-
Popular Music as Promotion: Music and Brandin...
Häftad bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2016. 216 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780745692210
- Titel
- Popular Music as Promotion: Music and Branding in the Digital Age
- Författare
- Leslie Meier
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 9780745692210
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn