-
Services Marketing Management: A Strategic Pe...
Häftad bok. John Wiley & Sons. 2 uppl. 2006. 572 sidor.
Nyskick. Oöppnad bok
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780470091166
- Titel
- Services Marketing Management: A Strategic Perspective, 2nd Edition
- Författare
- Hans Kasper - Piet van Helsdingen - Mark Gabbott
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 572 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 2 9780470091166
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
