-
Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna om...
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2003. 200 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172411104
- Titel
- Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer
- Författare
- Philip Kotler - Fernando Trias de Bes
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 162 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nytt sätt att marknadsföra!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide.Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.
Optimal Förlag 1 9172411104 -
Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna om...
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2003. 200 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Pappersband. Ytligt slitage genom normal hantering på skyddsomslag. Inlaga ua, mycket varsamt bläddrad. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172411104
- Titel
- Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer
- Författare
- Philip Kotler - Fernando Trias de Bes
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 162 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nytt sätt att marknadsföra!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide.Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.
Optimal Förlag 1 9172411104 -
Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna om...
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2003. 200 sidor.
Gott skick. Skyddsomslag i hyggligt skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172411104
- Titel
- Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer
- Författare
- Philip Kotler - Fernando Trias de Bes
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 162 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nytt sätt att marknadsföra!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide.Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.
Optimal Förlag 1 9172411104 -
Lateral marknadsföring
Inbunden bok.
Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. Optimal. 2003. 196 s. 16 x 23cm.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172411104
- Titel
- Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer
- Författare
- Philip Kotler - Fernando Trias de Bes
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 162 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nytt sätt att marknadsföra!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide.Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.
9789172411104 -
Lateral marknadsföring
Inbunden bok.
Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. Optimal. 2003. 196 s. 16 x 23cm.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172411104
- Titel
- Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer
- Författare
- Philip Kotler - Fernando Trias de Bes
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 162 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nytt sätt att marknadsföra!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide.Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.
9789172411104 -
Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna om...
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 200 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Till synes oläst bok i perfekt skick! Omslaget har några små lagerhanteringsmärken. Utgallrat bibl.ex. SLUTSÅLD PÅ FÖRLAGET
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172411104
- Titel
- Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer
- Författare
- Philip Kotler - Fernando Trias de Bes
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 162 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nytt sätt att marknadsföra!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide.Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.
Optimal Förlag 1 9172411104 -
Lateral marknadsföring
Optimal, 2003
Inbunden, skyddsomslag, 196s. 23x16cm, 509g. Illustrerad. Mycket fint skick. Originaltitel: Lateral marketing. ISBN 9172411104. Beskrivning: Nya vägar för att hitta banbrytande ideer!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", ha läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172411104
- Titel
- Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer
- Författare
- Philip Kotler - Fernando Trias de Bes
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 162 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nytt sätt att marknadsföra!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide.Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.
9172411104
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn