-
Striden om marknadsandelarna : om strategiska...
Häftad bok. 1987. 192 sidor.
Gott skick. Författaren beskriver ämnet marknadsföring ur en lite annorlunda och ovanlig synvinkel. Boken behandlar marknadsstrategin på ett detaljerat men ändå enkelt och tillämpbart sätt. Utgångsläget är dagens tuffa marknadsmiljö.
Idag då strategiska marknadsföri läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144449418
- Titel
- Striden om marknadsandelarna : om strategiska marknadsföringsbeslut i hårdnande konkurrensmiljöer
- Författare
- Liljedahl, Ove - Blomqvist, Marie - Lindström, Åke
- Utgivningsår
- 2019
- Språk
- Svenska
9789144449418
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn