-
Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, r...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2003. 144 sidor.
Nära nyskick. Anteckning på försättsblad
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147072477
- Titel
- Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus
- Författare
- Dahlén, Micael
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 428 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.
Läs mer
Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media.
Om författarna
Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.
Liber 1 9789147072477 -
Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, r...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2003. 144 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas. Inbunden i dekorerat pappband. Illustrerad med grafik i sv/v. Boken vänder ut och in på rådande logik och praktik. Författaren är doktor i marknadsföringskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadsk läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147072477
- Titel
- Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus
- Författare
- Dahlén, Micael
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 428 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.
Läs mer
Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media.
Om författarna
Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.
Liber 1 9789147072477 -
Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, r...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2003. 144 sidor.
Nära nyskick. Namnteckning
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147072477
- Titel
- Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus
- Författare
- Dahlén, Micael
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 428 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.
Läs mer
Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media.
Om författarna
Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.
Liber 1 9789147072477
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn