- Svenska
Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling) 9176980294 -
Vinnande kundvård : hur man behåller och vård...
Inbunden bok. Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling). 1992. 139 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9176980294
- Titel
- Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
- Författare
- Lindbom, Tomas - Jonsson, Thomas - Institutet för säljträning och ledarutveckling
- Förlag
- Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling)
- Utgivningsår
- 1992
- Språk
- Svenska
Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling) 9176980294 -
Vinnande kundvård : hur man behåller och vård...
ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling), 1992 Förlagsband med skyddsomslag, 139s. 23x16cm, 400g. ISBN 9176980294.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9176980294
- Titel
- Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
- Författare
- Lindbom, Tomas - Jonsson, Thomas - Institutet för säljträning och ledarutveckling
- Förlag
- Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling)
- Utgivningsår
- 1992
- Språk
- Svenska
9176980294 -
Vinnande kundvård
Inbunden bok. ISL förlag. 1992. 139 s. Inbunden. 23,5x16cm. 385 gram.
Mycket gott skick. Skyddsomslag finns i mycket gott skick. Bortsuddade blyertsunderstrykningar första 5 sidorna annars nära nyskick .
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9176980294
- Titel
- Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
- Författare
- Lindbom, Tomas - Jonsson, Thomas - Institutet för säljträning och ledarutveckling
- Förlag
- Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling)
- Utgivningsår
- 1992
- Språk
- Svenska
9176980294
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn