-
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789163341557
- Titel
- Sveriges bästa PR
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Caprivi Publishing
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 329 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 158 x 228 mm Ryggbredd 24 mm
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- “Sveriges bästa PR” med undertiteln "Framgångsrik marknads-PR i praktiken" tar dig med bakom kulisserna till landets bästa PR-makare.
Boken innehåller 24 autentiska framgångsrika marknads-PR-kampanjer av olika slag, de allra bästa i sitt slag. På ett inspirerande och lärorikt sätt beskrivs hur företag, organisationer och PR-konsulter löste kommunikativa problem och skapade PR som stöd för marknadsföring och försäljning. Denna tidlösa bok innehåller massor av praktiska tips och råd för både noviser och proffs.
Bland de prisbelönta kampanjer som beskrivs återfinns de bästa från Microsoft, Vin & Sprit, Libresse, Legoland, Via, Beckers, Friends och Telge Kraft men även mindre resursstarka aktörer som skapade PR-succér för leksaker, mobilabonnemang, försäkringar, flugsmällare, medietjänster, batteriinsamling och mycket mer.
Alla case beskrivs på ett pedagogiskt sätt enligt formeln: Bakgrund-Uppgiften-Vägen mot lösningen-Lösningen-Resultat samt Framgångsfaktorer. Lär dig Sveriges Bästa PR av makarna av de bästa PR-kampanjerna!
Caprivi Publishing 1 9789163341557 -
99 sätt att få gratis publicitet
Inbunden bok. Stockholm : PK förl. 1996.
Nära nyskick. Förefaller oläst
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163038781
- Titel
- 99 sätt att få gratis publicitet
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK förl
- Utgivningsår
- 1996
- Språk
- Svenska
Stockholm : PK förl 9163038781 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9163141825
- Titel
- Stora PR-boken
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Caprivi Publishing
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 320 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 158 x 228 mm Ryggbredd 22 mm
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Stora PR-boken är ett heltäckande verk om PR och mediekontakter. Den är en praktisk och pedagogisk handbok som riktar sig till kommunikatörer, PR-människor, studenter. marknadsförare och företagsledare. Den är allt du behöver om PR och ett måste för den som vill arbeta med PR!
Tillsammans med flera av landets främsta PR-specialister har Peter Karaszi skapat ett ovärderligt arbetsverktyg för alla kommunikatörer.
Boken täcker hela spektrat av PR och inkluderar bl a:
- Mediekontakter och publicitet
- Nyhetskriterier
- Intervjusituationer
- Praktiska verktyg som pressmeddelanden. debattartiklar, pressträffar m m
- Produkt- och tjänstelanseringar
- Krishantering
- Opinionsbildning
- Finansiell kommunikation
- Informationsarbete i offentlig sektor
- Intern kommunikation i olika kanaler
- Integrering av PR i marknadsmixen
- Digital PR
- Visuell kommunikation
- Sponsring
- Föredrag
- Internationell PR
- PR i olika marknadssituationer
- Evenemang
- Person-PR
- PR och reklam i samverkan
- PR-planer och pressfunktionen
- Utvärdering och mätning av PR-arbetet
- Kunskaps-PR och innehåll
Peter Karaszi är landets mest kända författare av böcker om PR. I denna bok har han hjälp av ett dussin av landets vassaste PR-experter som skriver kapitel om sina specialområden.
Caprivi Publishing 9163141825 -
Sveriges bästa PR
Inbunden bok. Caprivi Publishing. 1 uppl. 2009. 329 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Oläst bok
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163341557
- Titel
- Sveriges bästa PR
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Caprivi Publishing
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 329 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 158 x 228 mm Ryggbredd 24 mm
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- “Sveriges bästa PR” med undertiteln "Framgångsrik marknads-PR i praktiken" tar dig med bakom kulisserna till landets bästa PR-makare.
Boken innehåller 24 autentiska framgångsrika marknads-PR-kampanjer av olika slag, de allra bästa i sitt slag. På ett inspirerande och lärorikt sätt beskrivs hur företag, organisationer och PR-konsulter löste kommunikativa problem och skapade PR som stöd för marknadsföring och försäljning. Denna tidlösa bok innehåller massor av praktiska tips och råd för både noviser och proffs.
Bland de prisbelönta kampanjer som beskrivs återfinns de bästa från Microsoft, Vin & Sprit, Libresse, Legoland, Via, Beckers, Friends och Telge Kraft men även mindre resursstarka aktörer som skapade PR-succér för leksaker, mobilabonnemang, försäkringar, flugsmällare, medietjänster, batteriinsamling och mycket mer.
Alla case beskrivs på ett pedagogiskt sätt enligt formeln: Bakgrund-Uppgiften-Vägen mot lösningen-Lösningen-Resultat samt Framgångsfaktorer. Lär dig Sveriges Bästa PR av makarna av de bästa PR-kampanjerna!
Caprivi Publishing 1 9789163341557 -
99 sätt att få gratis publicitet
Inbunden bok. Stockholm : PK förl. 1996.
Mycket gott skick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163038781
- Titel
- 99 sätt att få gratis publicitet
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK förl
- Utgivningsår
- 1996
- Språk
- Svenska
Stockholm : PK förl 9163038781 -
Använd pressen : handbok i hur ditt företag k...
Inbunden bok. Stockholm : PK fininformation. 1991.
Gott skick. Skyddsomslag saknas. Det finns några understrykningar i blyerts.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163002981
- Titel
- Använd pressen : handbok i hur ditt företag kan använda pressen som informationskanal
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK fininformation
- Utgivningsår
- 1991
- Språk
- Svenska
Stockholm : PK fininformation 9163002981 -
Använd pressen : handbok i hur ditt företag k...
Inbunden bok. Stockholm : PK fininformation. 1991.
Nära nyskick. Kartonnage
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163002981
- Titel
- Använd pressen : handbok i hur ditt företag kan använda pressen som informationskanal
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK fininformation
- Utgivningsår
- 1991
- Språk
- Svenska
Stockholm : PK fininformation 9163002981 -
99 sätt att få gratis publicitet
Inbunden bok. Stockholm : PK förl. okänt uppl. 1996. 172 sidor.
Mycket gott skick. Några "överstrykningar" i boken annars felfri
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163038781
- Titel
- 99 sätt att få gratis publicitet
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK förl
- Utgivningsår
- 1996
- Språk
- Svenska
Stockholm : PK förl okänt 9163038781 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9163141825
- Titel
- Stora PR-boken
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Caprivi Publishing
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 320 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 158 x 228 mm Ryggbredd 22 mm
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Stora PR-boken är ett heltäckande verk om PR och mediekontakter. Den är en praktisk och pedagogisk handbok som riktar sig till kommunikatörer, PR-människor, studenter. marknadsförare och företagsledare. Den är allt du behöver om PR och ett måste för den som vill arbeta med PR!
Tillsammans med flera av landets främsta PR-specialister har Peter Karaszi skapat ett ovärderligt arbetsverktyg för alla kommunikatörer.
Boken täcker hela spektrat av PR och inkluderar bl a:
- Mediekontakter och publicitet
- Nyhetskriterier
- Intervjusituationer
- Praktiska verktyg som pressmeddelanden. debattartiklar, pressträffar m m
- Produkt- och tjänstelanseringar
- Krishantering
- Opinionsbildning
- Finansiell kommunikation
- Informationsarbete i offentlig sektor
- Intern kommunikation i olika kanaler
- Integrering av PR i marknadsmixen
- Digital PR
- Visuell kommunikation
- Sponsring
- Föredrag
- Internationell PR
- PR i olika marknadssituationer
- Evenemang
- Person-PR
- PR och reklam i samverkan
- PR-planer och pressfunktionen
- Utvärdering och mätning av PR-arbetet
- Kunskaps-PR och innehåll
Peter Karaszi är landets mest kända författare av böcker om PR. I denna bok har han hjälp av ett dussin av landets vassaste PR-experter som skriver kapitel om sina specialområden.
Caprivi Publishing 9163141825 -
Använd pressen. Handbok i hur ditt företag ka...
Inbunden bok. PK FinInformation. 1991. 234 sidor.
Mycket gott skick. Bifogat reklamblad om boken från förlaget. "'Använd pressen' går igenom alla de förhållanden som företag och organisationer bör känna till för att få redaktionella omnämnanden och kommunicera effektivt genom pressen. Boken visar dig: - Hur svenska journal läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163002981
- Titel
- Använd pressen : handbok i hur ditt företag kan använda pressen som informationskanal
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK fininformation
- Utgivningsår
- 1991
- Språk
- Svenska
PK FinInformation 9163002981 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9163038781
- Titel
- 99 sätt att få gratis publicitet
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK förl
- Utgivningsår
- 1996
- Språk
- Svenska
Stockholm : PK förl 9163038781 -
Använd media : checklista för företagsledare...
Häftad bok. Stockholm : PK förl. 1998. 48 sidor.
Nyskick. Kanske snarare ett häfte än en bok. Storlek 10 x 17 cm.
Full av värdefull tips inför mediakontakter.
Skickas som brevFRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9197326917
- Titel
- Använd media : checklista för företagsledare och andra som ska uttala sig för media
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK förl
- Utgivningsår
- 1998
- Språk
- Svenska
Stockholm : PK förl 9197326917 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9197326909
- Titel
- Använd media : handbok i hur ditt företag kan få positiva omnämnanden i press, radio och TV
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK förl
- Utgivningsår
- 1998
- Språk
- Svenska
Stockholm : PK förl 9197326909 -
Sveriges bästa PR
Inbunden bok. Caprivi Publishing. 1 uppl. 2009. 329 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163341557
- Titel
- Sveriges bästa PR
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Caprivi Publishing
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 329 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 158 x 228 mm Ryggbredd 24 mm
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- “Sveriges bästa PR” med undertiteln "Framgångsrik marknads-PR i praktiken" tar dig med bakom kulisserna till landets bästa PR-makare.
Boken innehåller 24 autentiska framgångsrika marknads-PR-kampanjer av olika slag, de allra bästa i sitt slag. På ett inspirerande och lärorikt sätt beskrivs hur företag, organisationer och PR-konsulter löste kommunikativa problem och skapade PR som stöd för marknadsföring och försäljning. Denna tidlösa bok innehåller massor av praktiska tips och råd för både noviser och proffs.
Bland de prisbelönta kampanjer som beskrivs återfinns de bästa från Microsoft, Vin & Sprit, Libresse, Legoland, Via, Beckers, Friends och Telge Kraft men även mindre resursstarka aktörer som skapade PR-succér för leksaker, mobilabonnemang, försäkringar, flugsmällare, medietjänster, batteriinsamling och mycket mer.
Alla case beskrivs på ett pedagogiskt sätt enligt formeln: Bakgrund-Uppgiften-Vägen mot lösningen-Lösningen-Resultat samt Framgångsfaktorer. Lär dig Sveriges Bästa PR av makarna av de bästa PR-kampanjerna!
Caprivi Publishing 1 9789163341557 -
Sveriges bästa PR
Inbunden bok. Caprivi Publishing. 1 uppl. 2009. 329 sidor.
Nyskick. Dekorerat pappband. Fler böcker för samma porto?
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163341557
- Titel
- Sveriges bästa PR
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Caprivi Publishing
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 329 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 158 x 228 mm Ryggbredd 24 mm
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- “Sveriges bästa PR” med undertiteln "Framgångsrik marknads-PR i praktiken" tar dig med bakom kulisserna till landets bästa PR-makare.
Boken innehåller 24 autentiska framgångsrika marknads-PR-kampanjer av olika slag, de allra bästa i sitt slag. På ett inspirerande och lärorikt sätt beskrivs hur företag, organisationer och PR-konsulter löste kommunikativa problem och skapade PR som stöd för marknadsföring och försäljning. Denna tidlösa bok innehåller massor av praktiska tips och råd för både noviser och proffs.
Bland de prisbelönta kampanjer som beskrivs återfinns de bästa från Microsoft, Vin & Sprit, Libresse, Legoland, Via, Beckers, Friends och Telge Kraft men även mindre resursstarka aktörer som skapade PR-succér för leksaker, mobilabonnemang, försäkringar, flugsmällare, medietjänster, batteriinsamling och mycket mer.
Alla case beskrivs på ett pedagogiskt sätt enligt formeln: Bakgrund-Uppgiften-Vägen mot lösningen-Lösningen-Resultat samt Framgångsfaktorer. Lär dig Sveriges Bästa PR av makarna av de bästa PR-kampanjerna!
Caprivi Publishing 1 9789163341557 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9163141825
- Titel
- Stora PR-boken
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Caprivi Publishing
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 320 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 158 x 228 mm Ryggbredd 22 mm
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Stora PR-boken är ett heltäckande verk om PR och mediekontakter. Den är en praktisk och pedagogisk handbok som riktar sig till kommunikatörer, PR-människor, studenter. marknadsförare och företagsledare. Den är allt du behöver om PR och ett måste för den som vill arbeta med PR!
Tillsammans med flera av landets främsta PR-specialister har Peter Karaszi skapat ett ovärderligt arbetsverktyg för alla kommunikatörer.
Boken täcker hela spektrat av PR och inkluderar bl a:
- Mediekontakter och publicitet
- Nyhetskriterier
- Intervjusituationer
- Praktiska verktyg som pressmeddelanden. debattartiklar, pressträffar m m
- Produkt- och tjänstelanseringar
- Krishantering
- Opinionsbildning
- Finansiell kommunikation
- Informationsarbete i offentlig sektor
- Intern kommunikation i olika kanaler
- Integrering av PR i marknadsmixen
- Digital PR
- Visuell kommunikation
- Sponsring
- Föredrag
- Internationell PR
- PR i olika marknadssituationer
- Evenemang
- Person-PR
- PR och reklam i samverkan
- PR-planer och pressfunktionen
- Utvärdering och mätning av PR-arbetet
- Kunskaps-PR och innehåll
Peter Karaszi är landets mest kända författare av böcker om PR. I denna bok har han hjälp av ett dussin av landets vassaste PR-experter som skriver kapitel om sina specialområden.
Caprivi Publishing 9163141825 -
99 sätt att få gratis publicitet
Inbunden bok. PK förlag. 1 uppl. 1996. 176 sidor.
Nära nyskick. PK förlag, 1996. Kartonnage. Finns ej i annan variant. Originalutgåva: första upplagans första tryckning. Illustrerad. Mycket nära nyskick!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163038781
- Titel
- 99 sätt att få gratis publicitet
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK förl
- Utgivningsår
- 1996
- Språk
- Svenska
PK förlag 1 9163038781 -
Konkurrensguiden
Häftad bok. Stockholm : Konkurrensverket. 1999.
Gott skick. häftad gott skick
sid 66
konsumentverket
isbn 9188566188
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9188566188
- Titel
- Konkurrensguiden
- Författare
- Karaszi, Peter - Johansson, Kjell - Sverige. Konkurrensverket
- Förlag
- Stockholm : Konkurrensverket
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- Svenska
Stockholm : Konkurrensverket 9188566188 -
Använd media : checklista för företagsledare...
Häftad bok. Stockholm : PK förl. 1998. 48 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9197326917
- Titel
- Använd media : checklista för företagsledare och andra som ska uttala sig för media
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK förl
- Utgivningsår
- 1998
- Språk
- Svenska
Stockholm : PK förl 9197326917 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9163141825
- Titel
- Stora PR-boken
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Caprivi Publishing
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 320 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 158 x 228 mm Ryggbredd 22 mm
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Stora PR-boken är ett heltäckande verk om PR och mediekontakter. Den är en praktisk och pedagogisk handbok som riktar sig till kommunikatörer, PR-människor, studenter. marknadsförare och företagsledare. Den är allt du behöver om PR och ett måste för den som vill arbeta med PR!
Tillsammans med flera av landets främsta PR-specialister har Peter Karaszi skapat ett ovärderligt arbetsverktyg för alla kommunikatörer.
Boken täcker hela spektrat av PR och inkluderar bl a:
- Mediekontakter och publicitet
- Nyhetskriterier
- Intervjusituationer
- Praktiska verktyg som pressmeddelanden. debattartiklar, pressträffar m m
- Produkt- och tjänstelanseringar
- Krishantering
- Opinionsbildning
- Finansiell kommunikation
- Informationsarbete i offentlig sektor
- Intern kommunikation i olika kanaler
- Integrering av PR i marknadsmixen
- Digital PR
- Visuell kommunikation
- Sponsring
- Föredrag
- Internationell PR
- PR i olika marknadssituationer
- Evenemang
- Person-PR
- PR och reklam i samverkan
- PR-planer och pressfunktionen
- Utvärdering och mätning av PR-arbetet
- Kunskaps-PR och innehåll
Peter Karaszi är landets mest kända författare av böcker om PR. I denna bok har han hjälp av ett dussin av landets vassaste PR-experter som skriver kapitel om sina specialområden.
Caprivi Publishing 9163141825 -
Bli rik långsamt!
Häftad bok. Caprivi Publishing. 1 uppl. 2019. 192 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst. Flera ex i lager
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789151927336
- Titel
- Bli rik långsamt!
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Caprivi Publishing
- Utgivningsår
- 2019
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 317 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många drömmer om att bli rika, eller åtminstone ekonomiskt oberoende så att de inte behöver oroa sig över om pengarna ska räcka. De tror att man måste ha en hög inkomst, ta stora risker, jobba dygnet runt eller göra ett ”klipp” för att bli rik.
Det är helt fel. Även vanliga människor med små inkomster kan bli välbeställda på sikt, utan större ansträngning eller risk. Men för att nå målet gäller det att skaffa sig ett antal insikter, mentala verktyg och en praktisk ekonomisk filosofi för sin vardag.
I denna bok får du lära dig hur du ska tänka och agera för att nå din dröm om ekonomisk framgång. Du lär dig om ”det magiska trollspöet” som omärkligt förvandlar små sparmedel till stora tillgångar, om 8-regeln för att minska dina utgifter, och flera andra knep för att spara pengar, öka dina inkomster och göra de investeringar som på sikt kommer att göra dig rik.
Peter Karaszi och Ali Kashani är författare, egenföretagare och privatekonomiska experter som själva använt knepen i denna bok för att bli miljonärer.
”Användbara tips”
”Boken har mycket användbara tips och är skriven på ett lättillgängligt sätt. Författarna lyckas verkligen förmedla att det inte behöver vara så komplicerat att få kontroll över sin privatekonomi, och att komma igång att spara.”
Eva Reimers, kommunikationschef, Fondbolagens förening
"Guidar läsarna till en ljusare ekonomisk framtid"
”Svenskarna är ett av världens mest aktiesparande folk. I få andra länder finns samma intresse för privatekonomi. Trots det har det saknats en riktigt bra bok som på ett pedagogiskt, enkelt och begåvat sätt guidar läsarna till en ljusare ekonomisk framtid. Fram tills nu. ”Bli rik långsamt!” är denna bok."
David Augustsson, kommunikationschef, Stockholmsbörsen (Nasdaq).
”Du blir garanterat miljonär”
”Boken är en guldklimp. Den är enkel att läsa och förstå, och samtidigt praktisk och fullmatad med klokhet. Använder du verktygen i boken kommer du garanterat att bli miljonär.”
Patrik Nilsson, grundare, Företagande.se
Caprivi Publishing 1 9789151927336 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9163038781
- Titel
- 99 sätt att få gratis publicitet
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK förl
- Utgivningsår
- 1996
- Språk
- Svenska
PK förlag 9163038781 -
Använd pressen : handbok i hur ditt företag k...
Inbunden bok. Stockholm : PK fininformation. 1991. 231 sidor.
Nyskick. -Det har länge saknas en praktisk handbok för informatörer, företagsledare och myndigheter när det gäller kontakter med dags-och fackpress.Använd pressen fyller det behovet- " "Peter W Eriksson informationsdirektör ASG"
- … ett utomordentligt arbete. Bok läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163002981
- Titel
- Använd pressen : handbok i hur ditt företag kan använda pressen som informationskanal
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK fininformation
- Utgivningsår
- 1991
- Språk
- Svenska
Stockholm : PK fininformation 9163002981 -
Använd pressen : handbok i hur ditt företag k...
Inbunden bok. Stockholm : PK fininformation. 1991.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163002981
- Titel
- Använd pressen : handbok i hur ditt företag kan använda pressen som informationskanal
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK fininformation
- Utgivningsår
- 1991
- Språk
- Svenska
Stockholm : PK fininformation 9163002981 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPK Förlag AB
-
Använd media
Häftad bok.
Mycket gott skick. PK Förlag. 1998. 438 s. Häftad. 22,5x15,5cm. 648 gram. Mycket gott skick. Handbok i hur ditt företag kan få positiva omnämnanden i press, radio och TV. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9197326909
- Titel
- Använd media : handbok i hur ditt företag kan få positiva omnämnanden i press, radio och TV
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK förl
- Utgivningsår
- 1998
- Språk
- Svenska
9197326909 -
Använd pressen. Handbok i hur ditt företag ka...
PK Fininformarion. 1991. 232 s. Dek. pappband. 23x15,5cm. 485 gram.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163002981
- Titel
- Använd pressen : handbok i hur ditt företag kan använda pressen som informationskanal
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK fininformation
- Utgivningsår
- 1991
- Språk
- Svenska
9163002981 -
Använd pressen
Inbunden bok. Slemdal forlag. 1991. 232 s. Inbunden. Kartonnage.
Gott skick. Handbok i hur ditt företag kan använda pressen som informationskanal.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Använd pressen
Handbok i hur ditt företag kan använda pressen som informationskanal. 232 s. 1991. Förlagsband. Fint skick med stämpel insida
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Använd pressen - handbok i hur ditt företag k...
232 s. 1991. Förlagsband. Fint skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn