-
Sounds like branding : hur varumärken blev de...
Pocketbok. Norstedts. 2 uppl. 2011. 217 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789113034249
- Titel
- Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev till fans)
- Författare
- Jakob Lusensky
- Förlag
- Norstedts
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 217 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 111 x 178 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 122 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Människor älskar musik men avskyr reklam. Något som får allt fler varumärken att undvika traditionell annonsering och i stället marknadsföra sig genom musik och artister. I en värld där människors uppmärksamhet inte längre är till salu blir musik ett sätt att engagera och skapa uppmärksamhet.
Hörseln är människans näst starkaste sinne. Ljud och musik är något som berör människor på ett mer sublimt plan än rent visuella intryck och som därför lättare engagerar människor känslomässigt. Det är därför marknadsföring via ljud och musik blivit den senaste trenden när det handlar om att bygga varumärken och skapa kundrelationer.
Sounds like branding är en öronöppnande resa genom musik- och marknadsföringshistorien, från 20-talets muzak (hissmusik) och jinglar till dagens music branding - så kallas denna nya marknadsföringsmetod där varumärken är de nya skivbolagen, där lyckad marknadsföring blir en del av populärkulturen och där konsumenter förvandlas till fans.
Boken fungerar också som en inspirerande handbok för den som vill veta hur man ska göra för att använda sig av music branding i sin marknadsföring.
Norstedts 2 9789113034249 -
Sounds like branding : hur varumärken blev de...
Pocketbok. Norstedts. 2 uppl. 2011. 217 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst. Flera ex i lager
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789113034249
- Titel
- Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev till fans)
- Författare
- Jakob Lusensky
- Förlag
- Norstedts
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 217 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 111 x 178 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 122 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Människor älskar musik men avskyr reklam. Något som får allt fler varumärken att undvika traditionell annonsering och i stället marknadsföra sig genom musik och artister. I en värld där människors uppmärksamhet inte längre är till salu blir musik ett sätt att engagera och skapa uppmärksamhet.
Hörseln är människans näst starkaste sinne. Ljud och musik är något som berör människor på ett mer sublimt plan än rent visuella intryck och som därför lättare engagerar människor känslomässigt. Det är därför marknadsföring via ljud och musik blivit den senaste trenden när det handlar om att bygga varumärken och skapa kundrelationer.
Sounds like branding är en öronöppnande resa genom musik- och marknadsföringshistorien, från 20-talets muzak (hissmusik) och jinglar till dagens music branding - så kallas denna nya marknadsföringsmetod där varumärken är de nya skivbolagen, där lyckad marknadsföring blir en del av populärkulturen och där konsumenter förvandlas till fans.
Boken fungerar också som en inspirerande handbok för den som vill veta hur man ska göra för att använda sig av music branding i sin marknadsföring.
Norstedts 2 9789113034249 -
Sounds like branding : hur varumärken blev de...
Pocketbok. Norstedts. 2 uppl. 2011. 217 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789113034249
- Titel
- Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev till fans)
- Författare
- Jakob Lusensky
- Förlag
- Norstedts
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 217 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 111 x 178 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 122 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Människor älskar musik men avskyr reklam. Något som får allt fler varumärken att undvika traditionell annonsering och i stället marknadsföra sig genom musik och artister. I en värld där människors uppmärksamhet inte längre är till salu blir musik ett sätt att engagera och skapa uppmärksamhet.
Hörseln är människans näst starkaste sinne. Ljud och musik är något som berör människor på ett mer sublimt plan än rent visuella intryck och som därför lättare engagerar människor känslomässigt. Det är därför marknadsföring via ljud och musik blivit den senaste trenden när det handlar om att bygga varumärken och skapa kundrelationer.
Sounds like branding är en öronöppnande resa genom musik- och marknadsföringshistorien, från 20-talets muzak (hissmusik) och jinglar till dagens music branding - så kallas denna nya marknadsföringsmetod där varumärken är de nya skivbolagen, där lyckad marknadsföring blir en del av populärkulturen och där konsumenter förvandlas till fans.
Boken fungerar också som en inspirerande handbok för den som vill veta hur man ska göra för att använda sig av music branding i sin marknadsföring.
Norstedts 2 9789113034249 -
Sounds like branding : hur varumärken blev de...
Pocketbok. Norstedts. 2 uppl. 2011. 217 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789113034249
- Titel
- Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev till fans)
- Författare
- Jakob Lusensky
- Förlag
- Norstedts
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 217 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 111 x 178 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 122 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Människor älskar musik men avskyr reklam. Något som får allt fler varumärken att undvika traditionell annonsering och i stället marknadsföra sig genom musik och artister. I en värld där människors uppmärksamhet inte längre är till salu blir musik ett sätt att engagera och skapa uppmärksamhet.
Hörseln är människans näst starkaste sinne. Ljud och musik är något som berör människor på ett mer sublimt plan än rent visuella intryck och som därför lättare engagerar människor känslomässigt. Det är därför marknadsföring via ljud och musik blivit den senaste trenden när det handlar om att bygga varumärken och skapa kundrelationer.
Sounds like branding är en öronöppnande resa genom musik- och marknadsföringshistorien, från 20-talets muzak (hissmusik) och jinglar till dagens music branding - så kallas denna nya marknadsföringsmetod där varumärken är de nya skivbolagen, där lyckad marknadsföring blir en del av populärkulturen och där konsumenter förvandlas till fans.
Boken fungerar också som en inspirerande handbok för den som vill veta hur man ska göra för att använda sig av music branding i sin marknadsföring.
Norstedts 2 9789113034249 -
Sounds like branding : hur varumärken blev de...
Pocketbok. Norstedts. 2 uppl. 2011. 217 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789113034249
- Titel
- Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev till fans)
- Författare
- Jakob Lusensky
- Förlag
- Norstedts
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 217 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 111 x 178 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 122 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Människor älskar musik men avskyr reklam. Något som får allt fler varumärken att undvika traditionell annonsering och i stället marknadsföra sig genom musik och artister. I en värld där människors uppmärksamhet inte längre är till salu blir musik ett sätt att engagera och skapa uppmärksamhet.
Hörseln är människans näst starkaste sinne. Ljud och musik är något som berör människor på ett mer sublimt plan än rent visuella intryck och som därför lättare engagerar människor känslomässigt. Det är därför marknadsföring via ljud och musik blivit den senaste trenden när det handlar om att bygga varumärken och skapa kundrelationer.
Sounds like branding är en öronöppnande resa genom musik- och marknadsföringshistorien, från 20-talets muzak (hissmusik) och jinglar till dagens music branding - så kallas denna nya marknadsföringsmetod där varumärken är de nya skivbolagen, där lyckad marknadsföring blir en del av populärkulturen och där konsumenter förvandlas till fans.
Boken fungerar också som en inspirerande handbok för den som vill veta hur man ska göra för att använda sig av music branding i sin marknadsföring.
Norstedts 2 9789113034249
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn