-
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9144017995
- Titel
- Marknadsundersökning
- Författare
- Lars Christensen - Lars Haglund - Carin Grääs - Nina Engdahl
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 360 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå tillväga och vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Denna upplaga har dessutom kompletterats med illustrerande branschexempel, ett kapitel om etik i marknadsundersökningen samt ett utökat avsnitt om statistik.
Handboken riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser, samt till uppsatsstudenter som avser genomföra marknadsundersökningar.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 2 9144017995 -
Marknadsundersökning
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2001. 360 sidor.
Mycket gott skick. (F) Inga understrykningar
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144017995
- Titel
- Marknadsundersökning
- Författare
- Lars Christensen - Lars Haglund - Carin Grääs - Nina Engdahl
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 360 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå tillväga och vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Denna upplaga har dessutom kompletterats med illustrerande branschexempel, ett kapitel om etik i marknadsundersökningen samt ett utökat avsnitt om statistik.
Handboken riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser, samt till uppsatsstudenter som avser genomföra marknadsundersökningar.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 2 9144017995 -
Marknadsundersökning
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2005. 360 sidor.
Mycket gott skick. Inget skrivet i boken, Tryckt 10/2005
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144017990
- Titel
- Marknadsundersökning
- Författare
- Lars Christensen - Lars Haglund - Carin Grääs - Nina Engdahl
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 360 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå tillväga och vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Denna upplaga har dessutom kompletterats med illustrerande branschexempel, ett kapitel om etik i marknadsundersökningen samt ett utökat avsnitt om statistik.
Handboken riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser, samt till uppsatsstudenter som avser genomföra marknadsundersökningar.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 2 9789144017990 -
Marknadsundersökning
Häftad bok. Studentlitteratur AB. Andra upplagan , elfte tryckningen uppl. 2010. 360 sidor.
Nyskick. 22,2 x 15,4 cm. 528 g
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144017990
- Titel
- Marknadsundersökning
- Författare
- Lars Christensen - Lars Haglund - Carin Grääs - Nina Engdahl
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 360 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå tillväga och vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Denna upplaga har dessutom kompletterats med illustrerande branschexempel, ett kapitel om etik i marknadsundersökningen samt ett utökat avsnitt om statistik.
Handboken riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser, samt till uppsatsstudenter som avser genomföra marknadsundersökningar.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB Andra upplagan , elfte tryckningen 9789144017990 -
Marknadsundersökning
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2001. 360 sidor.
Gott skick. Hittat en understrykning i bläck i boken.
Omslaget har en mindre kantstötning på framsidans nedre högra hörn.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144017990
- Titel
- Marknadsundersökning
- Författare
- Lars Christensen - Lars Haglund - Carin Grääs - Nina Engdahl
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 360 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå tillväga och vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Denna upplaga har dessutom kompletterats med illustrerande branschexempel, ett kapitel om etik i marknadsundersökningen samt ett utökat avsnitt om statistik.
Handboken riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser, samt till uppsatsstudenter som avser genomföra marknadsundersökningar.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 2 9789144017990 -
Marknadsundersökning
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2001. 360 sidor.
Mycket gott skick. 223 x 155 mm. Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144017990
- Titel
- Marknadsundersökning
- Författare
- Lars Christensen - Lars Haglund - Carin Grääs - Nina Engdahl
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 360 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå tillväga och vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Denna upplaga har dessutom kompletterats med illustrerande branschexempel, ett kapitel om etik i marknadsundersökningen samt ett utökat avsnitt om statistik.
Handboken riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser, samt till uppsatsstudenter som avser genomföra marknadsundersökningar.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 2 9789144017990 -
Marknadsundersökning
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2010. 360 sidor.
Gott skick. Markeringar i texten med färgpenna, annars gott studieex.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144017990
- Titel
- Marknadsundersökning
- Författare
- Lars Christensen - Lars Haglund - Carin Grääs - Nina Engdahl
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 360 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå tillväga och vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Denna upplaga har dessutom kompletterats med illustrerande branschexempel, ett kapitel om etik i marknadsundersökningen samt ett utökat avsnitt om statistik.
Handboken riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser, samt till uppsatsstudenter som avser genomföra marknadsundersökningar.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 2 9789144017990 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9144017995
- Titel
- Marknadsundersökning
- Författare
- Lars Christensen - Lars Haglund - Carin Grääs - Nina Engdahl
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 360 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå tillväga och vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Denna upplaga har dessutom kompletterats med illustrerande branschexempel, ett kapitel om etik i marknadsundersökningen samt ett utökat avsnitt om statistik.
Handboken riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser, samt till uppsatsstudenter som avser genomföra marknadsundersökningar.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 2 9144017995 -
Marknadsundersökning
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2001. 360 sidor.
Nyskick. Studentlitteratur (69). 2 uppl. 2001. 360 s. Häftad. Biblioteksbok inplastad (gallrad med stämplar). 22,5x15,5cm. 500 gram. Nära nyskick. Känns oläst Små hanteringsspår på pärm och snitt. Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsp läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144017995
- Titel
- Marknadsundersökning
- Författare
- Lars Christensen - Lars Haglund - Carin Grääs - Nina Engdahl
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 360 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå tillväga och vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Denna upplaga har dessutom kompletterats med illustrerande branschexempel, ett kapitel om etik i marknadsundersökningen samt ett utökat avsnitt om statistik.
Handboken riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser, samt till uppsatsstudenter som avser genomföra marknadsundersökningar.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 2 9144017995 -
Marknadsundersökning - en handbok
Häftad i mycket gott skick, förstrykningar på tre sidor i början. Studentlitteratur 2007, andra upplagan. - Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval o läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144017995
- Titel
- Marknadsundersökning
- Författare
- Lars Christensen - Lars Haglund - Carin Grääs - Nina Engdahl
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 360 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå tillväga och vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Denna upplaga har dessutom kompletterats med illustrerande branschexempel, ett kapitel om etik i marknadsundersökningen samt ett utökat avsnitt om statistik.
Handboken riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser, samt till uppsatsstudenter som avser genomföra marknadsundersökningar.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9144017995 -
Marknadsundersökning - en handbok - 2a uppla...
Studentlitteratur 2001, häftad, 357 sid, fint skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144017990
- Titel
- Marknadsundersökning
- Författare
- Lars Christensen - Lars Haglund - Carin Grääs - Nina Engdahl
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 360 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå tillväga och vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Denna upplaga har dessutom kompletterats med illustrerande branschexempel, ett kapitel om etik i marknadsundersökningen samt ett utökat avsnitt om statistik.
Handboken riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser, samt till uppsatsstudenter som avser genomföra marknadsundersökningar.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9789144017990 -
Marknadsundersökning : en handbok
Studentlitteratur, 2 uppl. 2001, tryckt 2008. häftad 357 sid.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144017995
- Titel
- Marknadsundersökning
- Författare
- Lars Christensen - Lars Haglund - Carin Grääs - Nina Engdahl
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 360 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå tillväga och vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Denna upplaga har dessutom kompletterats med illustrerande branschexempel, ett kapitel om etik i marknadsundersökningen samt ett utökat avsnitt om statistik.
Handboken riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser, samt till uppsatsstudenter som avser genomföra marknadsundersökningar.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9144017995
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn