-
Distributionsstrategier - kritiska val på kon...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2006. 280 sidor.
Mycket gott skick. Helt och rent ex. Se också våra övriga ekonomiböcker - samma frakt oavsett antal titlar du beställer av oss.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147077045
- Titel
- Distributionsstrategier - kritiska val på konkurrensintensiva marknader
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken beskriver hur olika distributionsbeslut påverkar varumärket genom de beteenden och attityder som skapas. Distributionen måste matchas med produktutbud och varumärke. Genom att själv äga distributionskanalerna kan producenten själv utforma återförsäljarmiljön. Även försäljning genom parallella distributionskanaler diskuteras.
Hedersomnämnande - Årets Marknadsföringsbok 2006 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Det behövs ett modernt synsätt på distribution. Idag ska distributionssystemet hantera komplexa krav från producent och konsumenter, samt en besvärande överkapacitet i många branscher. Boken bygger på omfattande empiriska studier. Teori och aktuell forskning ger perspektiv på bokens många exempel.
Om författarna
Anders Parment är lektor i företagsekonomi vid LiU School of Management, Linköpings universitet.
Liber 1 9789147077045 -
Distributionsstrategier - kritiska val på kon...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2006. 280 sidor.
Nära nyskick. laminatband, 22*16 cm
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147077045
- Titel
- Distributionsstrategier - kritiska val på konkurrensintensiva marknader
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken beskriver hur olika distributionsbeslut påverkar varumärket genom de beteenden och attityder som skapas. Distributionen måste matchas med produktutbud och varumärke. Genom att själv äga distributionskanalerna kan producenten själv utforma återförsäljarmiljön. Även försäljning genom parallella distributionskanaler diskuteras.
Hedersomnämnande - Årets Marknadsföringsbok 2006 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Det behövs ett modernt synsätt på distribution. Idag ska distributionssystemet hantera komplexa krav från producent och konsumenter, samt en besvärande överkapacitet i många branscher. Boken bygger på omfattande empiriska studier. Teori och aktuell forskning ger perspektiv på bokens många exempel.
Om författarna
Anders Parment är lektor i företagsekonomi vid LiU School of Management, Linköpings universitet.
Liber 1 9789147077045 -
Distributionsstrategier - kritiska val på kon...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2006. 280 sidor.
Mycket gott skick. ................... // Det behövs ett modernt synsätt på distribution. Idag ska distributionssystemet hantera komplexa krav från producent och konsumenter, samt en besvärande överkapacitet i många branscher.Priset gäller för varje separat artikel i serie läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147077042
- Titel
- Distributionsstrategier - kritiska val på konkurrensintensiva marknader
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken beskriver hur olika distributionsbeslut påverkar varumärket genom de beteenden och attityder som skapas. Distributionen måste matchas med produktutbud och varumärke. Genom att själv äga distributionskanalerna kan producenten själv utforma återförsäljarmiljön. Även försäljning genom parallella distributionskanaler diskuteras.
Hedersomnämnande - Årets Marknadsföringsbok 2006 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Det behövs ett modernt synsätt på distribution. Idag ska distributionssystemet hantera komplexa krav från producent och konsumenter, samt en besvärande överkapacitet i många branscher. Boken bygger på omfattande empiriska studier. Teori och aktuell forskning ger perspektiv på bokens många exempel.
Om författarna
Anders Parment är lektor i företagsekonomi vid LiU School of Management, Linköpings universitet.
Liber 1 9147077042 -
Distributionsstrategier - kritiska val på kon...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2006. 280 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147077042
- Titel
- Distributionsstrategier - kritiska val på konkurrensintensiva marknader
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken beskriver hur olika distributionsbeslut påverkar varumärket genom de beteenden och attityder som skapas. Distributionen måste matchas med produktutbud och varumärke. Genom att själv äga distributionskanalerna kan producenten själv utforma återförsäljarmiljön. Även försäljning genom parallella distributionskanaler diskuteras.
Hedersomnämnande - Årets Marknadsföringsbok 2006 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Det behövs ett modernt synsätt på distribution. Idag ska distributionssystemet hantera komplexa krav från producent och konsumenter, samt en besvärande överkapacitet i många branscher. Boken bygger på omfattande empiriska studier. Teori och aktuell forskning ger perspektiv på bokens många exempel.
Om författarna
Anders Parment är lektor i företagsekonomi vid LiU School of Management, Linköpings universitet.
Liber 1 9147077042 -
Distributionsstrategier - kritiska val på kon...
Inbunden. 2006. 278s. 22x16c. 540g.
ISBN 9147077045!
Nyskick.
Det behövs ett modernt synsätt på distribution. Idag ska distributionssystemet hantera komplexa krav från producent och konsumenter, samt en besvärande överkapacitet i många branscher. Priset gäller för varje separat artikel i serien. … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK9147077045! -
Distributionsstrategier - kritiska val på kon...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2006. 278 s. Inbunden. 21,5x15,5cm.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147077042
- Titel
- Distributionsstrategier - kritiska val på konkurrensintensiva marknader
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken beskriver hur olika distributionsbeslut påverkar varumärket genom de beteenden och attityder som skapas. Distributionen måste matchas med produktutbud och varumärke. Genom att själv äga distributionskanalerna kan producenten själv utforma återförsäljarmiljön. Även försäljning genom parallella distributionskanaler diskuteras.
Hedersomnämnande - Årets Marknadsföringsbok 2006 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Det behövs ett modernt synsätt på distribution. Idag ska distributionssystemet hantera komplexa krav från producent och konsumenter, samt en besvärande överkapacitet i många branscher. Boken bygger på omfattande empiriska studier. Teori och aktuell forskning ger perspektiv på bokens många exempel.
Om författarna
Anders Parment är lektor i företagsekonomi vid LiU School of Management, Linköpings universitet.
9147077042 -
DISTRIBUTIONSSTRATEGIER - Kritiska val på k...
Liber, 2006, 278 s., inb. förlagets dek. laminerade pappbd., nyskick; porto tillkommer med 44 kr.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147077042
- Titel
- Distributionsstrategier - kritiska val på konkurrensintensiva marknader
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken beskriver hur olika distributionsbeslut påverkar varumärket genom de beteenden och attityder som skapas. Distributionen måste matchas med produktutbud och varumärke. Genom att själv äga distributionskanalerna kan producenten själv utforma återförsäljarmiljön. Även försäljning genom parallella distributionskanaler diskuteras.
Hedersomnämnande - Årets Marknadsföringsbok 2006 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Det behövs ett modernt synsätt på distribution. Idag ska distributionssystemet hantera komplexa krav från producent och konsumenter, samt en besvärande överkapacitet i många branscher. Boken bygger på omfattande empiriska studier. Teori och aktuell forskning ger perspektiv på bokens många exempel.
Om författarna
Anders Parment är lektor i företagsekonomi vid LiU School of Management, Linköpings universitet.
9147077042 -
Distributionsstrategier - kritiska val på kon...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2006. 280 sidor.
Mycket gott skick. 22x16cm. 540 gram.Det behövs ett modernt synsätt på distribution. Idag ska distributionssystemet hantera komplexa krav från producent och konsumenter, samt en besvärande överkapacitet i många branscher. Distributionsstrategier beskriver hur olika distribu läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147077042
- Titel
- Distributionsstrategier - kritiska val på konkurrensintensiva marknader
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken beskriver hur olika distributionsbeslut påverkar varumärket genom de beteenden och attityder som skapas. Distributionen måste matchas med produktutbud och varumärke. Genom att själv äga distributionskanalerna kan producenten själv utforma återförsäljarmiljön. Även försäljning genom parallella distributionskanaler diskuteras.
Hedersomnämnande - Årets Marknadsföringsbok 2006 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Det behövs ett modernt synsätt på distribution. Idag ska distributionssystemet hantera komplexa krav från producent och konsumenter, samt en besvärande överkapacitet i många branscher. Boken bygger på omfattande empiriska studier. Teori och aktuell forskning ger perspektiv på bokens många exempel.
Om författarna
Anders Parment är lektor i företagsekonomi vid LiU School of Management, Linköpings universitet.
Liber 1 9147077042
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn