-
Professionell marknadsföring
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1995. 492 sidor.
Mycket gott skick. Vissa understrykningar i blyerts.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144476418
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1995
- Omfång
- 492 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 700 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är marknadsföring?
Vilken roll spelar marknadsföringen i det marknadsekonomiska systemet?
Hur anpassas marknadsföringen till olika kundgrupper massmarknadsföring eller business to business?
Hur anpassas marknadsföringen till varor respektive tjänster?
Hur arbetar man med internationell marknadsföring? Vilken roll har s.k. intern marknadsföring?
Dessa och många andra liknande frågor besvaras i denna grundbok i marknadsföring. Boken leder läsaren hela vägen från den grundläggande marknadsföringen till den samlade metod- och kunskapsmassan hos modern marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144476418 -
Professionell marknadsföring
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1995. 492 sidor.
Gott skick. Understrykningar med kulspets i större delen av boken
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144476414
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1995
- Omfång
- 492 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 700 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är marknadsföring?
Vilken roll spelar marknadsföringen i det marknadsekonomiska systemet?
Hur anpassas marknadsföringen till olika kundgrupper massmarknadsföring eller business to business?
Hur anpassas marknadsföringen till varor respektive tjänster?
Hur arbetar man med internationell marknadsföring? Vilken roll har s.k. intern marknadsföring?
Dessa och många andra liknande frågor besvaras i denna grundbok i marknadsföring. Boken leder läsaren hela vägen från den grundläggande marknadsföringen till den samlade metod- och kunskapsmassan hos modern marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144476414 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9144476418
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1995
- Omfång
- 492 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 700 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är marknadsföring?
Vilken roll spelar marknadsföringen i det marknadsekonomiska systemet?
Hur anpassas marknadsföringen till olika kundgrupper massmarknadsföring eller business to business?
Hur anpassas marknadsföringen till varor respektive tjänster?
Hur arbetar man med internationell marknadsföring? Vilken roll har s.k. intern marknadsföring?
Dessa och många andra liknande frågor besvaras i denna grundbok i marknadsföring. Boken leder läsaren hela vägen från den grundläggande marknadsföringen till den samlade metod- och kunskapsmassan hos modern marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144476418 -
Professionell marknadsföring
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1996. 492 sidor.
Mycket gott skick. Rak och ren med namn men inget slitage
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144476418
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1995
- Omfång
- 492 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 700 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är marknadsföring?
Vilken roll spelar marknadsföringen i det marknadsekonomiska systemet?
Hur anpassas marknadsföringen till olika kundgrupper massmarknadsföring eller business to business?
Hur anpassas marknadsföringen till varor respektive tjänster?
Hur arbetar man med internationell marknadsföring? Vilken roll har s.k. intern marknadsföring?
Dessa och många andra liknande frågor besvaras i denna grundbok i marknadsföring. Boken leder läsaren hela vägen från den grundläggande marknadsföringen till den samlade metod- och kunskapsmassan hos modern marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 9144476418 -
Professionell marknadsföring
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1995. 492 sidor.
Nyskick. Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen "Vad gör marknadsförare?" identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknads föringe läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144476418
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1995
- Omfång
- 492 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 700 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är marknadsföring?
Vilken roll spelar marknadsföringen i det marknadsekonomiska systemet?
Hur anpassas marknadsföringen till olika kundgrupper massmarknadsföring eller business to business?
Hur anpassas marknadsföringen till varor respektive tjänster?
Hur arbetar man med internationell marknadsföring? Vilken roll har s.k. intern marknadsföring?
Dessa och många andra liknande frågor besvaras i denna grundbok i marknadsföring. Boken leder läsaren hela vägen från den grundläggande marknadsföringen till den samlade metod- och kunskapsmassan hos modern marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144476418 -
Professionell marknadsföring
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1995. 492 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144476418
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1995
- Omfång
- 492 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 700 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är marknadsföring?
Vilken roll spelar marknadsföringen i det marknadsekonomiska systemet?
Hur anpassas marknadsföringen till olika kundgrupper massmarknadsföring eller business to business?
Hur anpassas marknadsföringen till varor respektive tjänster?
Hur arbetar man med internationell marknadsföring? Vilken roll har s.k. intern marknadsföring?
Dessa och många andra liknande frågor besvaras i denna grundbok i marknadsföring. Boken leder läsaren hela vägen från den grundläggande marknadsföringen till den samlade metod- och kunskapsmassan hos modern marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144476418 -
PROFFESIONELL MARKNADSFÖRING
Häftad bok. STUDENTLITTERATUR. 2000. 493 s. Häftad. BOKEN HAR ETT SLÄPP I RYGGEN SOM DELAR DEN I TVÅ DELAR. MARKERINGAR MED FÄRGPENNA SAMT ANTECKNINGAR OCH UNDERS …
Dåligt skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144476418
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1995
- Omfång
- 492 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 700 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är marknadsföring?
Vilken roll spelar marknadsföringen i det marknadsekonomiska systemet?
Hur anpassas marknadsföringen till olika kundgrupper massmarknadsföring eller business to business?
Hur anpassas marknadsföringen till varor respektive tjänster?
Hur arbetar man med internationell marknadsföring? Vilken roll har s.k. intern marknadsföring?
Dessa och många andra liknande frågor besvaras i denna grundbok i marknadsföring. Boken leder läsaren hela vägen från den grundläggande marknadsföringen till den samlade metod- och kunskapsmassan hos modern marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9144476418
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn