-
Marknadsföring - Vetenskap och praktik
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2015. 619 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144105274
- Titel
- Marknadsföring - Vetenskap och praktik
- Författare
- Frankelius, Per
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 619 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 1327 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring har alltid spelat en stor roll i samhället. Men spelplanen har förändrats och i dag har marknadsföring fått en delvis ny innebörd. Det har tillkommit nya dimensioner, såsom ekologisk och social hållbarhet, som företag måste förhålla sig till. Den här boken innehåller inte bara grundstenarna i ämnet, utan även nya teorier och handfasta verktyg. Resonemangen förklaras och fördjupas genomgående med exempel och praktikfall.
Boken genomsyras av kritisk analys. Författarna poängterar att marknadsföring framför allt handlar om att fördjupa förståelsen för kunder, användare och annat som påverkar marknaden. Vilket problem har kunden egentligen, det vill säga vilken nytta borde företaget skapa? Hur ser konkurrenternas lösningar ut? Vilka faktorer påverkar kundens preferenser och köpkraft? Genom att svara på sådana frågor kan man framgångsrikt välja väg för hur produktkonceptet bör designas och hur företaget ska kommunicera och interagera med sin omvärld.
Studentlitteratur AB 1 9144105274 -
Marknadsföring - Vetenskap och praktik
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2015. 619 sidor.
Mycket gott skick. Lätt slitet omslag, i övrigt nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144105277
- Titel
- Marknadsföring - Vetenskap och praktik
- Författare
- Frankelius, Per
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 619 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 1327 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring har alltid spelat en stor roll i samhället. Men spelplanen har förändrats och i dag har marknadsföring fått en delvis ny innebörd. Det har tillkommit nya dimensioner, såsom ekologisk och social hållbarhet, som företag måste förhålla sig till. Den här boken innehåller inte bara grundstenarna i ämnet, utan även nya teorier och handfasta verktyg. Resonemangen förklaras och fördjupas genomgående med exempel och praktikfall.
Boken genomsyras av kritisk analys. Författarna poängterar att marknadsföring framför allt handlar om att fördjupa förståelsen för kunder, användare och annat som påverkar marknaden. Vilket problem har kunden egentligen, det vill säga vilken nytta borde företaget skapa? Hur ser konkurrenternas lösningar ut? Vilka faktorer påverkar kundens preferenser och köpkraft? Genom att svara på sådana frågor kan man framgångsrikt välja väg för hur produktkonceptet bör designas och hur företaget ska kommunicera och interagera med sin omvärld.
Studentlitteratur AB 1 9789144105277 -
Marknadsföring - Vetenskap och praktik
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2015. 619 sidor.
Nära nyskick. Oläst bok
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9789144105277
- Titel
- Marknadsföring - Vetenskap och praktik
- Författare
- Frankelius, Per
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 619 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 1327 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring har alltid spelat en stor roll i samhället. Men spelplanen har förändrats och i dag har marknadsföring fått en delvis ny innebörd. Det har tillkommit nya dimensioner, såsom ekologisk och social hållbarhet, som företag måste förhålla sig till. Den här boken innehåller inte bara grundstenarna i ämnet, utan även nya teorier och handfasta verktyg. Resonemangen förklaras och fördjupas genomgående med exempel och praktikfall.
Boken genomsyras av kritisk analys. Författarna poängterar att marknadsföring framför allt handlar om att fördjupa förståelsen för kunder, användare och annat som påverkar marknaden. Vilket problem har kunden egentligen, det vill säga vilken nytta borde företaget skapa? Hur ser konkurrenternas lösningar ut? Vilka faktorer påverkar kundens preferenser och köpkraft? Genom att svara på sådana frågor kan man framgångsrikt välja väg för hur produktkonceptet bör designas och hur företaget ska kommunicera och interagera med sin omvärld.
Studentlitteratur AB 1 9789144105277
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn