-
Interaktionsdesign och UX : om att skapa en g...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2014. 168 sidor.
Nyskick. Försiktigt läst.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144097640
- Titel
- Interaktionsdesign och UX : om att skapa en god användarupplevelse
- Författare
- Mattias Arvola
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 168 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 427 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Interaktionsdesign och UX handlar om tekniker för att utforma nyskapande interaktiva produkter och tjänster med god användarupplevelse. God användarupplevelse, eller UX (eng. user experience), är det övergripande målet för designarbetet. Den här boken är tänkt som ett praktiskt stöd under hela designprocessen: från initiala insikter och formulerade avsikter, till konceptidéer och test av prototyper. Tyngdpunkten ligger på de tidiga faserna där designens inriktning slås fast.
Boken vänder sig till yrkesverksamma som vill lära sig nya tekniker och arbetssätt, och till studenter som ska arbeta konkret med design av interaktiva produkter och tjänster.
Ytterligare författare: Arvola, Mattias
Studentlitteratur AB 1 9789144097640 -
Interaktionsdesign och UX : om att skapa en g...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2014. 168 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144097640
- Titel
- Interaktionsdesign och UX : om att skapa en god användarupplevelse
- Författare
- Mattias Arvola
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 168 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 427 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Interaktionsdesign och UX handlar om tekniker för att utforma nyskapande interaktiva produkter och tjänster med god användarupplevelse. God användarupplevelse, eller UX (eng. user experience), är det övergripande målet för designarbetet. Den här boken är tänkt som ett praktiskt stöd under hela designprocessen: från initiala insikter och formulerade avsikter, till konceptidéer och test av prototyper. Tyngdpunkten ligger på de tidiga faserna där designens inriktning slås fast.
Boken vänder sig till yrkesverksamma som vill lära sig nya tekniker och arbetssätt, och till studenter som ska arbeta konkret med design av interaktiva produkter och tjänster.
Ytterligare författare: Arvola, Mattias
Studentlitteratur AB 1 9789144097640
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn