-
How brands become icons - the principles of c...
Inbunden bok. Harvard Business School Publis. 2004. 288 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands--they are cultural icons. How do managers create brands that resonate so powerfully with consumer läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781578517749
- Titel
- How brands become icons - the principles of cultural branding
- Författare
- Douglas B. Holt
- Förlag
- Harvard Business School Publis
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 288 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 165 x 241 mm
- Vikt
- 560 g
- Språk
- Svenska
Harvard Business School Publis 9781578517749
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn