-
Peptalk för säljare 52...sälja mer
Häftad bok. REDAKTIONEN . 1 uppl. 2008. 244 sidor.
Nära nyskick. Oläst ex.
Röd rygg.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKREDAKTIONEN 1 -
Handbok för säljchefer
Inbunden bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2009. 118 sidor.
Mycket gott skick. Lättare hanteringsslitage
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197781763
- Titel
- Handbok för säljchefer
- Författare
- Rolf Laurelli
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 118 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Språk
- Svenska
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789197781763 -
Säljbibeln
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2010. 440 sidor.
Nära nyskick. Lättare hanteringsslitage.
Inga tecken på läsning.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197655262
- Titel
- Säljbibeln
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 440 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Låt Sveriges bästa säljcoach göra dig till en säljare i världsklass – med inbyggd garanti!
Här är det smarta:
Boken är på över 400 sidor men upplagd i 44 snabblästa och lättillgängliga kapitel. Du kan läsa boken rakt igenom på några timmar och lära dig allt om försäljning på en gång. Men du kan lika gärna bläddra fram till något som du har problem med, till exempel invändningar och få svaret på din fråga direkt.
Och här är Sveriges bästa garanti:
Du måste markant öka din försäljning. Och du måste få fler kunder snabbare och enklare än du får idag - om inte så får du pengarna tillbaka. Så enkelt är det. Du ska vara helt nöjd när du beställer ”Säljbibeln”.
Här är en smygtitt på vad du får lära dig:
10 saker du som säljare ska memorera
Det bästa sättet att kontrollera och styra ditt fokus 7 fördelar med att ställa rätt frågor till kunden 9 hemligheter som ger dig vänner i affärslivet och får fler att köpa av dig Fyra saker som gör dina kunder mottagliga för dina idéer och produkter Hur du får dina kunder att känna att det är de som köper inte du som säljer
Hur du blir en god lyssnare och säljer mer
Var och när du ska använda den viktiga nicken Hur bra lyssnare är du egentligen? Gör det här testet 10 sätt att bli en bättre lyssnare
Så här blir du en supersäljare
Hur du påverkar omständigheterna istället för att omständigheterna påverkar dig Hur du utvecklar din affärsnäsa och får som du vill Gör så här så är du alltid välkommen, överallt Konsten att övertyga dina kunder i fem enkla steg Nyckelfraser för att få kunden att säga ja Tre råd för att nå framgång Varför du aldrig behöver vara rädd som säljare
Hemligheten med försäljning
Så här tar du reda på vad kunden vill ha och visar honom hur han kan få det Hur du stimulerar kunden att tänka på vad han önskar så köper han av dig Det här är hemligheten bakom all försäljning Hur du kvalificerar dina kunder för att sälja snabbare 4 frågor du ska ställa för att kvalificera kunden Hur du lockar fram rätt känslor hos kunden så han köper nu
Hur du blir en mästare på säljsamtal
Sokratesmetoden: Hur du själv löser dina säljproblem snabbt och enkelt Hur du skapar ett trevligt och effektivt säljsamtal Gör så här så kommer du enkelt överens med kunden Varför du inte ska argumentera och vad du ska göra istället Säg inte så här för då blir kunden misstänksam eller obeslutsam 8 typer av frågor du ska ställa i säljsamtalet Sex frågor du kan använda för att göra en bättre behovsanalys
Hur du kontrollerar och påverkar kunden
Så här använder du SPIN-metoden på effektivast sätt Varning: Om du och kunden är på det här stadiet ska du inte föreslå en lösning Hur du tar reda på vilken nytta kunden är ute efter Hur du ställer problemfrågor och lockar fram kundens missnöje De här frågorna ger dig hög säljeffekt
Hur du styr dina kunders tankar
3 saker du kan använda för att påverka kunden och få som du vill Smickra kundens status och position för att få honom övertygad Hur du använder ”sociala bevis” för att påverka kunden positivt Så här använder du kundens sunda förnuft för att honom att säga JA Locka fram kundens sympati för dig så säljer du mer. Tips på hur du lyckas Varför du ibland ska trycka på kundens självkänsla och status. Saker som du kan säga
Säljarens tio smarta avslutstekniker
Är du säker på att du ska använda dig av avslutstekniker? Ibland är det fel Byt ut ordet ”avslut” mot det här ordet så säljer du mer
Tips på hur du förvandlar invändningar till avslut
De här 6 stegen hjälper dig att hantera invändningar Varför invändningar uppstår och hur du bemöter dem Hur du hanterar prisinvändningar Hemligheten som får kunden att själv besvara sina invändningar Varför du ibland ska förvandla invändningen till en fråga Vad du aldrig ska argumentera om Så här behåller du kontrollen när invändningarna haglar över dig Gör så här så köper kunden trots invändningarna
Släpp lös din naturliga personlighet och sälj mer!
5 sätt att trimma dig till en bättre säljare 10 sätt att förbättra dina sämre sidor De här 60 orden ökar din försäljning Ord som skapar aktivitet och köplust Hur du blir en utåtriktat och inflytelserik person som folk vill köpa av Hur du förvandlar en förlorad order till en regelbunden inkomstkälla
Hur du enkelt planerar din tid bättre och når dina mål snabbare
Tidsplanen: 9 enkla punkter som hjälper dig att få allt gjort Bli vän med tiden: 3 faktorer som är mycket viktiga för dig som säljare 8 yttre tidssabotörer du ska hålla dig borta ifrån 12 inre tidssabotörer som du ska hålla ögonen på
Så här hjälper du kunden att bestämma sig
Varför du alltid ska utgå ifrån att kunden vill köpa av dig Hur du ökar kundens intresse när du närmar dig avslut Varning: Prata inte bort din försäljning 5 sätt att få reda på om kunden är redo för avslut 13 sätt att få kunden att fatta beslut
Bli en mästare på avslut!
Saker du ska säga när du närmar dig avslut Så här hjälper du kunden fatta ett bra beslut Hemligheter som höjer intressenivån när du närmar dig avslut Hur du behåller ditt lugn när du knyter ihop påsen
Hur du förhandlar som ett proffs
7 enkla steg som gör dig till en smartare förhandlare 9 frågor du ska ställa dig innan du förhandlar 7 förhandlingsregler som ger dig ett övertag mot dina konkurrenter 10 enkla sätt att övervinna krav och påtryckningar från kunden Hur du hanterar tuffa förhandlare utan att bli arg
Sveriges bästa säljare – en unik undersökning
Vad gör du säljare som lyckas bäst? Svaren får du här! 16 saker som skiljer den framgångsrika säljaren från medelmåttorna Formeln som gör dig till en supersäljare – om du använder den 11 personlighetsdrag hos de bästa säljare 25 hemligheter hos Sveriges bästa säljare 9 saker de bästa säljarna gör
Hur du får struktur och ordning på ditt säljarbete
Hur du ska jobba för att bli en framgångsrik säljare Vilka mål du ska sätta och hur du når dem 7 saker som gör att du utnyttjar arbetstiden på bästa sätt 6 saker du ska göra för att snabbt utvecklas till en ännu bättre säljare Dina 7 utvecklingsområden och tips på hur du förbättrar alla
Gör så här så får du bättre säljresultat snabbare
3 viktiga moment ökar dina resultat snabbt 9 fällor du ska undvika i ditt säljarbete Hur du använder 80/20-regeln för att sälja mer 10 saker som får dig att förstå hur kunderna tänker när de köper
Hur du snabbar på säljprocessen
Hur du systematiserar din försäljning och säljer mer snabbare 9 steg som du måste ta i nästan all försäljning Kupong och responsannonsering fungerar det? Överraskande svar! Så här ser beslutsprocessen hos företag ut
Hur du säljer massvis på mässan
Steg för steg tips för hur du lyckas på mässan utan att det kostar skjortan Hur du placerar din monter så att du syns 7 saker du ska tänka på innan mässan 5 saker du ska göra på dag ett på mässan 7 saker du ska göra mot konkurrenterna på mässan 10 vanliga fel på mässan. Vilka gör du och dina kollegor?
Hur du skapar säljande offerter
Vad din offert ska innehålla 5 dåliga inledningar på offerter och 4 bra Hur du skapar säljande offerter i fem enkla steg 3 dåliga avslutningar och 3 bra Akta dig för de 4 vanligaste felen många gör Checklista i 17 steg som du kan använda innan du skickar offerten
Hur du behandlar reklamationer
13 saker du kan göra om du får reklamationer Varför en välskött reklamation är det bästa säljargumentet Hur du tar emot en otrevlig reklamation på ett trevligt sätt
Hur framgångsrika säljare tänker
Tänk rätt och bli framgångsrik! Hemligheten med plus- och minustankar Varför du ska tänka på vad du säger till dig själv En sak som kan hämma din framgång som säljare
31 olika försäljnings och förhandlingsmodeller som är lätta att ta till sig
Praktikfall, case, verkliga situationer och mycket mer i denna inspirerande bok av Sveriges vassaste säljare
Plus, allt du behöver veta om Key Account Management och Customer Relationship Management. Varför etik och moral skapar bättre affärer. Hur du samarbetar med kollegor och säljledning för att sälja mer. Nästan allt du behöver veta om lön och kompensationssystem. Hur ditt företags totala säljstyrka kan utvecklas och mycket mer!
Beställ Säljbibeln nu och låt den hjälpa dig framåt också...
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789197655262 -
Säljbibeln
Inbunden bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2010. 440 sidor.
Nära nyskick. Hel och fin.
Slitage av låg grad.
Läst ex.
Tjock bok.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197655262
- Titel
- Säljbibeln
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 440 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Låt Sveriges bästa säljcoach göra dig till en säljare i världsklass – med inbyggd garanti!
Här är det smarta:
Boken är på över 400 sidor men upplagd i 44 snabblästa och lättillgängliga kapitel. Du kan läsa boken rakt igenom på några timmar och lära dig allt om försäljning på en gång. Men du kan lika gärna bläddra fram till något som du har problem med, till exempel invändningar och få svaret på din fråga direkt.
Och här är Sveriges bästa garanti:
Du måste markant öka din försäljning. Och du måste få fler kunder snabbare och enklare än du får idag - om inte så får du pengarna tillbaka. Så enkelt är det. Du ska vara helt nöjd när du beställer ”Säljbibeln”.
Här är en smygtitt på vad du får lära dig:
10 saker du som säljare ska memorera
Det bästa sättet att kontrollera och styra ditt fokus 7 fördelar med att ställa rätt frågor till kunden 9 hemligheter som ger dig vänner i affärslivet och får fler att köpa av dig Fyra saker som gör dina kunder mottagliga för dina idéer och produkter Hur du får dina kunder att känna att det är de som köper inte du som säljer
Hur du blir en god lyssnare och säljer mer
Var och när du ska använda den viktiga nicken Hur bra lyssnare är du egentligen? Gör det här testet 10 sätt att bli en bättre lyssnare
Så här blir du en supersäljare
Hur du påverkar omständigheterna istället för att omständigheterna påverkar dig Hur du utvecklar din affärsnäsa och får som du vill Gör så här så är du alltid välkommen, överallt Konsten att övertyga dina kunder i fem enkla steg Nyckelfraser för att få kunden att säga ja Tre råd för att nå framgång Varför du aldrig behöver vara rädd som säljare
Hemligheten med försäljning
Så här tar du reda på vad kunden vill ha och visar honom hur han kan få det Hur du stimulerar kunden att tänka på vad han önskar så köper han av dig Det här är hemligheten bakom all försäljning Hur du kvalificerar dina kunder för att sälja snabbare 4 frågor du ska ställa för att kvalificera kunden Hur du lockar fram rätt känslor hos kunden så han köper nu
Hur du blir en mästare på säljsamtal
Sokratesmetoden: Hur du själv löser dina säljproblem snabbt och enkelt Hur du skapar ett trevligt och effektivt säljsamtal Gör så här så kommer du enkelt överens med kunden Varför du inte ska argumentera och vad du ska göra istället Säg inte så här för då blir kunden misstänksam eller obeslutsam 8 typer av frågor du ska ställa i säljsamtalet Sex frågor du kan använda för att göra en bättre behovsanalys
Hur du kontrollerar och påverkar kunden
Så här använder du SPIN-metoden på effektivast sätt Varning: Om du och kunden är på det här stadiet ska du inte föreslå en lösning Hur du tar reda på vilken nytta kunden är ute efter Hur du ställer problemfrågor och lockar fram kundens missnöje De här frågorna ger dig hög säljeffekt
Hur du styr dina kunders tankar
3 saker du kan använda för att påverka kunden och få som du vill Smickra kundens status och position för att få honom övertygad Hur du använder ”sociala bevis” för att påverka kunden positivt Så här använder du kundens sunda förnuft för att honom att säga JA Locka fram kundens sympati för dig så säljer du mer. Tips på hur du lyckas Varför du ibland ska trycka på kundens självkänsla och status. Saker som du kan säga
Säljarens tio smarta avslutstekniker
Är du säker på att du ska använda dig av avslutstekniker? Ibland är det fel Byt ut ordet ”avslut” mot det här ordet så säljer du mer
Tips på hur du förvandlar invändningar till avslut
De här 6 stegen hjälper dig att hantera invändningar Varför invändningar uppstår och hur du bemöter dem Hur du hanterar prisinvändningar Hemligheten som får kunden att själv besvara sina invändningar Varför du ibland ska förvandla invändningen till en fråga Vad du aldrig ska argumentera om Så här behåller du kontrollen när invändningarna haglar över dig Gör så här så köper kunden trots invändningarna
Släpp lös din naturliga personlighet och sälj mer!
5 sätt att trimma dig till en bättre säljare 10 sätt att förbättra dina sämre sidor De här 60 orden ökar din försäljning Ord som skapar aktivitet och köplust Hur du blir en utåtriktat och inflytelserik person som folk vill köpa av Hur du förvandlar en förlorad order till en regelbunden inkomstkälla
Hur du enkelt planerar din tid bättre och når dina mål snabbare
Tidsplanen: 9 enkla punkter som hjälper dig att få allt gjort Bli vän med tiden: 3 faktorer som är mycket viktiga för dig som säljare 8 yttre tidssabotörer du ska hålla dig borta ifrån 12 inre tidssabotörer som du ska hålla ögonen på
Så här hjälper du kunden att bestämma sig
Varför du alltid ska utgå ifrån att kunden vill köpa av dig Hur du ökar kundens intresse när du närmar dig avslut Varning: Prata inte bort din försäljning 5 sätt att få reda på om kunden är redo för avslut 13 sätt att få kunden att fatta beslut
Bli en mästare på avslut!
Saker du ska säga när du närmar dig avslut Så här hjälper du kunden fatta ett bra beslut Hemligheter som höjer intressenivån när du närmar dig avslut Hur du behåller ditt lugn när du knyter ihop påsen
Hur du förhandlar som ett proffs
7 enkla steg som gör dig till en smartare förhandlare 9 frågor du ska ställa dig innan du förhandlar 7 förhandlingsregler som ger dig ett övertag mot dina konkurrenter 10 enkla sätt att övervinna krav och påtryckningar från kunden Hur du hanterar tuffa förhandlare utan att bli arg
Sveriges bästa säljare – en unik undersökning
Vad gör du säljare som lyckas bäst? Svaren får du här! 16 saker som skiljer den framgångsrika säljaren från medelmåttorna Formeln som gör dig till en supersäljare – om du använder den 11 personlighetsdrag hos de bästa säljare 25 hemligheter hos Sveriges bästa säljare 9 saker de bästa säljarna gör
Hur du får struktur och ordning på ditt säljarbete
Hur du ska jobba för att bli en framgångsrik säljare Vilka mål du ska sätta och hur du når dem 7 saker som gör att du utnyttjar arbetstiden på bästa sätt 6 saker du ska göra för att snabbt utvecklas till en ännu bättre säljare Dina 7 utvecklingsområden och tips på hur du förbättrar alla
Gör så här så får du bättre säljresultat snabbare
3 viktiga moment ökar dina resultat snabbt 9 fällor du ska undvika i ditt säljarbete Hur du använder 80/20-regeln för att sälja mer 10 saker som får dig att förstå hur kunderna tänker när de köper
Hur du snabbar på säljprocessen
Hur du systematiserar din försäljning och säljer mer snabbare 9 steg som du måste ta i nästan all försäljning Kupong och responsannonsering fungerar det? Överraskande svar! Så här ser beslutsprocessen hos företag ut
Hur du säljer massvis på mässan
Steg för steg tips för hur du lyckas på mässan utan att det kostar skjortan Hur du placerar din monter så att du syns 7 saker du ska tänka på innan mässan 5 saker du ska göra på dag ett på mässan 7 saker du ska göra mot konkurrenterna på mässan 10 vanliga fel på mässan. Vilka gör du och dina kollegor?
Hur du skapar säljande offerter
Vad din offert ska innehålla 5 dåliga inledningar på offerter och 4 bra Hur du skapar säljande offerter i fem enkla steg 3 dåliga avslutningar och 3 bra Akta dig för de 4 vanligaste felen många gör Checklista i 17 steg som du kan använda innan du skickar offerten
Hur du behandlar reklamationer
13 saker du kan göra om du får reklamationer Varför en välskött reklamation är det bästa säljargumentet Hur du tar emot en otrevlig reklamation på ett trevligt sätt
Hur framgångsrika säljare tänker
Tänk rätt och bli framgångsrik! Hemligheten med plus- och minustankar Varför du ska tänka på vad du säger till dig själv En sak som kan hämma din framgång som säljare
31 olika försäljnings och förhandlingsmodeller som är lätta att ta till sig
Praktikfall, case, verkliga situationer och mycket mer i denna inspirerande bok av Sveriges vassaste säljare
Plus, allt du behöver veta om Key Account Management och Customer Relationship Management. Varför etik och moral skapar bättre affärer. Hur du samarbetar med kollegor och säljledning för att sälja mer. Nästan allt du behöver veta om lön och kompensationssystem. Hur ditt företags totala säljstyrka kan utvecklas och mycket mer!
Beställ Säljbibeln nu och låt den hjälpa dig framåt också...
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789197655262 -
100 sidor direktförsäljning
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2010. 104 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197874700
- Titel
- 100 sidor direktförsäljning
- Författare
- Rolf Laurelli
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 104 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Rolf Laurelli, Sveriges vassaste säljtränare ger dig sina bästa metoder för att bli proffs på direktförsäljning.
En konkret tipsbok att använda för dig som träffar eller pratar med kunder och vill lyckas sälja mer helt enkelt.
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789197874700 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789186909116
- Titel
- Psykologi i affärslivet
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Stockholm : Redaktionen
- Språk
- Svenska
Stockholm : Redaktionen 9789186909116 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKRedaktionen
-
Säljbibeln
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2010. 440 sidor.
Hyggligt skick. En fläck på arkens yttre långsida, och fläckar på cirka 10 sista sidorna
Det finns en del hundöron, något nött omslagInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197655262
- Titel
- Säljbibeln
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 440 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Låt Sveriges bästa säljcoach göra dig till en säljare i världsklass – med inbyggd garanti!
Här är det smarta:
Boken är på över 400 sidor men upplagd i 44 snabblästa och lättillgängliga kapitel. Du kan läsa boken rakt igenom på några timmar och lära dig allt om försäljning på en gång. Men du kan lika gärna bläddra fram till något som du har problem med, till exempel invändningar och få svaret på din fråga direkt.
Och här är Sveriges bästa garanti:
Du måste markant öka din försäljning. Och du måste få fler kunder snabbare och enklare än du får idag - om inte så får du pengarna tillbaka. Så enkelt är det. Du ska vara helt nöjd när du beställer ”Säljbibeln”.
Här är en smygtitt på vad du får lära dig:
10 saker du som säljare ska memorera
Det bästa sättet att kontrollera och styra ditt fokus 7 fördelar med att ställa rätt frågor till kunden 9 hemligheter som ger dig vänner i affärslivet och får fler att köpa av dig Fyra saker som gör dina kunder mottagliga för dina idéer och produkter Hur du får dina kunder att känna att det är de som köper inte du som säljer
Hur du blir en god lyssnare och säljer mer
Var och när du ska använda den viktiga nicken Hur bra lyssnare är du egentligen? Gör det här testet 10 sätt att bli en bättre lyssnare
Så här blir du en supersäljare
Hur du påverkar omständigheterna istället för att omständigheterna påverkar dig Hur du utvecklar din affärsnäsa och får som du vill Gör så här så är du alltid välkommen, överallt Konsten att övertyga dina kunder i fem enkla steg Nyckelfraser för att få kunden att säga ja Tre råd för att nå framgång Varför du aldrig behöver vara rädd som säljare
Hemligheten med försäljning
Så här tar du reda på vad kunden vill ha och visar honom hur han kan få det Hur du stimulerar kunden att tänka på vad han önskar så köper han av dig Det här är hemligheten bakom all försäljning Hur du kvalificerar dina kunder för att sälja snabbare 4 frågor du ska ställa för att kvalificera kunden Hur du lockar fram rätt känslor hos kunden så han köper nu
Hur du blir en mästare på säljsamtal
Sokratesmetoden: Hur du själv löser dina säljproblem snabbt och enkelt Hur du skapar ett trevligt och effektivt säljsamtal Gör så här så kommer du enkelt överens med kunden Varför du inte ska argumentera och vad du ska göra istället Säg inte så här för då blir kunden misstänksam eller obeslutsam 8 typer av frågor du ska ställa i säljsamtalet Sex frågor du kan använda för att göra en bättre behovsanalys
Hur du kontrollerar och påverkar kunden
Så här använder du SPIN-metoden på effektivast sätt Varning: Om du och kunden är på det här stadiet ska du inte föreslå en lösning Hur du tar reda på vilken nytta kunden är ute efter Hur du ställer problemfrågor och lockar fram kundens missnöje De här frågorna ger dig hög säljeffekt
Hur du styr dina kunders tankar
3 saker du kan använda för att påverka kunden och få som du vill Smickra kundens status och position för att få honom övertygad Hur du använder ”sociala bevis” för att påverka kunden positivt Så här använder du kundens sunda förnuft för att honom att säga JA Locka fram kundens sympati för dig så säljer du mer. Tips på hur du lyckas Varför du ibland ska trycka på kundens självkänsla och status. Saker som du kan säga
Säljarens tio smarta avslutstekniker
Är du säker på att du ska använda dig av avslutstekniker? Ibland är det fel Byt ut ordet ”avslut” mot det här ordet så säljer du mer
Tips på hur du förvandlar invändningar till avslut
De här 6 stegen hjälper dig att hantera invändningar Varför invändningar uppstår och hur du bemöter dem Hur du hanterar prisinvändningar Hemligheten som får kunden att själv besvara sina invändningar Varför du ibland ska förvandla invändningen till en fråga Vad du aldrig ska argumentera om Så här behåller du kontrollen när invändningarna haglar över dig Gör så här så köper kunden trots invändningarna
Släpp lös din naturliga personlighet och sälj mer!
5 sätt att trimma dig till en bättre säljare 10 sätt att förbättra dina sämre sidor De här 60 orden ökar din försäljning Ord som skapar aktivitet och köplust Hur du blir en utåtriktat och inflytelserik person som folk vill köpa av Hur du förvandlar en förlorad order till en regelbunden inkomstkälla
Hur du enkelt planerar din tid bättre och når dina mål snabbare
Tidsplanen: 9 enkla punkter som hjälper dig att få allt gjort Bli vän med tiden: 3 faktorer som är mycket viktiga för dig som säljare 8 yttre tidssabotörer du ska hålla dig borta ifrån 12 inre tidssabotörer som du ska hålla ögonen på
Så här hjälper du kunden att bestämma sig
Varför du alltid ska utgå ifrån att kunden vill köpa av dig Hur du ökar kundens intresse när du närmar dig avslut Varning: Prata inte bort din försäljning 5 sätt att få reda på om kunden är redo för avslut 13 sätt att få kunden att fatta beslut
Bli en mästare på avslut!
Saker du ska säga när du närmar dig avslut Så här hjälper du kunden fatta ett bra beslut Hemligheter som höjer intressenivån när du närmar dig avslut Hur du behåller ditt lugn när du knyter ihop påsen
Hur du förhandlar som ett proffs
7 enkla steg som gör dig till en smartare förhandlare 9 frågor du ska ställa dig innan du förhandlar 7 förhandlingsregler som ger dig ett övertag mot dina konkurrenter 10 enkla sätt att övervinna krav och påtryckningar från kunden Hur du hanterar tuffa förhandlare utan att bli arg
Sveriges bästa säljare – en unik undersökning
Vad gör du säljare som lyckas bäst? Svaren får du här! 16 saker som skiljer den framgångsrika säljaren från medelmåttorna Formeln som gör dig till en supersäljare – om du använder den 11 personlighetsdrag hos de bästa säljare 25 hemligheter hos Sveriges bästa säljare 9 saker de bästa säljarna gör
Hur du får struktur och ordning på ditt säljarbete
Hur du ska jobba för att bli en framgångsrik säljare Vilka mål du ska sätta och hur du når dem 7 saker som gör att du utnyttjar arbetstiden på bästa sätt 6 saker du ska göra för att snabbt utvecklas till en ännu bättre säljare Dina 7 utvecklingsområden och tips på hur du förbättrar alla
Gör så här så får du bättre säljresultat snabbare
3 viktiga moment ökar dina resultat snabbt 9 fällor du ska undvika i ditt säljarbete Hur du använder 80/20-regeln för att sälja mer 10 saker som får dig att förstå hur kunderna tänker när de köper
Hur du snabbar på säljprocessen
Hur du systematiserar din försäljning och säljer mer snabbare 9 steg som du måste ta i nästan all försäljning Kupong och responsannonsering fungerar det? Överraskande svar! Så här ser beslutsprocessen hos företag ut
Hur du säljer massvis på mässan
Steg för steg tips för hur du lyckas på mässan utan att det kostar skjortan Hur du placerar din monter så att du syns 7 saker du ska tänka på innan mässan 5 saker du ska göra på dag ett på mässan 7 saker du ska göra mot konkurrenterna på mässan 10 vanliga fel på mässan. Vilka gör du och dina kollegor?
Hur du skapar säljande offerter
Vad din offert ska innehålla 5 dåliga inledningar på offerter och 4 bra Hur du skapar säljande offerter i fem enkla steg 3 dåliga avslutningar och 3 bra Akta dig för de 4 vanligaste felen många gör Checklista i 17 steg som du kan använda innan du skickar offerten
Hur du behandlar reklamationer
13 saker du kan göra om du får reklamationer Varför en välskött reklamation är det bästa säljargumentet Hur du tar emot en otrevlig reklamation på ett trevligt sätt
Hur framgångsrika säljare tänker
Tänk rätt och bli framgångsrik! Hemligheten med plus- och minustankar Varför du ska tänka på vad du säger till dig själv En sak som kan hämma din framgång som säljare
31 olika försäljnings och förhandlingsmodeller som är lätta att ta till sig
Praktikfall, case, verkliga situationer och mycket mer i denna inspirerande bok av Sveriges vassaste säljare
Plus, allt du behöver veta om Key Account Management och Customer Relationship Management. Varför etik och moral skapar bättre affärer. Hur du samarbetar med kollegor och säljledning för att sälja mer. Nästan allt du behöver veta om lön och kompensationssystem. Hur ditt företags totala säljstyrka kan utvecklas och mycket mer!
Beställ Säljbibeln nu och låt den hjälpa dig framåt också...
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789197655262 -
Säljbibeln
Inbunden bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2010. 440 sidor.
Mycket gott skick. Hanterad.
Se våra andra böcker för samfrakt!Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197655262
- Titel
- Säljbibeln
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 440 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Låt Sveriges bästa säljcoach göra dig till en säljare i världsklass – med inbyggd garanti!
Här är det smarta:
Boken är på över 400 sidor men upplagd i 44 snabblästa och lättillgängliga kapitel. Du kan läsa boken rakt igenom på några timmar och lära dig allt om försäljning på en gång. Men du kan lika gärna bläddra fram till något som du har problem med, till exempel invändningar och få svaret på din fråga direkt.
Och här är Sveriges bästa garanti:
Du måste markant öka din försäljning. Och du måste få fler kunder snabbare och enklare än du får idag - om inte så får du pengarna tillbaka. Så enkelt är det. Du ska vara helt nöjd när du beställer ”Säljbibeln”.
Här är en smygtitt på vad du får lära dig:
10 saker du som säljare ska memorera
Det bästa sättet att kontrollera och styra ditt fokus 7 fördelar med att ställa rätt frågor till kunden 9 hemligheter som ger dig vänner i affärslivet och får fler att köpa av dig Fyra saker som gör dina kunder mottagliga för dina idéer och produkter Hur du får dina kunder att känna att det är de som köper inte du som säljer
Hur du blir en god lyssnare och säljer mer
Var och när du ska använda den viktiga nicken Hur bra lyssnare är du egentligen? Gör det här testet 10 sätt att bli en bättre lyssnare
Så här blir du en supersäljare
Hur du påverkar omständigheterna istället för att omständigheterna påverkar dig Hur du utvecklar din affärsnäsa och får som du vill Gör så här så är du alltid välkommen, överallt Konsten att övertyga dina kunder i fem enkla steg Nyckelfraser för att få kunden att säga ja Tre råd för att nå framgång Varför du aldrig behöver vara rädd som säljare
Hemligheten med försäljning
Så här tar du reda på vad kunden vill ha och visar honom hur han kan få det Hur du stimulerar kunden att tänka på vad han önskar så köper han av dig Det här är hemligheten bakom all försäljning Hur du kvalificerar dina kunder för att sälja snabbare 4 frågor du ska ställa för att kvalificera kunden Hur du lockar fram rätt känslor hos kunden så han köper nu
Hur du blir en mästare på säljsamtal
Sokratesmetoden: Hur du själv löser dina säljproblem snabbt och enkelt Hur du skapar ett trevligt och effektivt säljsamtal Gör så här så kommer du enkelt överens med kunden Varför du inte ska argumentera och vad du ska göra istället Säg inte så här för då blir kunden misstänksam eller obeslutsam 8 typer av frågor du ska ställa i säljsamtalet Sex frågor du kan använda för att göra en bättre behovsanalys
Hur du kontrollerar och påverkar kunden
Så här använder du SPIN-metoden på effektivast sätt Varning: Om du och kunden är på det här stadiet ska du inte föreslå en lösning Hur du tar reda på vilken nytta kunden är ute efter Hur du ställer problemfrågor och lockar fram kundens missnöje De här frågorna ger dig hög säljeffekt
Hur du styr dina kunders tankar
3 saker du kan använda för att påverka kunden och få som du vill Smickra kundens status och position för att få honom övertygad Hur du använder ”sociala bevis” för att påverka kunden positivt Så här använder du kundens sunda förnuft för att honom att säga JA Locka fram kundens sympati för dig så säljer du mer. Tips på hur du lyckas Varför du ibland ska trycka på kundens självkänsla och status. Saker som du kan säga
Säljarens tio smarta avslutstekniker
Är du säker på att du ska använda dig av avslutstekniker? Ibland är det fel Byt ut ordet ”avslut” mot det här ordet så säljer du mer
Tips på hur du förvandlar invändningar till avslut
De här 6 stegen hjälper dig att hantera invändningar Varför invändningar uppstår och hur du bemöter dem Hur du hanterar prisinvändningar Hemligheten som får kunden att själv besvara sina invändningar Varför du ibland ska förvandla invändningen till en fråga Vad du aldrig ska argumentera om Så här behåller du kontrollen när invändningarna haglar över dig Gör så här så köper kunden trots invändningarna
Släpp lös din naturliga personlighet och sälj mer!
5 sätt att trimma dig till en bättre säljare 10 sätt att förbättra dina sämre sidor De här 60 orden ökar din försäljning Ord som skapar aktivitet och köplust Hur du blir en utåtriktat och inflytelserik person som folk vill köpa av Hur du förvandlar en förlorad order till en regelbunden inkomstkälla
Hur du enkelt planerar din tid bättre och når dina mål snabbare
Tidsplanen: 9 enkla punkter som hjälper dig att få allt gjort Bli vän med tiden: 3 faktorer som är mycket viktiga för dig som säljare 8 yttre tidssabotörer du ska hålla dig borta ifrån 12 inre tidssabotörer som du ska hålla ögonen på
Så här hjälper du kunden att bestämma sig
Varför du alltid ska utgå ifrån att kunden vill köpa av dig Hur du ökar kundens intresse när du närmar dig avslut Varning: Prata inte bort din försäljning 5 sätt att få reda på om kunden är redo för avslut 13 sätt att få kunden att fatta beslut
Bli en mästare på avslut!
Saker du ska säga när du närmar dig avslut Så här hjälper du kunden fatta ett bra beslut Hemligheter som höjer intressenivån när du närmar dig avslut Hur du behåller ditt lugn när du knyter ihop påsen
Hur du förhandlar som ett proffs
7 enkla steg som gör dig till en smartare förhandlare 9 frågor du ska ställa dig innan du förhandlar 7 förhandlingsregler som ger dig ett övertag mot dina konkurrenter 10 enkla sätt att övervinna krav och påtryckningar från kunden Hur du hanterar tuffa förhandlare utan att bli arg
Sveriges bästa säljare – en unik undersökning
Vad gör du säljare som lyckas bäst? Svaren får du här! 16 saker som skiljer den framgångsrika säljaren från medelmåttorna Formeln som gör dig till en supersäljare – om du använder den 11 personlighetsdrag hos de bästa säljare 25 hemligheter hos Sveriges bästa säljare 9 saker de bästa säljarna gör
Hur du får struktur och ordning på ditt säljarbete
Hur du ska jobba för att bli en framgångsrik säljare Vilka mål du ska sätta och hur du når dem 7 saker som gör att du utnyttjar arbetstiden på bästa sätt 6 saker du ska göra för att snabbt utvecklas till en ännu bättre säljare Dina 7 utvecklingsområden och tips på hur du förbättrar alla
Gör så här så får du bättre säljresultat snabbare
3 viktiga moment ökar dina resultat snabbt 9 fällor du ska undvika i ditt säljarbete Hur du använder 80/20-regeln för att sälja mer 10 saker som får dig att förstå hur kunderna tänker när de köper
Hur du snabbar på säljprocessen
Hur du systematiserar din försäljning och säljer mer snabbare 9 steg som du måste ta i nästan all försäljning Kupong och responsannonsering fungerar det? Överraskande svar! Så här ser beslutsprocessen hos företag ut
Hur du säljer massvis på mässan
Steg för steg tips för hur du lyckas på mässan utan att det kostar skjortan Hur du placerar din monter så att du syns 7 saker du ska tänka på innan mässan 5 saker du ska göra på dag ett på mässan 7 saker du ska göra mot konkurrenterna på mässan 10 vanliga fel på mässan. Vilka gör du och dina kollegor?
Hur du skapar säljande offerter
Vad din offert ska innehålla 5 dåliga inledningar på offerter och 4 bra Hur du skapar säljande offerter i fem enkla steg 3 dåliga avslutningar och 3 bra Akta dig för de 4 vanligaste felen många gör Checklista i 17 steg som du kan använda innan du skickar offerten
Hur du behandlar reklamationer
13 saker du kan göra om du får reklamationer Varför en välskött reklamation är det bästa säljargumentet Hur du tar emot en otrevlig reklamation på ett trevligt sätt
Hur framgångsrika säljare tänker
Tänk rätt och bli framgångsrik! Hemligheten med plus- och minustankar Varför du ska tänka på vad du säger till dig själv En sak som kan hämma din framgång som säljare
31 olika försäljnings och förhandlingsmodeller som är lätta att ta till sig
Praktikfall, case, verkliga situationer och mycket mer i denna inspirerande bok av Sveriges vassaste säljare
Plus, allt du behöver veta om Key Account Management och Customer Relationship Management. Varför etik och moral skapar bättre affärer. Hur du samarbetar med kollegor och säljledning för att sälja mer. Nästan allt du behöver veta om lön och kompensationssystem. Hur ditt företags totala säljstyrka kan utvecklas och mycket mer!
Beställ Säljbibeln nu och låt den hjälpa dig framåt också...
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789197655262 -
Från juniorsäljare till säljguru
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2010. 124 sidor.
Mycket gott skick. Se våra andra böcker för samfrakt!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197874755
- Titel
- Från juniorsäljare till säljguru
- Författare
- Rolf Laurelli
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 124 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Rolf Laurelli är den ojämförligt största profilen och förebilden för säljaryrket i Sverige.
Just därför är det med stolthet vi presenterar hans nya bok Från juniorsäljare till säljguru. Boken skulle lika gärna kunna kallas Första delen av en säljares memoarer eftersom boken är personlig på ett annat sätt än Rolfs tidigare böcker.
Alla vi som följt, träffat och fått hjälp av Rolf Laurelli genom åren får följa resan på närmare håll än annars. Rolf berättar om säljyrket - om de första osäkra stegen som juniorsäljare, misstag han gjort och hur han formade sin framgångsrika karriär, men han berättar också generöst om sin privata sfär.
...Men främst är det här en bok om ett säljarliv med alla delar invävda. Den bästa läsaren till boken är någon som själv är på väg framåt i en konsultkarriär och vill lära sig mer om att göra sig själv synlig på olika sätt - och få ett erfaret stöd i sin yrkesroll. Boken är helt enkelt till för alla passionerade säljare där ute.
Vi som har läst den väntar redan på del två
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789197874755 -
Skola för kommersiellt ledarskap och affärsma...
Inbunden bok. Stockholm : Timbro. 1989.
Mycket gott skick. Skyddsomslag saknas. Lättare bruksslitage på omslaget och namningslapp.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789175661704
- Titel
- Skola för kommersiellt ledarskap och affärsmannaskap
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Stockholm : Timbro
- Utgivningsår
- 1989
- Språk
- Svenska
Stockholm : Timbro 9789175661704 -
Affärsmannaskapet, din största och slumrande...
Inbunden bok. Uppsala : Konsultförl. 1993.
Nyskick. PRESENTSKICK.
AFFÄRSMANNASKAPET – DIN STÖRSTA OCH SLUMRANDE TILLGÅNG.
Rolf Laurelli är en av Sveriges mest erfarna sälj- och affärsexperter. Han sprider sina erfarenheter som gästföreläsare, utbildare och säljkonsult. Här är några av dessa frågor:
• Hu läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789170050466
- Titel
- Affärsmannaskapet, din största och slumrande tillgång : hur du förlänger affärsnäsorna på individer, grupper och företag : en bok om spelregler i näringslivet
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Uppsala : Konsultförl
- Utgivningsår
- 1993
- Språk
- Svenska
Uppsala : Konsultförl 9789170050466 -
Från juniorsäljare till säljguru
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2010. 124 sidor.
Nära nyskick. Ny. Oläst.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197874755
- Titel
- Från juniorsäljare till säljguru
- Författare
- Rolf Laurelli
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 124 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Rolf Laurelli är den ojämförligt största profilen och förebilden för säljaryrket i Sverige.
Just därför är det med stolthet vi presenterar hans nya bok Från juniorsäljare till säljguru. Boken skulle lika gärna kunna kallas Första delen av en säljares memoarer eftersom boken är personlig på ett annat sätt än Rolfs tidigare böcker.
Alla vi som följt, träffat och fått hjälp av Rolf Laurelli genom åren får följa resan på närmare håll än annars. Rolf berättar om säljyrket - om de första osäkra stegen som juniorsäljare, misstag han gjort och hur han formade sin framgångsrika karriär, men han berättar också generöst om sin privata sfär.
...Men främst är det här en bok om ett säljarliv med alla delar invävda. Den bästa läsaren till boken är någon som själv är på väg framåt i en konsultkarriär och vill lära sig mer om att göra sig själv synlig på olika sätt - och få ett erfaret stöd i sin yrkesroll. Boken är helt enkelt till för alla passionerade säljare där ute.
Vi som har läst den väntar redan på del två
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789197874755 -
Leda säljarbetet - Handbok för styrning av et...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1990.
Nära nyskick. Något skadad i ryggen (flaggad färg)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9140309851
- Titel
- Leda säljarbetet - Handbok för styrning av ett framgångsrikt försäljningsarbete
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1990
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken ger en lång rad värdefulla praktiska tips. Men du får också teoretiska modeller för hur man ska styra ett framgångsrikt försäljningsarbete. Teori för praktiker. Praktik för teoretiker. Leda säljarbetet är mycket underhållande och lättläst!
Läs mer
Boken ger en lång rad värdefulla praktiska tips. Men du får också teoretiska modeller för hur man ska styra ett framgångsrikt försäljningsarbete. Teori för praktiker. Praktik för teoretiker.
Leda säljarbetet är mycket underhållande och lättläst. Boken innehåller följande: Resultatorienterat ledarskap, Personlighet som framgång, Organisation av säljarbetet, Säljplanering, Utveckling och utbildning av säljare, Säljarens karriär- och utvecklingscykel, Om säljarens motivation, Rationalisering av säljarbetet, Datorstöd i försäljningsarbetet, Styrning av exportförsäljning, Kommersiell kraft.
Rolf Laurelli är en av Sveriges främsta säljexperter! Han är verksam som gästföreläsare vid symposier och seminarier, utbildare och förändringskonsult, forskare och konceptplanerare, författare till åtskilliga artiklar, böcker och läromedel.
Liber 1 9140309851 -
Leda säljarbetet
Inbunden bok. Liber Förlag. 1 uppl. 1990. 181 sidor.
Mycket gott skick. Handbok för styrning av ett framgångsrikt försäljningsarbete av en av Sveriges främsta säljexperter! Rolf Laurelli är verksam som gästföreläsare vid symposier och seminarier, utbildare och förändringskonsult, forskare och konceptplanerare, författare till läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9140309851
- Titel
- Leda säljarbetet - Handbok för styrning av ett framgångsrikt försäljningsarbete
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1990
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken ger en lång rad värdefulla praktiska tips. Men du får också teoretiska modeller för hur man ska styra ett framgångsrikt försäljningsarbete. Teori för praktiker. Praktik för teoretiker. Leda säljarbetet är mycket underhållande och lättläst!
Läs mer
Boken ger en lång rad värdefulla praktiska tips. Men du får också teoretiska modeller för hur man ska styra ett framgångsrikt försäljningsarbete. Teori för praktiker. Praktik för teoretiker.
Leda säljarbetet är mycket underhållande och lättläst. Boken innehåller följande: Resultatorienterat ledarskap, Personlighet som framgång, Organisation av säljarbetet, Säljplanering, Utveckling och utbildning av säljare, Säljarens karriär- och utvecklingscykel, Om säljarens motivation, Rationalisering av säljarbetet, Datorstöd i försäljningsarbetet, Styrning av exportförsäljning, Kommersiell kraft.
Rolf Laurelli är en av Sveriges främsta säljexperter! Han är verksam som gästföreläsare vid symposier och seminarier, utbildare och förändringskonsult, forskare och konceptplanerare, författare till åtskilliga artiklar, böcker och läromedel.
Liber Förlag 1 9140309851 -
Affärsmannaskap. Hur man lockar fram affärsin...
Gott skick. Liber 1984. Pappband. 111 s. ISBN 91-38-61324-7.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9138613247
- Titel
- Affärsmannaskap : hur man lockar fram affärsinstinkter hos individer, grupper och företag
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Stockholm : LiberFörlag
- Utgivningsår
- 1984
- Språk
- Svenska
9138613247 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9144952511
- Titel
- Affärsdynamik
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Lund : Studentlitt
- Utgivningsår
- 1985
- Språk
- Svenska
9144952511 -
Ordbok för affärsfolk
Inbunden bok.
Mycket gott skick. Malmö : Liber, 1990, 1. uppl. (Kristianstad : Kristianstads boktr.) 370s. 22,5 x 15 cm. ISBN: 91-40-30889-8 ; Inbunden dekorerat förlagsband. (Kartonnage) Tryckmärke på främre pärm, ngr små färgfäckar på bakre pärm, stämpel på fösättsbladet, i övrigt i my läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789140308894
- Titel
- Ordbok för affärsfolk
- Författare
- Laurelli, Rolf - Örtengren, John - Ångström, Lars-Jonas
- Förlag
- Malmö : Liber
- Utgivningsår
- 1990
- Språk
- Svenska
9789140308894 -
Ordbok för sekreterare : ekonomi, juridik, da...
Inbunden bok. 2019.
Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. Gammal biblioteksbok.
Hylla AI2Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9140310795
- Titel
- Ordbok för sekreterare : ekonomi, juridik, data
- Författare
- Laurelli, Rolf - Ångström, Lars-Jonas - Örtengren, John
- Utgivningsår
- 2019
- Språk
- Svenska
9140310795 -
Sveriges bästa säljare.
Normalt skick Limhäftad/Pocket Timbro, Stockholm 1988, Två läsveck i ryggen, ett läsveck på framsidan, lätt snedläst, ngt slitna kanter. 113s
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9140308898
- Titel
- Ordbok för affärsfolk
- Författare
- Laurelli, Rolf - Örtengren, John - Ångström, Lars-Jonas
- Förlag
- Malmö : Liber
- Utgivningsår
- 1990
- Språk
- Svenska
Liber 9140308898 -
Sveriges bästa säljare (R5A4)
Inbunden bok. Stockholm : Timbro. 1988. 112 sidor.
Mycket gott skick. Oläst eller varsamt läst. Inlagan i mycket gott skick, dock hanteringsspår på pärmarna.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9175661551
- Titel
- Sveriges bästa säljare
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Stockholm : Timbro
- Utgivningsår
- 1988
- Språk
- Svenska
Stockholm : Timbro 9175661551 -
Adam och Eva som säljare (R5A4)
Inbunden bok. Uppsala Publishing House/Konsultförlaget. 1 uppl. 1996. 115 sidor.
Mycket gott skick. liten klisterlapp på framsidan och märke efter klisterlapp på bokryggen, de första 20 bladen något vågiga på grund av fukt, annars utan anmärkning. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789170050701
- Titel
- Adam och Eva som säljare
- Författare
- Rolf Laurelli - Eva Hjul
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1996
- Omfång
- 115 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Eva Hjul och Rolf Laurelli har gjort undersökningar och läst böcker, intervjuat och diskuterat och kommit fram till att kvinnor ofta toppar försäljningsstatistiken. Det visar sig att den säljare som kombinerar det kvinnliga och det manliga kommer att lyckas bäst.
Eva Hjul är ombudsman i Tjänstemannaförbundet HTF. Rolf Laurelli är ordförande i Säljarnas Riksförbund och sedan många år erkänd och väletablerad som säljkonsult. 1993 skrev han den tänkvärda boken Affärmannaskapet - din största och slumrande tillgång. Både Rolf och Eva har lång
Uppsala Publishing House/Konsultförlaget 1 9789170050701 -
Försäljning och affärer
Inbunden bok. Uppsala Publishing House/Konsultförlaget. 1991. 131 sidor.
Nära nyskick. Hälsning på försättsbladet
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170050287
- Titel
- Försäljning och affärer
- Författare
- Rolf Laurelli
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1991
- Omfång
- 131 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Att vara säljare är det svåraste och roligaste jobb som finns", säger Rolf Laurelli. "Du jobbar ensam, men är hela tiden ute bland folk. Du träffar kunder som samtidigt är dina vänner. Du ska vara dig själv och samtidigt representera det du ska sälja. Det är den konstiga värld jag vill beskriva i den här boken. Hoppas att du känner igen dig och att du lär dig något nytt!"
En pedagogisk roman av Rolf Laurelli, en av Sveriges bästa säljexperter. Gästföreläsare vid symposier och seminarier. Utbildare, förändringskonsult, forskare och idéutvecklare. Rolf Laurelli har publicerat ett tiotal böcker, utvecklat läromedel och skrivit en mängd artiklar.
Uppsala Publishing House/Konsultförlaget 9170050287 -
De bästa säljarna - lär dig av mästarnas väg...
Inbunden bok. Soderpalm Publishing. 2010. 144 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186077426
- Titel
- De bästa säljarna - lär dig av mästarnas väg till framgång
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Soderpalm Publishing
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 152 x 215 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 379 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vill du bli världens bästa säljare? Vill du sälja mest, tjäna mest pengar, ha roligast på jobbet? Vill du bli oöverträffad i alla kategorier? I den här boken får du veta hur du gör.
Vem ska man be om framgångsrecept? Den som är framgångsrik, förstås. Här får du läsa inspirerande intervjuer med de bästa säljarna i Sverige och världen. Du får tips från de mest erfarna experterna om hur du blir en supersäljare.
Plocka russinen ur kakan och använd de bästa tipsen i ditt eget sälj, så kommer du att förbättras radikalt.
Rolf Laurelli är en av Sveriges mest erfarna säljkonsulter. Han har skrivit ett tjugotal böcker och en mängd artiklar om framgångsrik
försäljning. Han är säljkonsult i Svenska konsulthuset, ständig sekreterare i Svenska säljakademin och har under åtta år varit förbundsordförande i Säljarnas riksförbund. Med sina kurser och utbildningar har han hjälpt säljare och säljorganisationer i över 500 företag.
Nu ger han äntligen ut en bok på Sveriges piggaste affärsförlag - Soderpalm Publishing.
Soderpalm Publishing 9789186077426 -
Ordbok för sekreterare : ekonomi, juridik, da...
Inbunden bok. Liber1990. 2019. 123 sidor.
Mycket gott skick. PÄRMEN LÄTTARE NÖTT
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9140310795
- Titel
- Ordbok för sekreterare : ekonomi, juridik, data
- Författare
- Laurelli, Rolf - Ångström, Lars-Jonas - Örtengren, John
- Utgivningsår
- 2019
- Språk
- Svenska
Liber1990 9140310795 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9140308898
- Titel
- Ordbok för affärsfolk
- Författare
- Laurelli, Rolf - Örtengren, John - Ångström, Lars-Jonas
- Förlag
- Malmö : Liber
- Utgivningsår
- 1990
- Språk
- Svenska
Malmö : Liber 9140308898 -
100 sidor direktförsäljning
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 1 uppl. 2010. 104 sidor.
Nära nyskick. Ytligt rits genom normal hantering på omslag. Inlaga oläst. Limhäftad. En bok från Redaktionen - Kreativ affärslitteratur för dig.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197874700
- Titel
- 100 sidor direktförsäljning
- Författare
- Rolf Laurelli
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 104 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Rolf Laurelli, Sveriges vassaste säljtränare ger dig sina bästa metoder för att bli proffs på direktförsäljning.
En konkret tipsbok att använda för dig som träffar eller pratar med kunder och vill lyckas sälja mer helt enkelt.
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 1 9789197874700 -
Peptalk för säljare : 52 veckors motivation f...
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 1 uppl. 2008. 244 sidor.
Nära nyskick. Ytligt rits genom normal hantering. Inlaga ua, verkar oläst. Limhäftad. Från bokförlaget Redaktionen - Kreativ affärslitteratur för dig.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197706391
- Titel
- MVG i allt - Hemligheterna med att få högsta betyg i skolan
- Författare
- Raman Mehrzad
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2007
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Till dig som vill ha högsta betyg i alla ämnen:
Den här boken är inte blygsam. Den är en konkret handledning för dig som vill ha mycket bättre betyg än du har just nu. Steg för steg får du veta exakt vad du ska göra för att förbättra dina resultat och höja dina betyg redan den här terminen.
Här är en del av vad du får lära dig:
Du
Hur du ändrar din inställning till skolan omedelbart och ser nya möjligheter
Hur du får din studiemotivation att rusa mot nya höjder
Så lär du dig att värdera den långsiktiga nyttan
Ramans livsviktiga tips som gör att du orkar du göra det som krävs
Så blir du en person som inte stannar efter halva vägen
Varför din värsta fiende är att bli nöjd och vad du gör åt det
Din inställning
Rätt tankar sätter fart på dig direkt
Hur du lätt sätter smartare mål och delmål och får turbofart framåt
Tipsen som hjälper dig att tänka positivt hela resan
Planering
Hur du planerar studierna steg för steg och hinner mer på kortare tid
5 enkla sätt att förstå vad som är viktigast att göra just nu
Hur du gör när tiden inte räcker till trots bra planering
Skolarbetet
Allt om hur du hanterar dina lärare
Lektionerna så gör du det bästa av dem
Hur du skapar intryck av att vara en MVG-student och blir det
Varför rätt uppförande i skolan kan vara den sista viktiga detaljen
Hur du lär känna dina lärare och får dem på din sida
Konkreta tips om studieteknik, mat och idrott varför de är viktiga delar
Klasskamraterna
Så väljer du rätt klasskamrater
Hur du snabbt gör ett imponerande intryck på dina klasskamrater
Hur dina klasskamrater kan hjälpa dig att få MVG
Lektionstid
Lektionerna så utnyttjar du tiden bäst
Hur du lär dig höra bättre vad lärarna säger
Lär dig hur du antecknar smartare och lär dig mer snabbare
Enkla tekniker som gör att du behåller koncentrationen när du pluggar
Ställ rätt frågor till lärarna så blir ditt skolarbete roligare och lättare
Hur du använder den fria tiden på lektionerna mycket smartare
Ramans metoder
Metod 1 hur du får MVG i tekniska kurser som matte, fysik och kemi
Metod 2 Hur du får MVG i ämnen där du ska läsa in mycket text
Metod 3 Hur du får MVG i inlämningsarbeten
Metod 4 Hur du får MVG i redovisningsarbeten
Metod 5 Hur du får MVG i språk
Metod 6 Hur du får MVG i praktiska kurser
Och mycket mer
Boken är skriven av Raman Mehrzad som är 22 år och läser sjätte terminen på läkarutbildningen. Förutom att han fått MVG i alla ämnen från gymnasiet, driver han ett företag, forskar och idrottar. Raman är varken en Einsten eller en nörd utan eskriver sig själv som en i grunden vanlig kille som har hittat nycklarna till att lyckas mycket bättre i skolan. Det här är hans första bok.
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 1 9789197706391 -
Ordbok för affärsfolk
Inbunden bok. Malmö : Liber. 1 uppl. 1990. 370 sidor.
Nära nyskick. Ordbok för affärsfolk innehåller de flesta av de fackord och uttryck som kommer till användning inom affärslivet.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9140308898
- Titel
- Ordbok för affärsfolk
- Författare
- Laurelli, Rolf - Örtengren, John - Ångström, Lars-Jonas
- Förlag
- Malmö : Liber
- Utgivningsår
- 1990
- Språk
- Svenska
Malmö : Liber 1 9140308898
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn