Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
How to advertise A professional guide for the advertiser. What works. What doesn't. And why.

How to advertise A professional guide for the advertiser. What works. What doesn't. And why.

Inbunden bok. St. Martin's Press New York. 1976. 157 sidor.

Nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Oläst bok. Skyddsomslaget ar en reva i framkant (se bild). Förord av David Ogilvy. 204 Specific Rules and Guidelines for Advertisers. The most important decision: positioning. Six secrets that make headlines sell more. What to look for in radio or outdoor campaigns. Money-saving tips on TV and print production. How to select an agency. Illustrationer (annonser) i svart-vitt.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish