-
Marketing Theory: Evolution and Evaluation
Häftad bok. John Wiley & Sons. 1988. 231 sidor.
Mycket gott skick. Lätta hanteringsspår. Små "hundöron" på några av sidorna, samt understruket i blyerts på några ställen, dock inget som stör.
Skriven på engelska. … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780471635277
- Titel
- Marketing Theory: Evolution and Evaluation
- Författare
- Jagdish N. Sheth
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 1988
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 154 x 230 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 412 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 9780471635277
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn