-
E-postmarknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2011. 135 sidor.
Mycket gott skick. E-postmarknadsföring är den marknadsföringskanal som ger bäst valuta för pengarna. Rätt utnyttjad kan e-postkanalen skapa goda resultat och påverka bilden av företaget rejält med små ekonomiska medel.
Det som skiljer e-post från andra kanaler är möjligh läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147095339
- Titel
- E-postmarknadsföring
- Författare
- Frankel, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 135 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 298 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- E-postmarknadsföring är den marknadsföringskanal som ger bäst valuta för pengarna. Rätt utnyttjad kan e-postkanalen skapa goda resultat och påverka bilden av företaget rejält med små ekonomiska medel.
Läs mer
Det som skiljer e-post från andra kanaler är möjligheten att mäta i stort sett allt och den stora flexibilitet som det innebär att enkelt kunna anpassa sina budskap till olika mottagare. En annan viktig skillnad är att e-postmarknadsföring inte kan användas för att hitta nya kunder – den ska göra befintliga kunder nöjdare, förmå kundämnen att bli kunder och vårda intressentrelationer.
I den här boken har författaren Anders Frankel samlat sina främsta lärdomar från alla de år som han har arbetat med e-postmarknadsföring. Steg för steg guidar han dig som vill jobba (ännu mer) professionellt med e-postmarknadsföring genom olika strategiska alternativ och mer konkreta råd och tips. Till exempel får du veta vilken roll e-posten kan spela i marknadsmixen och hur du kan använda e-postmarknadsföring tillsammans med sociala medier, hur du hanterar prenumerationer och bygger upp effektiva nyhetsbrev som blir lästa.
Om författarna
ANDERS FRANKEL är författare och entreprenör. Detta är hans femte bok. Anders Frankel är grundare av företaget Apsis, ett av Sveriges snabbast växande företag inom e-postmarknadsföring.
Liber 1 9789147095339 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147095339
- Titel
- E-postmarknadsföring
- Författare
- Frankel, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 135 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 298 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- E-postmarknadsföring är den marknadsföringskanal som ger bäst valuta för pengarna. Rätt utnyttjad kan e-postkanalen skapa goda resultat och påverka bilden av företaget rejält med små ekonomiska medel.
Läs mer
Det som skiljer e-post från andra kanaler är möjligheten att mäta i stort sett allt och den stora flexibilitet som det innebär att enkelt kunna anpassa sina budskap till olika mottagare. En annan viktig skillnad är att e-postmarknadsföring inte kan användas för att hitta nya kunder – den ska göra befintliga kunder nöjdare, förmå kundämnen att bli kunder och vårda intressentrelationer.
I den här boken har författaren Anders Frankel samlat sina främsta lärdomar från alla de år som han har arbetat med e-postmarknadsföring. Steg för steg guidar han dig som vill jobba (ännu mer) professionellt med e-postmarknadsföring genom olika strategiska alternativ och mer konkreta råd och tips. Till exempel får du veta vilken roll e-posten kan spela i marknadsmixen och hur du kan använda e-postmarknadsföring tillsammans med sociala medier, hur du hanterar prenumerationer och bygger upp effektiva nyhetsbrev som blir lästa.
Om författarna
ANDERS FRANKEL är författare och entreprenör. Detta är hans femte bok. Anders Frankel är grundare av företaget Apsis, ett av Sveriges snabbast växande företag inom e-postmarknadsföring.
Liber 1 9789147095339
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn