-
"För 50000 skojar vi till det lite" : om kons...
Häftad bok. Sellin & Partner. 2006. 159 sidor.
Nyskick. "För 50 000 skojar vi till det lite" är en bok om eventmarknadsföring eller event marketing som det också kallas. Den handlar om varför vissa events blir stora succéer och varför andra går åt skogen, om hur man undviker fallgroparna och om hur man går til läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170553378
- Titel
- "För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring
- Författare
- Patrik Lanner - Christer Söderberg
- Förlag
- Sellin & Partner
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 159 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 198 x 223 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 438 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Med den här boken i handen när du arrangerar ett event kan du inte misslyckas!
För 50 000 skojar vi till det lite är en bok om eventmarknadsföring eller event marketing som det också kallas. Den handlar om varför vissa events blir stora succéer och varför andra går åt skogen, om hur man undviker fallgroparna och om hur man går tillväga för att lyckas.
För 50 000 skojar vi till det lite är en lättläst bok, befriande fri från teoretiska modeller. Här ligger fokus i stället på den praktiska verksamheten, med handgripliga råd och enkla riktlinjer som utgångspunkt. Boken vänder sig både till dig som är nyfiken på eventmarknadsföring, till dig som är kund, och till dig som själv arbetar med att planera och producera events.
Sellin & Partner 9170553378
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn