Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9780470398364

Din sökning gav ingen träff. Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Digital Design for Print and Web: An Introduction to Theory, Principles, an

Digital Design for Print and Web: An Introduction to Theory, Principles, an

Häftade böcker. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2010.

Förlagsfakta

ISBN
9780470398364
Titel
Digital Design for Print and Web: An Introduction to Theory, Principles, an
Författare
John P. DiMarco
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2010
Bandtyp
Häftad
Mått
190 x 232 mm Ryggbredd 15 mm
Vikt
702 g
Språk
English