Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
(Re)inventing the brand - can top brands survive the new market realities?

(Re)inventing the brand - can top brands survive the new market realities?

Häftad bok. Kogan Page. 2001. 234 sidor.

Mycket gott skick. Understrykningar i kulspets. Försiktigt läst. "After reading Kapfer's book, you'll never again think of a brand as just a name. Several new exciting ideas and perspectives on brand building are offered that have been absent from our literature." Philip Kotler, Northwestern University

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780749435936
Titel
(Re)inventing the brand - can top brands survive the new market realities?
Författare
Kapferer, Jean-Noël
Förlag
Kogan Page
Utgivningsår
2001
Bandtyp
PBK
Språk
English