-
Marknadsföring, människor och interaktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2016. 160 sidor.
Mycket gott skick. Understrykningar i blyerts förekommer. Annars helt ren och fin.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144110042
- Titel
- Marknadsföring, människor och interaktion
- Författare
- Svensson, Peter
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 245 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 360 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marketing management är det mest inflytelserika perspektivet inom marknadsföring i dag. Perspektivet har fått stor spridning inom såväl näringsliv som offentlig sektor. Men vad händer egentligen om man tar hänsyn till människan och hennes sociala liv, det vill säga interaktioner, relationer och tolkningar av symboler? Syftet med denna bok är att, som en respons på denna fråga, undersöka vad en interaktionistisk och relationell förståelse av marknadsföring kan innebära för hur vi ser på marknadsföringsaktiviteter av olika slag.
I boken analyseras sex grundläggande marknadsföringsbegrepp utifrån ett interaktionistiskt perspektiv: marknad, konsument, produkt/varumärke, pris/värde, plats och reklam.
Studentlitteratur AB 2 9789144110042
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn