-
How to advertise A professional guide for the...
Inbunden bok. St. Martin's Press New York. 1976. 157 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Oläst bok. Skyddsomslaget ar en reva i framkant (se bild). Förord av David Ogilvy. 204 Specific Rules and Guidelines for Advertisers. The most important decision: positioning. Six secrets that make headlines sell more. What to look for in radio or outdoor läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKSt. Martin's Press New York
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
