-
Webbstrategiboken : en bok om strategi och af...
Inbunden bok. TUK Förlag. 1 uppl. 2014. 147 sidor.
Hyggligt skick. Namnad och understrykningar med gult.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186419011
- Titel
- Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats
- Författare
- Tufvesson, Anders
- Förlag
- TUK Förlag
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 147 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 348 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Du behöver inte ha en webbshop för att tjäna pengar på din webbplats.
Läs mer
Webbstrategiboken handlar om hur en webbplats byggs utifrån ett besökarperspektiv och de affärsmässiga strukturer som bör finnas idag för att göra webbplatsen lönsam för organisationen bakom. Boken handlar inte om webbdesign eller webbutveckling. Den handlar om hur du strategiskt går till väga för att skapa en plattform för din internetmarknadsföring. Det spelar ingen roll om webbplatsen är för en kommun, ett företag, en frivilligorganisation eller en idrottsförening. De grundläggande mekanismerna för webbstrategi fungerar för alla typer av webbplatser.
Författaren Anders Tufvesson arbetar som webbstrateg på företaget Two. Anders har arbetet med webb och internet sedan 1996. Följ med honom på en stund med ”Business by web”.
Vill du läsa mer om boken hittar du bilder, exempel och mycket annat på www.webbstrategiboken.se
Om författarna
Författaren Anders Tufvesson arbetar som digital mediestrateg på företaget Two. Anders har jobbat med internet sedan 1996 i flera olika roller. Sedan 2003 har han arbetat med webbstrategi och internetmarknadsföring för många kända varumärken och organisationer.
TUK Förlag 1 9789186419011 -
Webbstrategiboken : en bok om strategi och af...
Inbunden bok. TUK Förlag. 1 uppl. 2014. 147 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186419011
- Titel
- Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats
- Författare
- Tufvesson, Anders
- Förlag
- TUK Förlag
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 147 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 348 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Du behöver inte ha en webbshop för att tjäna pengar på din webbplats.
Läs mer
Webbstrategiboken handlar om hur en webbplats byggs utifrån ett besökarperspektiv och de affärsmässiga strukturer som bör finnas idag för att göra webbplatsen lönsam för organisationen bakom. Boken handlar inte om webbdesign eller webbutveckling. Den handlar om hur du strategiskt går till väga för att skapa en plattform för din internetmarknadsföring. Det spelar ingen roll om webbplatsen är för en kommun, ett företag, en frivilligorganisation eller en idrottsförening. De grundläggande mekanismerna för webbstrategi fungerar för alla typer av webbplatser.
Författaren Anders Tufvesson arbetar som webbstrateg på företaget Two. Anders har arbetet med webb och internet sedan 1996. Följ med honom på en stund med ”Business by web”.
Vill du läsa mer om boken hittar du bilder, exempel och mycket annat på www.webbstrategiboken.se
Om författarna
Författaren Anders Tufvesson arbetar som digital mediestrateg på företaget Two. Anders har jobbat med internet sedan 1996 i flera olika roller. Sedan 2003 har han arbetat med webbstrategi och internetmarknadsföring för många kända varumärken och organisationer.
TUK Förlag 1 9789186419011 -
Webbstrategiboken : en bok om strategi och af...
Inbunden bok. TUK Förlag. 1 uppl. 2014. 147 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186419011
- Titel
- Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats
- Författare
- Tufvesson, Anders
- Förlag
- TUK Förlag
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 147 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 348 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Du behöver inte ha en webbshop för att tjäna pengar på din webbplats.
Läs mer
Webbstrategiboken handlar om hur en webbplats byggs utifrån ett besökarperspektiv och de affärsmässiga strukturer som bör finnas idag för att göra webbplatsen lönsam för organisationen bakom. Boken handlar inte om webbdesign eller webbutveckling. Den handlar om hur du strategiskt går till väga för att skapa en plattform för din internetmarknadsföring. Det spelar ingen roll om webbplatsen är för en kommun, ett företag, en frivilligorganisation eller en idrottsförening. De grundläggande mekanismerna för webbstrategi fungerar för alla typer av webbplatser.
Författaren Anders Tufvesson arbetar som webbstrateg på företaget Two. Anders har arbetet med webb och internet sedan 1996. Följ med honom på en stund med ”Business by web”.
Vill du läsa mer om boken hittar du bilder, exempel och mycket annat på www.webbstrategiboken.se
Om författarna
Författaren Anders Tufvesson arbetar som digital mediestrateg på företaget Two. Anders har jobbat med internet sedan 1996 i flera olika roller. Sedan 2003 har han arbetat med webbstrategi och internetmarknadsföring för många kända varumärken och organisationer.
TUK Förlag 1 9789186419011
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
