-
Beteendedesign : psykologin som förändrar tan...
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2017. 213 sidor.
Mycket gott skick. saknar skyddsomslag
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9789127819191
- Titel
- Beteendedesign : psykologin som förändrar tankar, känslor och handlingar
- Författare
- Janson, Arvid
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 213 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 145 x 217 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beteendeekonomi, eller nudging, är ett område som blir allt större inom psykologi, ledarskap och företagande. Oavsett om målet är att få människor att godkänna organdonation, öka ditt företags närvaro på sociala medier eller att få kunder att välja grön el handlar nudging om att göra det så enkelt som möjligt för människor att röra sig i den riktning man vill att de ska. Vilka faktorer är det som driver, eller hindrar, ett beteende? Varför agerar vi människor så ofta irrationellt när vi ska fatta beslut om pengar? Och inte minst: hur kan du som läsare omsätta det här rent praktiskt?
Beteendedesign varvar insikter i psykologisk forskning från de tre fälten beteendeekonomi, inlärningspsykologi och kognitionspsykologi, med exempel på bra och dålig design. I boken lär du dig känna igen – och använda dig av – vanliga tankefel som påverkar oss när vi fattar beslut och du lär dig också vad det innebär att ”designa beteenden”. Med utgångspunkt i förändringsprocessen visar författarna hur teorierna kan användas för att utforma bättre produkter, tjänster och upplevelser.
Natur & Kultur Akademisk 1 9789127819191 -
Beteendedesign : psykologin som förändrar tan...
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2017. 213 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127819191
- Titel
- Beteendedesign : psykologin som förändrar tankar, känslor och handlingar
- Författare
- Janson, Arvid
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 213 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 145 x 217 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beteendeekonomi, eller nudging, är ett område som blir allt större inom psykologi, ledarskap och företagande. Oavsett om målet är att få människor att godkänna organdonation, öka ditt företags närvaro på sociala medier eller att få kunder att välja grön el handlar nudging om att göra det så enkelt som möjligt för människor att röra sig i den riktning man vill att de ska. Vilka faktorer är det som driver, eller hindrar, ett beteende? Varför agerar vi människor så ofta irrationellt när vi ska fatta beslut om pengar? Och inte minst: hur kan du som läsare omsätta det här rent praktiskt?
Beteendedesign varvar insikter i psykologisk forskning från de tre fälten beteendeekonomi, inlärningspsykologi och kognitionspsykologi, med exempel på bra och dålig design. I boken lär du dig känna igen – och använda dig av – vanliga tankefel som påverkar oss när vi fattar beslut och du lär dig också vad det innebär att ”designa beteenden”. Med utgångspunkt i förändringsprocessen visar författarna hur teorierna kan användas för att utforma bättre produkter, tjänster och upplevelser.
Natur & Kultur Akademisk 1 9789127819191 -
Beteendedesign : psykologin som förändrar tan...
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2017. 213 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Lättare hanteringsslitage omslag i främst överkant.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127819191
- Titel
- Beteendedesign : psykologin som förändrar tankar, känslor och handlingar
- Författare
- Janson, Arvid
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 213 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 145 x 217 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beteendeekonomi, eller nudging, är ett område som blir allt större inom psykologi, ledarskap och företagande. Oavsett om målet är att få människor att godkänna organdonation, öka ditt företags närvaro på sociala medier eller att få kunder att välja grön el handlar nudging om att göra det så enkelt som möjligt för människor att röra sig i den riktning man vill att de ska. Vilka faktorer är det som driver, eller hindrar, ett beteende? Varför agerar vi människor så ofta irrationellt när vi ska fatta beslut om pengar? Och inte minst: hur kan du som läsare omsätta det här rent praktiskt?
Beteendedesign varvar insikter i psykologisk forskning från de tre fälten beteendeekonomi, inlärningspsykologi och kognitionspsykologi, med exempel på bra och dålig design. I boken lär du dig känna igen – och använda dig av – vanliga tankefel som påverkar oss när vi fattar beslut och du lär dig också vad det innebär att ”designa beteenden”. Med utgångspunkt i förändringsprocessen visar författarna hur teorierna kan användas för att utforma bättre produkter, tjänster och upplevelser.
Natur & Kultur Akademisk 1 9789127819191 -
Beteendedesign : psykologin som förändrar tan...
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 2017. 213 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127819191
- Titel
- Beteendedesign : psykologin som förändrar tankar, känslor och handlingar
- Författare
- Janson, Arvid
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 213 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 145 x 217 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beteendeekonomi, eller nudging, är ett område som blir allt större inom psykologi, ledarskap och företagande. Oavsett om målet är att få människor att godkänna organdonation, öka ditt företags närvaro på sociala medier eller att få kunder att välja grön el handlar nudging om att göra det så enkelt som möjligt för människor att röra sig i den riktning man vill att de ska. Vilka faktorer är det som driver, eller hindrar, ett beteende? Varför agerar vi människor så ofta irrationellt när vi ska fatta beslut om pengar? Och inte minst: hur kan du som läsare omsätta det här rent praktiskt?
Beteendedesign varvar insikter i psykologisk forskning från de tre fälten beteendeekonomi, inlärningspsykologi och kognitionspsykologi, med exempel på bra och dålig design. I boken lär du dig känna igen – och använda dig av – vanliga tankefel som påverkar oss när vi fattar beslut och du lär dig också vad det innebär att ”designa beteenden”. Med utgångspunkt i förändringsprocessen visar författarna hur teorierna kan användas för att utforma bättre produkter, tjänster och upplevelser.
Natur & Kultur Akademisk 9789127819191 -
Beteendedesign – Psykologin som förändrar tan...
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1:3 uppl. 2019. 213 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Förefaller helt oläst. Lättare yttre hanteringsspår på skyddsomslaget; liten reva i nederkanten framtill.
"Beteendeekonomi, eller nudging, är ett område som blir allt större inom psykologi, ledarskap och företagande. Oavsett om målet är att få människor läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127819191
- Titel
- Beteendedesign : psykologin som förändrar tankar, känslor och handlingar
- Författare
- Janson, Arvid
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 213 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 145 x 217 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beteendeekonomi, eller nudging, är ett område som blir allt större inom psykologi, ledarskap och företagande. Oavsett om målet är att få människor att godkänna organdonation, öka ditt företags närvaro på sociala medier eller att få kunder att välja grön el handlar nudging om att göra det så enkelt som möjligt för människor att röra sig i den riktning man vill att de ska. Vilka faktorer är det som driver, eller hindrar, ett beteende? Varför agerar vi människor så ofta irrationellt när vi ska fatta beslut om pengar? Och inte minst: hur kan du som läsare omsätta det här rent praktiskt?
Beteendedesign varvar insikter i psykologisk forskning från de tre fälten beteendeekonomi, inlärningspsykologi och kognitionspsykologi, med exempel på bra och dålig design. I boken lär du dig känna igen – och använda dig av – vanliga tankefel som påverkar oss när vi fattar beslut och du lär dig också vad det innebär att ”designa beteenden”. Med utgångspunkt i förändringsprocessen visar författarna hur teorierna kan användas för att utforma bättre produkter, tjänster och upplevelser.
Natur & Kultur Akademisk 1:3 9789127819191 -
Beteendedesign : psykologin som förändrar tan...
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2017. 213 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127819191
- Titel
- Beteendedesign : psykologin som förändrar tankar, känslor och handlingar
- Författare
- Janson, Arvid
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 213 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 145 x 217 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beteendeekonomi, eller nudging, är ett område som blir allt större inom psykologi, ledarskap och företagande. Oavsett om målet är att få människor att godkänna organdonation, öka ditt företags närvaro på sociala medier eller att få kunder att välja grön el handlar nudging om att göra det så enkelt som möjligt för människor att röra sig i den riktning man vill att de ska. Vilka faktorer är det som driver, eller hindrar, ett beteende? Varför agerar vi människor så ofta irrationellt när vi ska fatta beslut om pengar? Och inte minst: hur kan du som läsare omsätta det här rent praktiskt?
Beteendedesign varvar insikter i psykologisk forskning från de tre fälten beteendeekonomi, inlärningspsykologi och kognitionspsykologi, med exempel på bra och dålig design. I boken lär du dig känna igen – och använda dig av – vanliga tankefel som påverkar oss när vi fattar beslut och du lär dig också vad det innebär att ”designa beteenden”. Med utgångspunkt i förändringsprocessen visar författarna hur teorierna kan användas för att utforma bättre produkter, tjänster och upplevelser.
Natur & Kultur Akademisk 1 9789127819191 -
Beteendedesign : psykologin som förändrar tan...
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2017. 213 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Oläst ex.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127819191
- Titel
- Beteendedesign : psykologin som förändrar tankar, känslor och handlingar
- Författare
- Janson, Arvid
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 213 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 145 x 217 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beteendeekonomi, eller nudging, är ett område som blir allt större inom psykologi, ledarskap och företagande. Oavsett om målet är att få människor att godkänna organdonation, öka ditt företags närvaro på sociala medier eller att få kunder att välja grön el handlar nudging om att göra det så enkelt som möjligt för människor att röra sig i den riktning man vill att de ska. Vilka faktorer är det som driver, eller hindrar, ett beteende? Varför agerar vi människor så ofta irrationellt när vi ska fatta beslut om pengar? Och inte minst: hur kan du som läsare omsätta det här rent praktiskt?
Beteendedesign varvar insikter i psykologisk forskning från de tre fälten beteendeekonomi, inlärningspsykologi och kognitionspsykologi, med exempel på bra och dålig design. I boken lär du dig känna igen – och använda dig av – vanliga tankefel som påverkar oss när vi fattar beslut och du lär dig också vad det innebär att ”designa beteenden”. Med utgångspunkt i förändringsprocessen visar författarna hur teorierna kan användas för att utforma bättre produkter, tjänster och upplevelser.
Natur & Kultur Akademisk 1 9789127819191 -
Beteendedesign : psykologin som förändrar tan...
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2017. 213 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Oläst exemplar
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127819191
- Titel
- Beteendedesign : psykologin som förändrar tankar, känslor och handlingar
- Författare
- Janson, Arvid
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 213 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 145 x 217 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beteendeekonomi, eller nudging, är ett område som blir allt större inom psykologi, ledarskap och företagande. Oavsett om målet är att få människor att godkänna organdonation, öka ditt företags närvaro på sociala medier eller att få kunder att välja grön el handlar nudging om att göra det så enkelt som möjligt för människor att röra sig i den riktning man vill att de ska. Vilka faktorer är det som driver, eller hindrar, ett beteende? Varför agerar vi människor så ofta irrationellt när vi ska fatta beslut om pengar? Och inte minst: hur kan du som läsare omsätta det här rent praktiskt?
Beteendedesign varvar insikter i psykologisk forskning från de tre fälten beteendeekonomi, inlärningspsykologi och kognitionspsykologi, med exempel på bra och dålig design. I boken lär du dig känna igen – och använda dig av – vanliga tankefel som påverkar oss när vi fattar beslut och du lär dig också vad det innebär att ”designa beteenden”. Med utgångspunkt i förändringsprocessen visar författarna hur teorierna kan användas för att utforma bättre produkter, tjänster och upplevelser.
Natur & Kultur Akademisk 1 9789127819191 -
Beteendedesign : psykologin som förändrar tan...
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2017. 213 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127819191
- Titel
- Beteendedesign : psykologin som förändrar tankar, känslor och handlingar
- Författare
- Janson, Arvid
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 213 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 145 x 217 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beteendeekonomi, eller nudging, är ett område som blir allt större inom psykologi, ledarskap och företagande. Oavsett om målet är att få människor att godkänna organdonation, öka ditt företags närvaro på sociala medier eller att få kunder att välja grön el handlar nudging om att göra det så enkelt som möjligt för människor att röra sig i den riktning man vill att de ska. Vilka faktorer är det som driver, eller hindrar, ett beteende? Varför agerar vi människor så ofta irrationellt när vi ska fatta beslut om pengar? Och inte minst: hur kan du som läsare omsätta det här rent praktiskt?
Beteendedesign varvar insikter i psykologisk forskning från de tre fälten beteendeekonomi, inlärningspsykologi och kognitionspsykologi, med exempel på bra och dålig design. I boken lär du dig känna igen – och använda dig av – vanliga tankefel som påverkar oss när vi fattar beslut och du lär dig också vad det innebär att ”designa beteenden”. Med utgångspunkt i förändringsprocessen visar författarna hur teorierna kan användas för att utforma bättre produkter, tjänster och upplevelser.
Natur & Kultur Akademisk 1 9789127819191
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn