-
Tested advertising methods
Häftad bok. Prentice-Hall, Inc. Fourth edition uppl. 1974. 318 sidor.
ISBN 9780139068911
Nyskick. Oläst. Unread copy. Foreword by David Ogilvy. 75 pages of illustrations. Here are all the proven techniques that remove guesswork from advertising, making it a science of sure results. Step-by-step the author guides you through every important area inclu läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPrentice-Hall, Inc. Fourth edition 9780139068911 -
Making Ads Pay
Pocketbok. Dover Publications; Reissue edition (October 20, 2011). 256 sidor.
ISBN 9780486486017
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKDover Publications; Reissue edition (October 20, 2011) 9780486486017
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
