-
In-Store Marketing
Inbunden bok. Hakon Media AB /Market. Second edition uppl. 2011. 368 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789153452232
- Titel
- In-Store Marketing
- Författare
- Nordfält, Jens
- Förlag
- Hakon Media AB /Market
- Utgivningsår
- 2011
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 203 x 246 mm Ryggbredd 25 mm
- Vikt
- 1196 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Årets marknadsföringsbok 2007 nu i uppdaterad version
Boken behandlar bland annat planogram, ECR, sortimentsplanering, exponeringar, mätmetoder, butiksmiljö, layouter, dofter, musik, prisupplevelse mm. De omarbetade avsnitten går djupare in på oplanerade köp, nya vinklar inom kundpsykologi och hur kundernas känslor påverkar köpbeetendet, olika typer av säljlösningar och specialexponeringar i butiken samt det senaste inom retail-forskningen. Dessutom redogör Jens Nordfält för fler konkreta exempel och resultat ifrån experiment i verklig butiksmiljö och inom e-handel.
Boken innehåller dessutom:
Butiks-TV (digital signage).
Butiksdemonstrationer.
Påverkan av kundens beröring av produkter (bland annat ”need-for-touch” och taktila sinnet).
Skyltfönster och trottoarskyltar.
Hur andra kunder påverkar köpen (ny forskning om påverkan av såväl egna barn, andra kunder och sällskap).
Butiken som media.
Ursprungsmärkning och produktinformation.
Hur butikspersonalens yttre påverkar köp.
Hakon Media AB /Market Second edition 9789153452232
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn