-
Marketing : an introduction
Häftad bok. London : Prentice-Hall International. 1987. 595 sidor.
Mycket gott skick. Bra skick inga anteckningar men lite understrykerningar och lite markeringar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780135576120
- Titel
- Marketing : an introduction
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary
- Förlag
- London : Prentice-Hall International
- Språk
- English
London : Prentice-Hall International 9780135576120 -
Marketing : an introduction
Häftad bok. London : Prentice-Hall International. 1987. 572 sidor.
Hyggligt skick. Ett fåtal understrykningar. Pärmen lite skadad. Lite fuktskada längst ner på några sidor.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0135576121
- Titel
- Marketing : an introduction
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary
- Förlag
- London : Prentice-Hall International
- Språk
- English
London : Prentice-Hall International 0135576121 -
Marketing : an introduction
Häftad bok. London : Prentice-Hall International. English text!. 1987. 596 sidor.
Nyskick. English text!
Pärm: prislapp fr.- o baksid., pyttelitet veck fr.sid å hö. nedre hörn.
PUTTING YOU IN CONTROL OF YOUR OWN JOURNEY THROUGH MARKETING
Marketing introduces the leading marketing thinking on how customer value is the driving force behind e läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0135576121
- Titel
- Marketing : an introduction
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary
- Förlag
- London : Prentice-Hall International
- Språk
- English
London : Prentice-Hall International. English text! 0135576121
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
