-
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781473973442
- Titel
- Business-to-business marketing
- Författare
- Brennan, Ross - Canning, Louise - McDowell, Raymond
- Förlag
- Los Angeles : SAGE
- Utgivningsår
- 2017
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index.
PART I FUNDAMENTALS OF BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING 1 Business-to-Business Markets and Marketing -- 2 Buyer Behaviour -- 3 Inter-Firm Relationships and Networks PART II BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING ANALYSIS AND STRATEGY 4 Responsible Business-to-Business Strategy -- 5 Researching Business-to-Business Markets -- 6 Business Market Segmentation PART III COMMUNICATING AND INTERACTING WITH CUSTOMERS -- 7 Market Communication -- 8 Relationship Communication -- 9 Relationship Portfolios and Key Account Management PART IV MANAGING MARKETING PROCESSES 10 Managing Product Offerings -- 11 Routes to Market -- 12 Price-Setting in Business- to-Business Markets
Imported from: zcat.oclc.org:210/OLUCWorldCat (Do not remove)
Los Angeles : SAGE 9781473973442 -
Business-to-Business Marketing
Inbunden bok. Sage. 5 uppl. 2020. 405 sidor.
Mycket gott skick. Ny bok. Något mindre skrapmärke på pärmarnas kanter. En smula skavt nederhörn på bakre pärmsidan. 1099 gram.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781526494405
- Titel
- Business-to-business marketing
- Författare
- Brennan, Ross
- Utgivningsår
- 2020
- Bandtyp
- Paperback
- Språk
- English
Sage 5 9781526494405
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
