-
Framtiden är inte vad den brukade vara : en i...
Inbunden bok. Prisma. 2 uppl. 2006. 307 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789151848488
- Titel
- Framtiden är inte vad den brukade vara : en inspirationsbok om framtidens ledarskap, framtidens individer och framtidens marknadsföring
- Författare
- Göran Adlén
- Förlag
- Prisma
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 307 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 177 x 220 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 864 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- ”Boken bär inte på alla sanningar eller enkla facit. Författaren förmedlar sina tankar om nutid och framtid på ett lättsamt sätt. Läsaren uppmanas dra egna reflektioner – att blunda för att se – om hur man möter framtid och konkurrens för att utvecklas. Det är en bok man kommer ihåg, nickar och känner igen sig i.”
Så löd motiveringen när Göran Adléns bok vann utmärkelsen ”Årets Ledarbok 2005”. En mycket eftertraktad föreläsare gjorde sin författardebut med en annorlunda bok om hur han ser på dagens och morgondagens trender. Nu utkommer boken i ett efterlängtat kartonnage.
Framtiden är inte vad den brukade vara är en underhållande idé- och inspirationsbok. En bok där du ibland blir glad, ibland ledsen och ibland förbannad. Göran Adlén ger inga facit på hur det är, utan uppmanar läsaren att reflektera och följa det indianska ordspråket: du måste blunda för att se.
Med jordnära exempel, skrivet på ett ”icke-teoretiskt” sätt skriver han bland annat om hur det kan gå till när man rekryterar brasilianska dvärgar, hur man attraherar den andliga zapparen, hur man ska marknadsföra sig till muslimska jultomtar och hur man får 10–14 åringar att älska ditt varumärke.
Det är en stundtals galen värld vi lever i och boken ger ett flertal exempel från denna annorlunda värld. Den är uppdelad i ett antal tankar och ger känslan av att man sitter mitt i en föreläsning, en föreläsning som man aldrig vill ska ta slut. Hela boken andas optimism och det är som Göran poängterar i ett avsnitt – optimisten har lika ofta fel som pessimisten, men har mycket roligare under tiden...
Prisma 2 9789151848488 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK9151848489!
-
Framtiden är inte vad den brukade vara En ins...
ISBN 9151848488!
Mjuka Pärmar. 2005. 307s. 21x17c. 775g. Mkt Gott Skick. Boken bär inte på alla sanningar eller enkla facit. Författaren förmedlar sina tankar om nutid och framtid på ett lättsamt sätt. Läsaren uppmanas dra egna reflektioner, att blunda för att se och
om läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK9151848488! -
FRAMTIDEN ÄR INTE VAD DEN BRUKADE VARA.
Andra uppl. 8:o. Illpbd. 307 s. Prisma. Italien 2006. Nytt ex.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9151848481
- Titel
- Framtiden är inte vad den brukade vara : en inspirationsbok om framtidens ledarskap, framtidens individer och framtidens marknadsföring
- Författare
- Göran Adlén
- Förlag
- Prisma
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 307 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 177 x 220 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 864 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- ”Boken bär inte på alla sanningar eller enkla facit. Författaren förmedlar sina tankar om nutid och framtid på ett lättsamt sätt. Läsaren uppmanas dra egna reflektioner – att blunda för att se – om hur man möter framtid och konkurrens för att utvecklas. Det är en bok man kommer ihåg, nickar och känner igen sig i.”
Så löd motiveringen när Göran Adléns bok vann utmärkelsen ”Årets Ledarbok 2005”. En mycket eftertraktad föreläsare gjorde sin författardebut med en annorlunda bok om hur han ser på dagens och morgondagens trender. Nu utkommer boken i ett efterlängtat kartonnage.
Framtiden är inte vad den brukade vara är en underhållande idé- och inspirationsbok. En bok där du ibland blir glad, ibland ledsen och ibland förbannad. Göran Adlén ger inga facit på hur det är, utan uppmanar läsaren att reflektera och följa det indianska ordspråket: du måste blunda för att se.
Med jordnära exempel, skrivet på ett ”icke-teoretiskt” sätt skriver han bland annat om hur det kan gå till när man rekryterar brasilianska dvärgar, hur man attraherar den andliga zapparen, hur man ska marknadsföra sig till muslimska jultomtar och hur man får 10–14 åringar att älska ditt varumärke.
Det är en stundtals galen värld vi lever i och boken ger ett flertal exempel från denna annorlunda värld. Den är uppdelad i ett antal tankar och ger känslan av att man sitter mitt i en föreläsning, en föreläsning som man aldrig vill ska ta slut. Hela boken andas optimism och det är som Göran poängterar i ett avsnitt – optimisten har lika ofta fel som pessimisten, men har mycket roligare under tiden...
9151848481 -
FRAMTIDEN ÄR INTE VAD DEN BRUKADE VARA.
Andra uppl. 8:o. Illpbd. 307 s. Prisma. Italien 2006. Nytt ex.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9151848481
- Titel
- Framtiden är inte vad den brukade vara : en inspirationsbok om framtidens ledarskap, framtidens individer och framtidens marknadsföring
- Författare
- Göran Adlén
- Förlag
- Prisma
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 307 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 177 x 220 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 864 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- ”Boken bär inte på alla sanningar eller enkla facit. Författaren förmedlar sina tankar om nutid och framtid på ett lättsamt sätt. Läsaren uppmanas dra egna reflektioner – att blunda för att se – om hur man möter framtid och konkurrens för att utvecklas. Det är en bok man kommer ihåg, nickar och känner igen sig i.”
Så löd motiveringen när Göran Adléns bok vann utmärkelsen ”Årets Ledarbok 2005”. En mycket eftertraktad föreläsare gjorde sin författardebut med en annorlunda bok om hur han ser på dagens och morgondagens trender. Nu utkommer boken i ett efterlängtat kartonnage.
Framtiden är inte vad den brukade vara är en underhållande idé- och inspirationsbok. En bok där du ibland blir glad, ibland ledsen och ibland förbannad. Göran Adlén ger inga facit på hur det är, utan uppmanar läsaren att reflektera och följa det indianska ordspråket: du måste blunda för att se.
Med jordnära exempel, skrivet på ett ”icke-teoretiskt” sätt skriver han bland annat om hur det kan gå till när man rekryterar brasilianska dvärgar, hur man attraherar den andliga zapparen, hur man ska marknadsföra sig till muslimska jultomtar och hur man får 10–14 åringar att älska ditt varumärke.
Det är en stundtals galen värld vi lever i och boken ger ett flertal exempel från denna annorlunda värld. Den är uppdelad i ett antal tankar och ger känslan av att man sitter mitt i en föreläsning, en föreläsning som man aldrig vill ska ta slut. Hela boken andas optimism och det är som Göran poängterar i ett avsnitt – optimisten har lika ofta fel som pessimisten, men har mycket roligare under tiden...
9151848481 -
FRAMTIDEN ÄR INTE VAD DEN BRUKADE VARA.
Andra uppl. 8:o. Illpbd. 307 s. Prisma. Italien 2006. Nytt ex.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9151848481
- Titel
- Framtiden är inte vad den brukade vara : en inspirationsbok om framtidens ledarskap, framtidens individer och framtidens marknadsföring
- Författare
- Göran Adlén
- Förlag
- Prisma
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 307 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 177 x 220 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 864 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- ”Boken bär inte på alla sanningar eller enkla facit. Författaren förmedlar sina tankar om nutid och framtid på ett lättsamt sätt. Läsaren uppmanas dra egna reflektioner – att blunda för att se – om hur man möter framtid och konkurrens för att utvecklas. Det är en bok man kommer ihåg, nickar och känner igen sig i.”
Så löd motiveringen när Göran Adléns bok vann utmärkelsen ”Årets Ledarbok 2005”. En mycket eftertraktad föreläsare gjorde sin författardebut med en annorlunda bok om hur han ser på dagens och morgondagens trender. Nu utkommer boken i ett efterlängtat kartonnage.
Framtiden är inte vad den brukade vara är en underhållande idé- och inspirationsbok. En bok där du ibland blir glad, ibland ledsen och ibland förbannad. Göran Adlén ger inga facit på hur det är, utan uppmanar läsaren att reflektera och följa det indianska ordspråket: du måste blunda för att se.
Med jordnära exempel, skrivet på ett ”icke-teoretiskt” sätt skriver han bland annat om hur det kan gå till när man rekryterar brasilianska dvärgar, hur man attraherar den andliga zapparen, hur man ska marknadsföra sig till muslimska jultomtar och hur man får 10–14 åringar att älska ditt varumärke.
Det är en stundtals galen värld vi lever i och boken ger ett flertal exempel från denna annorlunda värld. Den är uppdelad i ett antal tankar och ger känslan av att man sitter mitt i en föreläsning, en föreläsning som man aldrig vill ska ta slut. Hela boken andas optimism och det är som Göran poängterar i ett avsnitt – optimisten har lika ofta fel som pessimisten, men har mycket roligare under tiden...
9151848481 -
Framtiden är inte vad den brukade vara
Nyskick. Prisma 2006, Inb. med skyddsomslag, 307 sidor. ISBN 91-518-4848-1. Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789151848488
- Titel
- Framtiden är inte vad den brukade vara : en inspirationsbok om framtidens ledarskap, framtidens individer och framtidens marknadsföring
- Författare
- Göran Adlén
- Förlag
- Prisma
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 307 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 177 x 220 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 864 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- ”Boken bär inte på alla sanningar eller enkla facit. Författaren förmedlar sina tankar om nutid och framtid på ett lättsamt sätt. Läsaren uppmanas dra egna reflektioner – att blunda för att se – om hur man möter framtid och konkurrens för att utvecklas. Det är en bok man kommer ihåg, nickar och känner igen sig i.”
Så löd motiveringen när Göran Adléns bok vann utmärkelsen ”Årets Ledarbok 2005”. En mycket eftertraktad föreläsare gjorde sin författardebut med en annorlunda bok om hur han ser på dagens och morgondagens trender. Nu utkommer boken i ett efterlängtat kartonnage.
Framtiden är inte vad den brukade vara är en underhållande idé- och inspirationsbok. En bok där du ibland blir glad, ibland ledsen och ibland förbannad. Göran Adlén ger inga facit på hur det är, utan uppmanar läsaren att reflektera och följa det indianska ordspråket: du måste blunda för att se.
Med jordnära exempel, skrivet på ett ”icke-teoretiskt” sätt skriver han bland annat om hur det kan gå till när man rekryterar brasilianska dvärgar, hur man attraherar den andliga zapparen, hur man ska marknadsföra sig till muslimska jultomtar och hur man får 10–14 åringar att älska ditt varumärke.
Det är en stundtals galen värld vi lever i och boken ger ett flertal exempel från denna annorlunda värld. Den är uppdelad i ett antal tankar och ger känslan av att man sitter mitt i en föreläsning, en föreläsning som man aldrig vill ska ta slut. Hela boken andas optimism och det är som Göran poängterar i ett avsnitt – optimisten har lika ofta fel som pessimisten, men har mycket roligare under tiden...
9789151848488
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn