-
Mediababe : nio steg till framgång med hjälp...
Häftad bok. Kalla kulor förlag. 1 uppl. 2010. 219 sidor.
Nyskick. Boken är förlagsny. Oläst.
Boken är häftad med invikta flikar sk danskt band vilket är en bättre bindning än vanlig häftad bok typ storpocket.
Från baksidestexten :
Här får du råd och tips från 10 färgstarka Mediababes, bl a Blondinbella och journalist läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185535750
- Titel
- Mediababe : nio steg till framgång med hjälp av media
- Författare
- Jacqueline Kothbauer
- Förlag
- Kalla kulor förlag
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 219 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 136 x 210 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 284 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad har EU-ministern Birgitta Ohlsson, Blondinbella och fitnessprofilen Blossom Tainton gemensamt? De har använt media för att bygga sina karriärer. Inte slumpartat utan målmedvetet. De är Mediababes .
Vem är du och varför skall jag bry mig? Om du kan svara på frågan snabbt och enkelt kan du fånga en publik. Kan du fånga en publik har du väckt intresset för dina kunskaper eller ditt företag. Vare sig du arbetar som träningsintruktör eller marknadsför NIKE's träningskläder fungerar det på samma sätt. Det är medielogiken du behöver lära dig.
Du kan möta dina framtida kunder eller din potentiella arbetsgivare i en artikel, ett tv-inslag, i en radiointervju eller en blogg som handlar om träning. Mediababe lär dig hur du gör.
Till din hjälp får du inspirerande råd och tips från 10 färgstarka Mediababes. Allt från Blondinbella, Dr Åsa, EU-ministern Birgitta Ohlsson, fitnessprofilen Blossom Tainton, tv-inredaren Isabella McAllister, RFSLs ordf Ulrika Westerlund, matprogramledaren Lotta Lundgren, trädgårdsentreprenören Victoria Skoglund, stå up komikern Karin Adelsköld, journalisten Caroline Engvall och Stureplansbloggerskan Kristin Zetterlund.
Idag kan vem som helst synas media. Det har aldrig funnits så många tidningar, tv-program, radioprogram, sajter, webbtv och bloggar som skriker efter innehåll. Hjälp dem! Kravet för att lyckas är ganska enkelt du behöver möta publiken på ett sätt som engagerar dem. Boken Mediababe lär dig hur.
Detta är utbildning, inte en teknisk manual. När du gått igenom de nio stegen håller du på att kickstarta din karriär eller göra ditt företag mer attraktivt för era kunder.
Tio stjärnor intervjuas i boken. De är Mediababes och öppnar generöst dörren till sitt professionella liv. Så här kan det vara det att bygga en framgångsrik karriär eller verksamhet med hjälp av ett personligt varumärke. Vi får kliva in bakom kulisserna och se vad som krävs att framgångsrikt arbeta med media. Vad som krävs för att få relationen till kunder, tv-redaktioner, väljare, agenter och den äkta mannen att fungera.
Mediababe är en manual som beskriver:
* Hur du berättar vem du är och vad du gör = det personliga varumärket
* Hur du lär känna din publik = bygg relationer med hjälp av media
* Hur du blir en aktör i de medier där din publik finns
* Hur du skapar din egen mediekanal och lockar publik
* Hur du bygger din fanclub = ett nätverk av kunder, vänner, kollegor
* Hur arbetsgivarna upptäcker dig istället för att du jagar dem
* Hur kunder letar upp ditt företag tack vare er intressegemenskap
* 10 Mediababes = lär dig av proffsen! Läs de personliga tankarna om media, livet som känd och få
deras bästa tips!
De har gjort det. Nu är det din tur!
Kalla kulor förlag 1 9789185535750 -
Mediababe : nio steg till framgång med hjälp...
Häftad bok. Kalla kulor förlag. 1 uppl. 2010. 219 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185535750
- Titel
- Mediababe : nio steg till framgång med hjälp av media
- Författare
- Jacqueline Kothbauer
- Förlag
- Kalla kulor förlag
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 219 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 136 x 210 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 284 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad har EU-ministern Birgitta Ohlsson, Blondinbella och fitnessprofilen Blossom Tainton gemensamt? De har använt media för att bygga sina karriärer. Inte slumpartat utan målmedvetet. De är Mediababes .
Vem är du och varför skall jag bry mig? Om du kan svara på frågan snabbt och enkelt kan du fånga en publik. Kan du fånga en publik har du väckt intresset för dina kunskaper eller ditt företag. Vare sig du arbetar som träningsintruktör eller marknadsför NIKE's träningskläder fungerar det på samma sätt. Det är medielogiken du behöver lära dig.
Du kan möta dina framtida kunder eller din potentiella arbetsgivare i en artikel, ett tv-inslag, i en radiointervju eller en blogg som handlar om träning. Mediababe lär dig hur du gör.
Till din hjälp får du inspirerande råd och tips från 10 färgstarka Mediababes. Allt från Blondinbella, Dr Åsa, EU-ministern Birgitta Ohlsson, fitnessprofilen Blossom Tainton, tv-inredaren Isabella McAllister, RFSLs ordf Ulrika Westerlund, matprogramledaren Lotta Lundgren, trädgårdsentreprenören Victoria Skoglund, stå up komikern Karin Adelsköld, journalisten Caroline Engvall och Stureplansbloggerskan Kristin Zetterlund.
Idag kan vem som helst synas media. Det har aldrig funnits så många tidningar, tv-program, radioprogram, sajter, webbtv och bloggar som skriker efter innehåll. Hjälp dem! Kravet för att lyckas är ganska enkelt du behöver möta publiken på ett sätt som engagerar dem. Boken Mediababe lär dig hur.
Detta är utbildning, inte en teknisk manual. När du gått igenom de nio stegen håller du på att kickstarta din karriär eller göra ditt företag mer attraktivt för era kunder.
Tio stjärnor intervjuas i boken. De är Mediababes och öppnar generöst dörren till sitt professionella liv. Så här kan det vara det att bygga en framgångsrik karriär eller verksamhet med hjälp av ett personligt varumärke. Vi får kliva in bakom kulisserna och se vad som krävs att framgångsrikt arbeta med media. Vad som krävs för att få relationen till kunder, tv-redaktioner, väljare, agenter och den äkta mannen att fungera.
Mediababe är en manual som beskriver:
* Hur du berättar vem du är och vad du gör = det personliga varumärket
* Hur du lär känna din publik = bygg relationer med hjälp av media
* Hur du blir en aktör i de medier där din publik finns
* Hur du skapar din egen mediekanal och lockar publik
* Hur du bygger din fanclub = ett nätverk av kunder, vänner, kollegor
* Hur arbetsgivarna upptäcker dig istället för att du jagar dem
* Hur kunder letar upp ditt företag tack vare er intressegemenskap
* 10 Mediababes = lär dig av proffsen! Läs de personliga tankarna om media, livet som känd och få
deras bästa tips!
De har gjort det. Nu är det din tur!
Kalla kulor förlag 1 9789185535750 -
Mediababe : nio steg till framgång med hjälp...
Häftad bok. Kalla kulor förlag. 1 uppl. 2010. 219 sidor.
Nära nyskick. Vid beställningar över 500 SEK är det fri frakt inrikes. Titta gärna till mina andra böcker, har över 2000 böcker i sortimentet.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185535750
- Titel
- Mediababe : nio steg till framgång med hjälp av media
- Författare
- Jacqueline Kothbauer
- Förlag
- Kalla kulor förlag
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 219 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 136 x 210 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 284 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad har EU-ministern Birgitta Ohlsson, Blondinbella och fitnessprofilen Blossom Tainton gemensamt? De har använt media för att bygga sina karriärer. Inte slumpartat utan målmedvetet. De är Mediababes .
Vem är du och varför skall jag bry mig? Om du kan svara på frågan snabbt och enkelt kan du fånga en publik. Kan du fånga en publik har du väckt intresset för dina kunskaper eller ditt företag. Vare sig du arbetar som träningsintruktör eller marknadsför NIKE's träningskläder fungerar det på samma sätt. Det är medielogiken du behöver lära dig.
Du kan möta dina framtida kunder eller din potentiella arbetsgivare i en artikel, ett tv-inslag, i en radiointervju eller en blogg som handlar om träning. Mediababe lär dig hur du gör.
Till din hjälp får du inspirerande råd och tips från 10 färgstarka Mediababes. Allt från Blondinbella, Dr Åsa, EU-ministern Birgitta Ohlsson, fitnessprofilen Blossom Tainton, tv-inredaren Isabella McAllister, RFSLs ordf Ulrika Westerlund, matprogramledaren Lotta Lundgren, trädgårdsentreprenören Victoria Skoglund, stå up komikern Karin Adelsköld, journalisten Caroline Engvall och Stureplansbloggerskan Kristin Zetterlund.
Idag kan vem som helst synas media. Det har aldrig funnits så många tidningar, tv-program, radioprogram, sajter, webbtv och bloggar som skriker efter innehåll. Hjälp dem! Kravet för att lyckas är ganska enkelt du behöver möta publiken på ett sätt som engagerar dem. Boken Mediababe lär dig hur.
Detta är utbildning, inte en teknisk manual. När du gått igenom de nio stegen håller du på att kickstarta din karriär eller göra ditt företag mer attraktivt för era kunder.
Tio stjärnor intervjuas i boken. De är Mediababes och öppnar generöst dörren till sitt professionella liv. Så här kan det vara det att bygga en framgångsrik karriär eller verksamhet med hjälp av ett personligt varumärke. Vi får kliva in bakom kulisserna och se vad som krävs att framgångsrikt arbeta med media. Vad som krävs för att få relationen till kunder, tv-redaktioner, väljare, agenter och den äkta mannen att fungera.
Mediababe är en manual som beskriver:
* Hur du berättar vem du är och vad du gör = det personliga varumärket
* Hur du lär känna din publik = bygg relationer med hjälp av media
* Hur du blir en aktör i de medier där din publik finns
* Hur du skapar din egen mediekanal och lockar publik
* Hur du bygger din fanclub = ett nätverk av kunder, vänner, kollegor
* Hur arbetsgivarna upptäcker dig istället för att du jagar dem
* Hur kunder letar upp ditt företag tack vare er intressegemenskap
* 10 Mediababes = lär dig av proffsen! Läs de personliga tankarna om media, livet som känd och få
deras bästa tips!
De har gjort det. Nu är det din tur!
Kalla kulor förlag 1 9789185535750 -
Mediababe : nio steg till framgång med hjälp...
Häftad bok. Kalla kulor förlag. 1 uppl. 2010. 219 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185535750
- Titel
- Mediababe : nio steg till framgång med hjälp av media
- Författare
- Jacqueline Kothbauer
- Förlag
- Kalla kulor förlag
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 219 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 136 x 210 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 284 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad har EU-ministern Birgitta Ohlsson, Blondinbella och fitnessprofilen Blossom Tainton gemensamt? De har använt media för att bygga sina karriärer. Inte slumpartat utan målmedvetet. De är Mediababes .
Vem är du och varför skall jag bry mig? Om du kan svara på frågan snabbt och enkelt kan du fånga en publik. Kan du fånga en publik har du väckt intresset för dina kunskaper eller ditt företag. Vare sig du arbetar som träningsintruktör eller marknadsför NIKE's träningskläder fungerar det på samma sätt. Det är medielogiken du behöver lära dig.
Du kan möta dina framtida kunder eller din potentiella arbetsgivare i en artikel, ett tv-inslag, i en radiointervju eller en blogg som handlar om träning. Mediababe lär dig hur du gör.
Till din hjälp får du inspirerande råd och tips från 10 färgstarka Mediababes. Allt från Blondinbella, Dr Åsa, EU-ministern Birgitta Ohlsson, fitnessprofilen Blossom Tainton, tv-inredaren Isabella McAllister, RFSLs ordf Ulrika Westerlund, matprogramledaren Lotta Lundgren, trädgårdsentreprenören Victoria Skoglund, stå up komikern Karin Adelsköld, journalisten Caroline Engvall och Stureplansbloggerskan Kristin Zetterlund.
Idag kan vem som helst synas media. Det har aldrig funnits så många tidningar, tv-program, radioprogram, sajter, webbtv och bloggar som skriker efter innehåll. Hjälp dem! Kravet för att lyckas är ganska enkelt du behöver möta publiken på ett sätt som engagerar dem. Boken Mediababe lär dig hur.
Detta är utbildning, inte en teknisk manual. När du gått igenom de nio stegen håller du på att kickstarta din karriär eller göra ditt företag mer attraktivt för era kunder.
Tio stjärnor intervjuas i boken. De är Mediababes och öppnar generöst dörren till sitt professionella liv. Så här kan det vara det att bygga en framgångsrik karriär eller verksamhet med hjälp av ett personligt varumärke. Vi får kliva in bakom kulisserna och se vad som krävs att framgångsrikt arbeta med media. Vad som krävs för att få relationen till kunder, tv-redaktioner, väljare, agenter och den äkta mannen att fungera.
Mediababe är en manual som beskriver:
* Hur du berättar vem du är och vad du gör = det personliga varumärket
* Hur du lär känna din publik = bygg relationer med hjälp av media
* Hur du blir en aktör i de medier där din publik finns
* Hur du skapar din egen mediekanal och lockar publik
* Hur du bygger din fanclub = ett nätverk av kunder, vänner, kollegor
* Hur arbetsgivarna upptäcker dig istället för att du jagar dem
* Hur kunder letar upp ditt företag tack vare er intressegemenskap
* 10 Mediababes = lär dig av proffsen! Läs de personliga tankarna om media, livet som känd och få
deras bästa tips!
De har gjort det. Nu är det din tur!
Kalla kulor förlag 1 9789185535750 -
Mediababe nio steg till framgång med hjälp av...
Häftad bok.
Nära nyskick. Kalla kulor. 2010. 219 s. 13,5 x 21cm. Ett svagt pärmveck på framsidan. Illustrerad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185535750
- Titel
- Mediababe : nio steg till framgång med hjälp av media
- Författare
- Jacqueline Kothbauer
- Förlag
- Kalla kulor förlag
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 219 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 136 x 210 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 284 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad har EU-ministern Birgitta Ohlsson, Blondinbella och fitnessprofilen Blossom Tainton gemensamt? De har använt media för att bygga sina karriärer. Inte slumpartat utan målmedvetet. De är Mediababes .
Vem är du och varför skall jag bry mig? Om du kan svara på frågan snabbt och enkelt kan du fånga en publik. Kan du fånga en publik har du väckt intresset för dina kunskaper eller ditt företag. Vare sig du arbetar som träningsintruktör eller marknadsför NIKE's träningskläder fungerar det på samma sätt. Det är medielogiken du behöver lära dig.
Du kan möta dina framtida kunder eller din potentiella arbetsgivare i en artikel, ett tv-inslag, i en radiointervju eller en blogg som handlar om träning. Mediababe lär dig hur du gör.
Till din hjälp får du inspirerande råd och tips från 10 färgstarka Mediababes. Allt från Blondinbella, Dr Åsa, EU-ministern Birgitta Ohlsson, fitnessprofilen Blossom Tainton, tv-inredaren Isabella McAllister, RFSLs ordf Ulrika Westerlund, matprogramledaren Lotta Lundgren, trädgårdsentreprenören Victoria Skoglund, stå up komikern Karin Adelsköld, journalisten Caroline Engvall och Stureplansbloggerskan Kristin Zetterlund.
Idag kan vem som helst synas media. Det har aldrig funnits så många tidningar, tv-program, radioprogram, sajter, webbtv och bloggar som skriker efter innehåll. Hjälp dem! Kravet för att lyckas är ganska enkelt du behöver möta publiken på ett sätt som engagerar dem. Boken Mediababe lär dig hur.
Detta är utbildning, inte en teknisk manual. När du gått igenom de nio stegen håller du på att kickstarta din karriär eller göra ditt företag mer attraktivt för era kunder.
Tio stjärnor intervjuas i boken. De är Mediababes och öppnar generöst dörren till sitt professionella liv. Så här kan det vara det att bygga en framgångsrik karriär eller verksamhet med hjälp av ett personligt varumärke. Vi får kliva in bakom kulisserna och se vad som krävs att framgångsrikt arbeta med media. Vad som krävs för att få relationen till kunder, tv-redaktioner, väljare, agenter och den äkta mannen att fungera.
Mediababe är en manual som beskriver:
* Hur du berättar vem du är och vad du gör = det personliga varumärket
* Hur du lär känna din publik = bygg relationer med hjälp av media
* Hur du blir en aktör i de medier där din publik finns
* Hur du skapar din egen mediekanal och lockar publik
* Hur du bygger din fanclub = ett nätverk av kunder, vänner, kollegor
* Hur arbetsgivarna upptäcker dig istället för att du jagar dem
* Hur kunder letar upp ditt företag tack vare er intressegemenskap
* 10 Mediababes = lär dig av proffsen! Läs de personliga tankarna om media, livet som känd och få
deras bästa tips!
De har gjort det. Nu är det din tur!
9789185535750 -
Mediababe : nio steg till framgång med hjälp...
Häftad bok. Kalla kulor förlag. 1 uppl. 2010. 219 sidor.
Nyskick. förutom minimalt hörnveck sista tre bladen. Danskt band.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185535750
- Titel
- Mediababe : nio steg till framgång med hjälp av media
- Författare
- Jacqueline Kothbauer
- Förlag
- Kalla kulor förlag
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 219 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 136 x 210 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 284 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad har EU-ministern Birgitta Ohlsson, Blondinbella och fitnessprofilen Blossom Tainton gemensamt? De har använt media för att bygga sina karriärer. Inte slumpartat utan målmedvetet. De är Mediababes .
Vem är du och varför skall jag bry mig? Om du kan svara på frågan snabbt och enkelt kan du fånga en publik. Kan du fånga en publik har du väckt intresset för dina kunskaper eller ditt företag. Vare sig du arbetar som träningsintruktör eller marknadsför NIKE's träningskläder fungerar det på samma sätt. Det är medielogiken du behöver lära dig.
Du kan möta dina framtida kunder eller din potentiella arbetsgivare i en artikel, ett tv-inslag, i en radiointervju eller en blogg som handlar om träning. Mediababe lär dig hur du gör.
Till din hjälp får du inspirerande råd och tips från 10 färgstarka Mediababes. Allt från Blondinbella, Dr Åsa, EU-ministern Birgitta Ohlsson, fitnessprofilen Blossom Tainton, tv-inredaren Isabella McAllister, RFSLs ordf Ulrika Westerlund, matprogramledaren Lotta Lundgren, trädgårdsentreprenören Victoria Skoglund, stå up komikern Karin Adelsköld, journalisten Caroline Engvall och Stureplansbloggerskan Kristin Zetterlund.
Idag kan vem som helst synas media. Det har aldrig funnits så många tidningar, tv-program, radioprogram, sajter, webbtv och bloggar som skriker efter innehåll. Hjälp dem! Kravet för att lyckas är ganska enkelt du behöver möta publiken på ett sätt som engagerar dem. Boken Mediababe lär dig hur.
Detta är utbildning, inte en teknisk manual. När du gått igenom de nio stegen håller du på att kickstarta din karriär eller göra ditt företag mer attraktivt för era kunder.
Tio stjärnor intervjuas i boken. De är Mediababes och öppnar generöst dörren till sitt professionella liv. Så här kan det vara det att bygga en framgångsrik karriär eller verksamhet med hjälp av ett personligt varumärke. Vi får kliva in bakom kulisserna och se vad som krävs att framgångsrikt arbeta med media. Vad som krävs för att få relationen till kunder, tv-redaktioner, väljare, agenter och den äkta mannen att fungera.
Mediababe är en manual som beskriver:
* Hur du berättar vem du är och vad du gör = det personliga varumärket
* Hur du lär känna din publik = bygg relationer med hjälp av media
* Hur du blir en aktör i de medier där din publik finns
* Hur du skapar din egen mediekanal och lockar publik
* Hur du bygger din fanclub = ett nätverk av kunder, vänner, kollegor
* Hur arbetsgivarna upptäcker dig istället för att du jagar dem
* Hur kunder letar upp ditt företag tack vare er intressegemenskap
* 10 Mediababes = lär dig av proffsen! Läs de personliga tankarna om media, livet som känd och få
deras bästa tips!
De har gjort det. Nu är det din tur!
Kalla kulor förlag 1 9789185535750
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn