-
Essentials of Marketing Research
Inbunden bok. Wiley. 1999. 612 sidor.
Gott skick. Understrykninar på några sidor, i övrigt väl bevarad bok..
"Managers all over the world make decisions on product and service related issues on a regular basis. Defining, generating, managing and interpreting information becomes an integral part of ever läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780471170686
- Titel
- Essentials of marketing research
- Författare
- Kumar, V.
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- English
Wiley 9780471170686
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn