-
Marknadskommunikation
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 1994. 560 sidor.
Mycket gott skick. Inplastad, slitet omslag. Inlagan är i nyskick. En del av boken har tjockare sidor som sticker ut lite.
Boken ger en grundläggande beskrivning och analys av området marknadskommunikation med stark betoning av delområdet reklam. Uppläggningen baseras på läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144437224
- Titel
- Marknadskommunikation
- Författare
- Rita Mårtenson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1994
- Omfång
- 560 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 750 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna bok ger en grundläggande beskrivning och analys av området marknadskommunikation med stark betoning av delområdet reklam. Uppläggningen baseras på att beslut om företagets marknadskommunikation måste utgå från företagets affärsidé och samordnas med övriga marknadsföringsbeslut. Boken innehåller ett stort antal referenser och exempel från företags marknadskommunikation.
Del I ger en introduktion till området och en branschbeskrivning av reklambyråerna och deras arbetssätt.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 2 9789144437224 -
Marknadskommunikation
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 1994. 560 sidor.
Mycket gott skick. Bruks- och lagerspråk på omslaget, inlagan i mycket gott skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144437224
- Titel
- Marknadskommunikation
- Författare
- Rita Mårtenson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1994
- Omfång
- 560 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 750 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna bok ger en grundläggande beskrivning och analys av området marknadskommunikation med stark betoning av delområdet reklam. Uppläggningen baseras på att beslut om företagets marknadskommunikation måste utgå från företagets affärsidé och samordnas med övriga marknadsföringsbeslut. Boken innehåller ett stort antal referenser och exempel från företags marknadskommunikation.
Del I ger en introduktion till området och en branschbeskrivning av reklambyråerna och deras arbetssätt.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 2 9789144437224
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn