-
What Makes Winning Brands Different?: The Hid...
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 2001. 222 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. Verkar vara oläst.
B3Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780471720256
- Titel
- What Makes Winning Brands Different?: The Hidden Method Behind the World's
- Författare
- Andreas Buchholz - Wolfram Wördemann
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 238 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 500 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 9780471720256
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
