Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9780471225812

Sökträffar 1-1 av 1 Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

  • The End of Advertising as We Know It

    The End of Advertising as We Know It

    Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2002. 256 sidor.

    Mer om ISBN 0471225819

    Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Zyman argues that current advertising practices are dead. He contends that advertisers have lost sight of their primary läs mer

    Säljare: Hallin Kommunikation (företag)

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish