-
Morgondagens marknadsföring – marknadstänkand...
Inbunden bok. Uppsala Publishing House. 1999. 229 sidor.
Nära nyskick. Ren och fin, obläddrad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789170051050
- Titel
- Morgondagens marknadsföring marknadstänkande för den sjunde genarationen
- Författare
- Jörgen Jedbratt
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 229 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hedersomnämnande, Årets marknadsföringsbok 1999, utsedd av Sveriges Marknadsförbund.
Uppsala Publishing House 9789170051050 -
Morgondagens marknadsföring marknadstänkand...
Inbunden bok. Uppsala Publishing House/Konsultförlaget. 1999. 229 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170051054
- Titel
- Morgondagens marknadsföring marknadstänkande för den sjunde genarationen
- Författare
- Jörgen Jedbratt
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 229 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hedersomnämnande, Årets marknadsföringsbok 1999, utsedd av Sveriges Marknadsförbund.
Uppsala Publishing House/Konsultförlaget 9170051054 -
Morgondagens marknadsföring marknadstänkand...
Inbunden bok. Uppsala Publishing House/Konsultförlaget. 1999. 229 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170051054
- Titel
- Morgondagens marknadsföring marknadstänkande för den sjunde genarationen
- Författare
- Jörgen Jedbratt
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 229 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hedersomnämnande, Årets marknadsföringsbok 1999, utsedd av Sveriges Marknadsförbund.
Uppsala Publishing House/Konsultförlaget 9170051054 -
Morgondagens Marknadsföring
Inbunden bok. Konsultförlaget. 1999. 229 s. Inbunden. 24x16cm. 640 gram.
Gott skick. Marknadstänkande för den sjunde generationen.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170051054
- Titel
- Morgondagens marknadsföring marknadstänkande för den sjunde genarationen
- Författare
- Jörgen Jedbratt
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 229 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hedersomnämnande, Årets marknadsföringsbok 1999, utsedd av Sveriges Marknadsförbund.
9170051054
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn