-
Praktisk marknadsföring A att marknadsföra i...
Häftad bok.
Gott skick. Liber. 2010. 200 s. 22,5 x 21cm. Inplastad. Bruksspår. Illustrerad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147103270
- Titel
- Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra i butik
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 410 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Läromedlet ger eleven en bred introduktion i butikens marknadsföring. Boken fungerar som en handbok och beskriver på ett pedagogiskt sätt vad som krävs för att framgångsrikt marknadsföra en butik. De öppna och intressanta personporträtten ger läsaren en spännande introduktion till branschen.
Läs mer
Boken innehåller intressanta övningar och i bokens projekt får eleverna möjlighet att arbeta praktiskt och kreativt med en konkret butiksidé.
Texterna tar upp följande moment:
- Affärsidé
- Grunderna i marknadsföring
- Sinnesmarknadsföring
- Marknadsföring av butiker
- Kampanjplanering
- Exponering
- Texta med dator och för hand
- Lagstiftning
Om författarna
Författare är Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Jan-Olof Andersson. Jan-Olof och Anders är gymnasielärare och konsulter. Båda har medverkat i ett flertal läromedel, bl a M2000 - Marknadsföringen i en ny tid. Gunilla är handelslärare och konsult och har tidigare varit verksam som marknadschef och egenföretagare inom fackhandeln.
9789147103270
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn