-
Viking manifesto
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2008. 180 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172411500
- Titel
- Viking manifesto
- Författare
- Steve Strid - Claes Andreasson
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 180 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 142 x 215 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 340 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- På den tiden drack vikingarna mjöd ur sina fienders skallar. I dag säljer de möbler i platta paket.Från blodutgjutelse och bärsärkagång till Nobelpris, Lego, IKEA och Absolut - vikingarnas största resa har just börjat. I dag erövrar skandinaviska varumärken världen.Men hur?Svaret är The Viking Manifesto - en urgammal nyhet. Boken förklarar framgångsfaktorerna. Hur man gör affärer och skapar varumärken. Och andra hädelser.FörfattarnaSteve Strid är amerikansk varumärkeskonsult med bas i Sverige och Spanien. Han har arbetat med att bygga framgångsrika varumärken som Absolut, Magic, Sandvik Coromant, Light My Fire, Libresse och Baby Björn. Han arbetar med multinationella företag och reklambyråer.Claes Andréasson.Som North Area Director för The Absolut Company (1989-95) och direktör för Absolut Akademi (1996-2001) spelade han en nyckelroll i svensk marknadsföringshistoria. Dessförinnan arbetade han 20 år på Marabou och låg bakom deras enorma exportframgångar på 70- och 80-talet.
Optimal Förlag 1 9789172411500 -
Viking manifesto
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2008. 180 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172411500
- Titel
- Viking manifesto
- Författare
- Steve Strid - Claes Andreasson
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 180 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 142 x 215 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 340 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- På den tiden drack vikingarna mjöd ur sina fienders skallar. I dag säljer de möbler i platta paket.Från blodutgjutelse och bärsärkagång till Nobelpris, Lego, IKEA och Absolut - vikingarnas största resa har just börjat. I dag erövrar skandinaviska varumärken världen.Men hur?Svaret är The Viking Manifesto - en urgammal nyhet. Boken förklarar framgångsfaktorerna. Hur man gör affärer och skapar varumärken. Och andra hädelser.FörfattarnaSteve Strid är amerikansk varumärkeskonsult med bas i Sverige och Spanien. Han har arbetat med att bygga framgångsrika varumärken som Absolut, Magic, Sandvik Coromant, Light My Fire, Libresse och Baby Björn. Han arbetar med multinationella företag och reklambyråer.Claes Andréasson.Som North Area Director för The Absolut Company (1989-95) och direktör för Absolut Akademi (1996-2001) spelade han en nyckelroll i svensk marknadsföringshistoria. Dessförinnan arbetade han 20 år på Marabou och låg bakom deras enorma exportframgångar på 70- och 80-talet.
Optimal Förlag 1 9789172411500
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn