-
Contenthandboken
Inbunden bok. AP-förlaget. 2022. 296 sidor.
Nära nyskick. Oläst exemplar. Bokens inlaga är i nyskick. Under frakt har hanteringsspår uppstått på bokens omslag.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187431043
- Titel
- Contenthandboken
- Författare
- Staunstrup, Pontus
- Förlag
- AP-förlaget
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 296 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 157 x 215 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 726 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det här är en bok för dig som gör innehåll - text, bild, ljud, video och grafik - inom marknadsföring och kommunikation. Dess syfte är att hjälpa dig att planera och producera bättre content så du kan arbeta mer effektivt, få större genomslag och nå dina mål.
Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag, eller i en organisation eller myndighet, behöver du skapa content som är relevant och värdefullt för
mottagaren - och då har du nytta av det som står här.
Boken innehåller tre delar: Den första går igenom sånt som alltid är viktigt - planering, att arbeta tematiskt, storytelling och mycket mer. Den andra handlar om de olika formaten (text, video, ljud, bild/grafik) och hur du kan arbeta med dem. Och den tredje delen består av 50 konkreta exempel på hur du kan göra content.
Pontus Staunstrup är en av Skandinaviens ledande experter på Content marketing. Han arbetar som strateg/konsult inom marknadsföring, är en av författarna till boken Content marketing för alla, och dessutom en efterfrågad föreläsare och lärare inom digital marknadsföring.
AP-förlaget 9789187431043 -
Contenthandboken
Inbunden bok. AP-förlaget. 2022. 296 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas. Helt ny oanvänd bok
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187431043
- Titel
- Contenthandboken
- Författare
- Staunstrup, Pontus
- Förlag
- AP-förlaget
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 296 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 157 x 215 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 726 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det här är en bok för dig som gör innehåll - text, bild, ljud, video och grafik - inom marknadsföring och kommunikation. Dess syfte är att hjälpa dig att planera och producera bättre content så du kan arbeta mer effektivt, få större genomslag och nå dina mål.
Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag, eller i en organisation eller myndighet, behöver du skapa content som är relevant och värdefullt för
mottagaren - och då har du nytta av det som står här.
Boken innehåller tre delar: Den första går igenom sånt som alltid är viktigt - planering, att arbeta tematiskt, storytelling och mycket mer. Den andra handlar om de olika formaten (text, video, ljud, bild/grafik) och hur du kan arbeta med dem. Och den tredje delen består av 50 konkreta exempel på hur du kan göra content.
Pontus Staunstrup är en av Skandinaviens ledande experter på Content marketing. Han arbetar som strateg/konsult inom marknadsföring, är en av författarna till boken Content marketing för alla, och dessutom en efterfrågad föreläsare och lärare inom digital marknadsföring.
AP-förlaget 9789187431043 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187431043
- Titel
- Contenthandboken
- Författare
- Staunstrup, Pontus
- Förlag
- AP-förlaget
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 296 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 157 x 215 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 726 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det här är en bok för dig som gör innehåll - text, bild, ljud, video och grafik - inom marknadsföring och kommunikation. Dess syfte är att hjälpa dig att planera och producera bättre content så du kan arbeta mer effektivt, få större genomslag och nå dina mål.
Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag, eller i en organisation eller myndighet, behöver du skapa content som är relevant och värdefullt för
mottagaren - och då har du nytta av det som står här.
Boken innehåller tre delar: Den första går igenom sånt som alltid är viktigt - planering, att arbeta tematiskt, storytelling och mycket mer. Den andra handlar om de olika formaten (text, video, ljud, bild/grafik) och hur du kan arbeta med dem. Och den tredje delen består av 50 konkreta exempel på hur du kan göra content.
Pontus Staunstrup är en av Skandinaviens ledande experter på Content marketing. Han arbetar som strateg/konsult inom marknadsföring, är en av författarna till boken Content marketing för alla, och dessutom en efterfrågad föreläsare och lärare inom digital marknadsföring.
AP-förlaget 9789187431043 -
Content Marketing för alla – Lös dina affärsu...
Inbunden bok. AP-forlaget. 1 uppl. 2016. 184 sidor.
Nära nyskick. "En ovärderlig handbok både för dig som ännu inte använt dig av content marketing och för dig som redan arbetar med metoden.
Joakim Arhammar är contentspecialist med tio års erfarenhet av att hjälpa några av Sveriges främsta varumärken med content mark läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187431005
- Titel
- Content Marketing för alla
- Författare
- Arhammar, Joakim
- Förlag
- AP-forlaget
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 157 x 218 mm Ryggbredd 18 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lös dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinn kundernas hjärtan med engagerande innehåll.
Content marketing är tillsammans med den digitala utvecklingen det största som hänt marknadsföringen sedan 60-talets kreativa revolution. Istället för att bombardera din målgrupp med reklam, som den blir allt bättre på att undvika, blir du en pålitlig kompis och en kunnig rådgivare som hjälper kunderna att lösa sina problem och se nya möjligheter.
Den här boken ger dig alla verktyg och all den kunskap du behöver för att lösa dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinna kundernas hjärtan med hjälp av content marketing. Steg för steg får du lära dig om allt
ifrån planering och produktion av ditt innehåll till hur du får god spridning och sedan mäter effekten på bästa sätt. Hela tiden med konkreta och aktuella exempel från en rad branscher.
En ovärderlig handbok både för dig som ännu inte använt dig av content marketing och för dig som redan arbetar med metoden.
Joakim Arhammar är contentspecialist med tio års erfarenhet av att hjälpa några av Sveriges främsta varumärken med content marketing. Han är en framträdande röst inom utvecklingen av content marketing i Sverige och uppskattad föreläsare i ämnet.
Pontus Staunstrup är digital strateg med fokus på content marketing och sociala medier. Han har hjälpt många små och stora företag nå resultat med content marketing. Pontus är en ledande expert inom content marketing i Norden och föreläser regelbundet i ämnet.
AP-forlaget 1 9789187431005 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187431005
- Titel
- Content Marketing för alla
- Författare
- Arhammar, Joakim
- Förlag
- AP-forlaget
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 157 x 218 mm Ryggbredd 18 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lös dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinn kundernas hjärtan med engagerande innehåll.
Content marketing är tillsammans med den digitala utvecklingen det största som hänt marknadsföringen sedan 60-talets kreativa revolution. Istället för att bombardera din målgrupp med reklam, som den blir allt bättre på att undvika, blir du en pålitlig kompis och en kunnig rådgivare som hjälper kunderna att lösa sina problem och se nya möjligheter.
Den här boken ger dig alla verktyg och all den kunskap du behöver för att lösa dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinna kundernas hjärtan med hjälp av content marketing. Steg för steg får du lära dig om allt
ifrån planering och produktion av ditt innehåll till hur du får god spridning och sedan mäter effekten på bästa sätt. Hela tiden med konkreta och aktuella exempel från en rad branscher.
En ovärderlig handbok både för dig som ännu inte använt dig av content marketing och för dig som redan arbetar med metoden.
Joakim Arhammar är contentspecialist med tio års erfarenhet av att hjälpa några av Sveriges främsta varumärken med content marketing. Han är en framträdande röst inom utvecklingen av content marketing i Sverige och uppskattad föreläsare i ämnet.
Pontus Staunstrup är digital strateg med fokus på content marketing och sociala medier. Han har hjälpt många små och stora företag nå resultat med content marketing. Pontus är en ledande expert inom content marketing i Norden och föreläser regelbundet i ämnet.
AP-forlaget 1 9789187431005
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
