-
The End of Advertising as We Know It
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2002. 256 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Zyman argues that current advertising practices are dead. He contends that advertisers have lost sight of their primary goal: to sell the product. Fortunes are wasted on hip, award-winning commercials that often fail to even communicate the brand. Zyman s läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0471225819
- Titel
- The End of Advertising as We Know It
- Författare
- Sergio Zyman - Armin Brott
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 489 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 0471225819
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn