-
Segmentering
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 1998. 203 sidor.
Hyggligt skick. Namnad och ett fåtal anteckningar i blyerts. Markeringar med överstrykningspenna
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147042583
- Titel
- Segmentering
- Författare
- Söderlund, Magnus
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 350 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad vill kunden ha? Vilket budskap ska vi ha? Hur överför vi budskapet till kunden? Hur kan vi möta kunden? Är kunden lönsam? Segmentering – indelning av kunder i grupper – har blivit allt viktigare. I boken presenteras en modell som utgår ifrån dessa frågor om kundens egenskaper. Boken visar också hur grupper kan formas mot bakgrund av svaren på frågorna, hur marknadsföraren kan välja segment inför en bearbetning och olika strategier för själva bearbetningen.
Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor samt chef för Center for Consumer Marketing vid Handelshögskolan i Stockholm.
Liber 1 9147042583 -
FRI FRAKT inrikes
- ISBN
- 9789147042586
- Titel
- Segmentering
- Författare
- Söderlund, Magnus
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 350 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad vill kunden ha? Vilket budskap ska vi ha? Hur överför vi budskapet till kunden? Hur kan vi möta kunden? Är kunden lönsam? Segmentering – indelning av kunder i grupper – har blivit allt viktigare. I boken presenteras en modell som utgår ifrån dessa frågor om kundens egenskaper. Boken visar också hur grupper kan formas mot bakgrund av svaren på frågorna, hur marknadsföraren kan välja segment inför en bearbetning och olika strategier för själva bearbetningen.
Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor samt chef för Center for Consumer Marketing vid Handelshögskolan i Stockholm.
Liber 1 9789147042586 -
Segmentering
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 1998. 192 sidor.
Mycket gott skick. Pärmen är något nött och repad, och boken innehåller en del
överstrykningar med färgpenna. (som inte på något sätt skymmer texten) Boken i övrigt är nästan i nyskick. Leverans
kan inom Stockholmsområdet göras av säljaren personligen till
köparens adre läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147042586
- Titel
- Segmentering
- Författare
- Söderlund, Magnus
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 350 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad vill kunden ha? Vilket budskap ska vi ha? Hur överför vi budskapet till kunden? Hur kan vi möta kunden? Är kunden lönsam? Segmentering – indelning av kunder i grupper – har blivit allt viktigare. I boken presenteras en modell som utgår ifrån dessa frågor om kundens egenskaper. Boken visar också hur grupper kan formas mot bakgrund av svaren på frågorna, hur marknadsföraren kan välja segment inför en bearbetning och olika strategier för själva bearbetningen.
Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor samt chef för Center for Consumer Marketing vid Handelshögskolan i Stockholm.
Liber 1 9789147042586 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147042586
- Titel
- Segmentering
- Författare
- Söderlund, Magnus
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 350 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad vill kunden ha? Vilket budskap ska vi ha? Hur överför vi budskapet till kunden? Hur kan vi möta kunden? Är kunden lönsam? Segmentering – indelning av kunder i grupper – har blivit allt viktigare. I boken presenteras en modell som utgår ifrån dessa frågor om kundens egenskaper. Boken visar också hur grupper kan formas mot bakgrund av svaren på frågorna, hur marknadsföraren kan välja segment inför en bearbetning och olika strategier för själva bearbetningen.
Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor samt chef för Center for Consumer Marketing vid Handelshögskolan i Stockholm.
Liber 1 9789147042586 -
Segmentering
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 1998. 192 sidor sidor.
Gott skick. Senare halvan av boken något fuktskadad i övre marginalen. Textmarkeringar i blyerts marginalen. Fåtal korta understrykningar i blyerts. Märke efter prislapp på omslagets baksida. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147042583
- Titel
- Segmentering
- Författare
- Söderlund, Magnus
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 350 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad vill kunden ha? Vilket budskap ska vi ha? Hur överför vi budskapet till kunden? Hur kan vi möta kunden? Är kunden lönsam? Segmentering – indelning av kunder i grupper – har blivit allt viktigare. I boken presenteras en modell som utgår ifrån dessa frågor om kundens egenskaper. Boken visar också hur grupper kan formas mot bakgrund av svaren på frågorna, hur marknadsföraren kan välja segment inför en bearbetning och olika strategier för själva bearbetningen.
Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor samt chef för Center for Consumer Marketing vid Handelshögskolan i Stockholm.
Liber 1 9147042583
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn