-
Relationship Marketing, Exploring relational...
Häftad bok. Financial Times/Prentice Hall. 2 uppl. 2004. 296 sidor.
Gott skick. Fint. Några understrykningar i blyerts. Lite slitna kanter på pärmen.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0273686232
- Titel
- Relationship Marketing, Exploring relational strategies in marketing
- Författare
- John Egan
- Förlag
- Financial Times/Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 296 sidor
- Bandtyp
- Språk
- English
Financial Times/Prentice Hall 2 0273686232 -
Relationship marketing
Häftad bok. Prentice Hall. 2 uppl. 2004. 268 s. Häftad. 572 gram.
Gott skick. Illustrerad. Överstrykningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273686231
- Titel
- Relationship Marketing, Exploring relational strategies in marketing
- Författare
- John Egan
- Förlag
- Financial Times/Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 296 sidor
- Bandtyp
- Språk
- English
9780273686231
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn