-
From brand vision to brand evaluation - the s...
Häftad bok. Elsevier Science & Technology. Second edition uppl. 2007. 320 sidor.
Nyskick. Oläst. Unread copy. "This book provides an in-deapth analysis of alll the factors and processes that influence and lead towards building a successful brand. Those who believe they are responsible for managing their corporate brands (CEOs in particular) sh läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780750667494
- Titel
- From brand vision to brand evaluation - the strategic process of growing an
- Författare
- L.de Chernatony
- Förlag
- Elsevier Science & Technology
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 320 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 156 x 234 mm
- Vikt
- 556 g
- Språk
- Svenska
Elsevier Science & Technology Second edition 9780750667494
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
