-
(Re)inventing the brand - can top brands surv...
Häftad bok. Kogan Page. 2001. 234 sidor.
Mycket gott skick. Understrykningar i kulspets. Försiktigt läst. "After reading Kapfer's book, you'll never again think of a brand as just a name. Several new exciting ideas and perspectives on brand building are offered that have been absent from our literature." Philip Ko läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780749435936
- Titel
- (Re)inventing the brand - can top brands survive the new market realities?
- Författare
- Kapferer, Jean-Noël
- Förlag
- Kogan Page
- Utgivningsår
- 2001
- Bandtyp
- PBK
- Språk
- English
Kogan Page 9780749435936
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
